Vier chihuahua's waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:34 schreef The_Temp het volgende:
Schijnt dat ie al 4 chiwawa's op heeft gegeten
Dit idd.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
Hij houdt hem lekker dicht voor de camera. Zo laten vissers hun gevangen vis er ook groter uitzien op de foto.
en FOK!ersquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
Hij houdt hem lekker dicht voor de camera. Zo laten vissers hun gevangen vis er ook groter uitzien op de foto.
precies, gewoon normaal formaatje. Move along, there is nothing to see herequote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
4 feet = 121.92 centimeterquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:51 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
precies, gewoon normaal formaatje. Move along, there is nothing to see here
Je kunt aan de grootte van die grijper toch wel enigszins de verhoudingen zien.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is dus een Gambiahamsterrat. Leuk om te weten dat dit beest bestaat.
Human Intrest nieuws blijft echter walgelijke onzin.
Shit zeg, stel dat je een rat van bijna een meter tegenkomt in je slaapkamer midden in de nacht.quote:Het is een vrij groot knaagdier: het kan een lichaamslengte bereiken van 24 tot 45 cm, en een lange staart van 35 tot 50 cm. Hun gewicht varieert gewoonlijk van 1 tot 1,5 kg.
Hoe noem je 45 cm "bijna een meter"? 100 cm is een meter, daar komt 45 cm bij lange na niet aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:55 schreef HexHunter het volgende:
[..]
[..]
Shit zeg, stel dat je een rat van bijna een meter tegenkomt in je slaapkamer midden in de nacht.
Lichaamslengte + staart bedoelde ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Hoe noem je 45 cm "bijna een meter"? 100 cm is een meter, daar komt 45 cm bij lange na niet aan.
Lichaam + staart misschien?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Hoe noem je 45 cm "bijna een meter"? 100 cm is een meter, daar komt 45 cm bij lange na niet aan.
Ze worden ook ingezet voor het speuren naar landmijnenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:55 schreef HexHunter het volgende:
[..]
[..]
Shit zeg, stel dat je een rat van bijna een meter tegenkomt in je slaapkamer midden in de nacht.
Het gaat om de rat z'n lichaam. Staart heeft er niks mee van doen, die zie je sowieso niet eens in het donker.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:57 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Lichaamslengte + staart bedoelde ik.
Als het pikdonker is zie je niks behalve z'n ogen misschien dus je tweede punt gaat niet echt op.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het gaat om de rat z'n lichaam. Staart heeft er niks mee van doen, die zie je sowieso niet eens in het donker.
Een 4-jarige zal niet groter dan 120 cm zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wat kunnen mensen zich toch verschrikkelijk aanstellen.
"Groter dan een 4-jarige." Nee. Gewoon nee. Die rat is écht NIET groter dan een 4-jarige!
Het is wel een uit de kluiten gewassen rat ja. Dat dan weer wel. Dat vind ik dan wel cool.
als jij een rat tegen komt van 45 + 50 dan staat je haar wel recht overeindquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Als ik mijn haar met veel gel omhoog werk ben ik ook niet ineens 30 cm langer.
Als dat beest echt 120 cm was had die man 2 handen nodigquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:54 schreef HexHunter het volgende:
Meerdere artikelen claimen dat die rat 1m20cm is maar volgens deze analyse komt 60cm wat dichter in de buurt.
Nu lijkt me dat nog steeds vrij groot voor een rat.
Mij iets te groot ...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:03 schreef StaceySinger het volgende:
in Gambia zijn het huisdieren the Gambian pouched rat
[ afbeelding ]
Oliver O'Brienquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:54 schreef HexHunter het volgende:
Meerdere artikelen claimen dat die rat 1m20cm is maar volgens deze analyse komt 60cm wat dichter in de buurt.
Nu lijkt me dat nog steeds vrij groot voor een rat.
die vrouw ziet er toch niet echt Gambiaans uitquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:03 schreef StaceySinger het volgende:
in Gambia zijn het huisdieren the Gambian pouched rat
[ afbeelding ]
Omdat het ongedierte is misschien?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:09 schreef frietenstamp het volgende:
Lekker dan. Is je huisdier ontsnapt, komt er zo'n mongool dat dier effe kapotmaken. En waarom?
Omdat het kinderen eet, natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:09 schreef frietenstamp het volgende:
Lekker dan. Is je huisdier ontsnapt, komt er zo'n mongool dat dier effe kapotmaken. En waarom?
Nee, want ik ben niet bang voor die beesten. Ook niet voor zo'n grote.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:02 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
als jij een rat tegen komt van 45 + 50 dan staat je haar wel recht overeind
Die rat zelf is echt geen 120 cm...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een 4-jarige zal niet groter dan 120 cm zijn.
Man, prachtig.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:11 schreef HexHunter het volgende:
Zo'n Gambische rat ziet er wel vet uit.![]()
[ afbeelding ]
En dat maakt geometrie zo mooiquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:05 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Oliver O'Brien
?@oobr
The "giant rat" is two foot rather than the "four foot" claimed in the press
[ afbeelding ]
Nep is een overstatement. Hij was 2 feet in plaats van de beweerde 4 feet. Dus 60 centimeter in plaats van 120 centimeter. 60 centimeter, zelfs van kop tot staart is nog steeds erg groot voor een rat maar niet onrealistisch. Het is een bescheiden lengte voor een Gambiahamsterrat.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:58 schreef Disana het volgende:
Hij was nep
http://www.theguardian.co(...)e-internet?CMP=fb_gu
Ja oké, klein is het niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nep is een overstatement. Hij was 2 feet in plaats van de beweerde 4 feet. Dus 60 centimeter in plaats van 120 centimeter. 60 centimeter, zelfs van kop tot staart is nog steeds erg groot voor een rat maar niet onrealistisch. Het is een bescheiden lengte voor een Gambiahamsterrat.
In plaats van gif te verspreiden kunnen ze de afvalbakken met kip en rijst ook gewoon goed afsluiten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef StaceySinger het volgende:
Werklieden hebben in een speeltuin in Londen een gigantische rat aangetroffen. Tony Smith maakte een foto van zijn collega die het dode dier omhoog hield. „We wilden het dier in de vuilnisbak gooien, maar besloten eerst een foto te maken anders zouden mensen ons nooit geloven.”
„Het is de grootste rat die ik ooit gezien”, zegt Smith. Het beest is ruim een meter lang. De wijk waar de mannen werken heeft al enige tijd last van de knaagdieren. Er is gif verspreid om de ratten te vangen. „De afvalbakken in de buurt staan hier vaak open, waardoor deze kleine jongens een erg goed maaltje hebben. Ze eten hier iedere dag gebakken kip en rijst.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)vonden_Londen__.html
Dit zal wel een wijk met immigranten zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In plaats van gif te verspreiden kunnen ze de afvalbakken met kip en rijst ook gewoon goed afsluiten.
En kip en rijst? Waar is het Engelse 'fish and chips' gebleven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |