SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerTEAM TAFEL
Hij heeft het toch ook met Vanessa gedaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:33 schreef mootie het volgende:
En dan gewoon geloven dat Ivan het met Collie heeft gedaan
Precies, ik geloof ook alles nuquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hij heeft het toch ook met Vanessa gedaan?
Nou ja zegquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:50 schreef doodmoe het volgende:
Gina: ik heb gehoord dat de mensen buiten me een dikzak vinden
Is ze ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:50 schreef doodmoe het volgende:
Ze weet ook alles he?Hoe zou dat toch komen?Telefoontje?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:50 schreef doodmoe het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:51 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Rowan ik heb aan je gedacht. Toen ik het hoorde
Genieten!?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:52 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
Het is goed dat hij gaatHij heeft er lang genoeg ingezeten, we hebben lang kunnen genieten
En ik kan Utopia nu ook een beetje af gaan sluiten. Want heb er straks echt niks meer mee. Dan kom ik alleen nog af en toe de TillyB voor Ivan uithangen
Post?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ze weet ook alles he?Hoe zou dat toch komen?Telefoontje?
Vindt jij hem ook echt mooi dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:53 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je kunt niks meer dan genieten van zo'n prachtventen je af en toe ergeren
Ik vind het erg dat hij gaat maar het is wel beter voor Ivan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:52 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
Het is goed dat hij gaatHij heeft er lang genoeg ingezeten, we hebben lang kunnen genieten
En ik kan Utopia nu ook een beetje af gaan sluiten. Want heb er straks echt niks meer mee. Dan kom ik alleen nog af en toe de TillyB voor Ivan uithangen
nee, daar heb ik bijna niet van genoten, precies een weekje ofzo, nare jongen vind ik hetquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:52 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:53 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je kunt niks meer dan genieten van zo'n prachtventen je af en toe ergeren
ook dat!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:54 schreef doodmoe het volgende:
Heeft Ivan echt gezegd dat hij zijn leiderschap overdraagt aan Vic en Rob?
Want dat bepaald hij toch niet. Dat bepalen de achterblijvers wel wie ze wel of niet als leider accepteren neem ik aan.
van harte sterkte gewenst Rowan! Ik ben niet gebroken maar wel een beetje verdrietig....Utopia zonder Ivan is onvoorstelbaar en niet leuk!quote:
Utopia is te klein voor zijn dromenquote:
Hij heeft zo'n vreemde opvallende platte neusquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik vind het zeker een lekker ding ja![]()
raar dat het kwartje opeens valtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Utopia is te klein voor zijn dromen
ik geef hem groot gelijk
hij wil echt weg , en noemde Nicole ook nog in zijn speech
lief he?
daarom twijfel ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:57 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
raar dat het kwartje opeens valt
nooit hoorde je hem zo praten
dat is dan weer minderquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik geef hem groot gelijk
lief he?
Ik vraag me af of zij hem nog wil. Voor haar leek het duidelijk te zijn dat het klaar was (op haar facebook).quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik geef hem groot gelijk
lief he?
Je hoorde hem misschien niet erover , maar hij was al een tijd afscheid aan het nemenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:57 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Beestachtige man.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:56 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n vreemde opvallende platte neus![]()
Maar hij is wel heel mannelijk, de enige echte vent daar in de loods.
Was ook al lang bekend toen Fik erin kwam.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:54 schreef doodmoe het volgende:
Heeft Ivan echt gezegd dat hij zijn leiderschap overdraagt aan Vic en Rob?
Want dat bepaald hij toch niet. Dat bepalen de achterblijvers wel wie ze wel of niet als leider accepteren neem ik aan.
ik denk dat hij al een tijdje weg wil, er komen gewoon steeds projecten en dingen die hij aanneemt waardoor hij steeds maar bleefquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:57 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik geloof dus echt niet dat uit zichzelf weg wil laatst hoorde je hem nog huilen dat het hem pijn deed als mensen hem weg zouden willen hebbenquote:
als hij zo mannelijk was geweest, had ie niet zo hoeven intimideren, en dat is wat hij deed, dan ben je gewoon een man, dat blazen en stem verheffen vind ik juist pussyquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:56 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n vreemde opvallende platte neus![]()
Maar hij is wel heel mannelijk, de enige echte vent daar in de loods.
Ik heb hier ook weleens gelezen dat hij zei nooit uit zichzelf weg te zullen gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:58 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik geloof dus echt niet dat uit zichzelf weg wil laatst hoorde je hem nog huilen dat het hem pijn deed als mensen hem weg zouden willen hebben
Of hij verwachtingen heeft is wat andersquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:57 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat is dan weer minder
nee maar vooral omdat Nicole het afgesloten heeft en ook absoluut niet meer wil, dan vind ik het niet leuk voor hem als hij nog verwachtingen daarvan heeft
Ja ook mee eensquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als hij zo mannelijk was geweest, had ie niet zo hoeven intimideren, en dat is wat hij deed, dan ben je gewoon een man, dat blazen en stem verheffen vind ik juist pussy
dat beweerde hij vaakquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:59 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik heb hier ook weleens gelezen dat hij zei nooit uit zichzelf weg te zullen gaan.
Weet niet of dat echt was.
als je hem hoorde praten voor mij was het duidelijk niet uitzichzelf beetje ontkennen van er is nog een wereld buitenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:59 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik heb hier ook weleens gelezen dat hij zei nooit uit zichzelf weg te zullen gaan.
hij zegt vaker zo'n dingen. vorige maand hoorde ik voor het eerst dat hij heimwee had. en hij had al cryptische gesprekjes met gina en gabs enzo. toen had ik al het gevoel dat het niet lang meer ging duren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:59 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Cemal is minder handig dan hij lijkt hoor. Maar hij is wel knapper dan Ivanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:00 schreef Ranah het volgende:
[..]
dat beweerde hij vaak
cemal is trouwens een waardig opvolger wat handen uit de mouwen steken betreft
Mark ging weg en daar kregen we Cemal voor terug. Ik vond het een goede ruilquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:00 schreef Prisha het volgende:
Gaat Ivan weg? owj....komt er een hottub nietsnut voor in de plaats...afglijden compleet
Hij was al tijden afscheid aan het nemen,quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij zegt vaker zo'n dingen. vorige maand hoorde ik voor het eerst dat hij heimwee had. en hij had al cryptische gesprekjes met gina en gabs enzo. toen had ik al het gevoel dat het niet lang meer ging duren.
ivan heeft ook alles daar moeten lerenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:01 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Cemal is minder handig dan hij lijkt hoor. Maar hij is wel knapper dan Ivan
[..]
Mark ging weg en daar kregen we Cemal voor terug. Ik vond het een goede ruil
Het is ook echt tijd dat hij gaat. Hij heeft dingen die ik niet leuk vind, maar hij heeft ook veel goeds gedaan. Maar hij is wel klaar daar dus naar huis gaan is een goede zet van hemquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij zegt vaker zo'n dingen. vorige maand hoorde ik voor het eerst dat hij heimwee had. en hij had al cryptische gesprekjes met gina en gabs enzo. toen had ik al het gevoel dat het niet lang meer ging duren.
ja die wist in het begin ook niks van bouwen af en de koeien vond ie doodengquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:02 schreef Ranah het volgende:
[..]
ivan heeft ook alles daar moeten leren
was zo schattig van de week, Cemal komt wel uit de bouw, maar................... was Bronno bezig iets te maken, zegt Cemal, dat kan ik niet, ik was een sloper he, geen bouwer, maar hij probeert het wel en heeft veel gezien hoe het moet natuurlijk, heerlijk ontwapenend jong vind ik hetquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:01 schreef doodmoe het volgende:
[..]
[..]
Gek dat jij dit nu zegt , nog niet zo lang geleden riep hij dit is mijn huis en ik laat me niet weg jagen, maar misschien heeft het molletje er wel wat mee te maken ..... ik roep maar wat hoorquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of hij verwachtingen heeft is wat anders
Ik denk dat hij haar naam noemde uit een soort van respect,
Row en Gabs hadden het daar nog over in een soort van geheimtaal ,
ik denk dat hij wel weet dat het klaar is
kwel jezelf niet zoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:04 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik moet het filmpje nog bekijken, zit in de trein naar huis
ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij was al tijden afscheid aan het nemen,
overduidelijk wat mij betreft,
en logisch ook wel hij heeft er lang gezeten , ik gun hem een mooie toekomst
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:04 schreef formule het volgende:
Iedere inwoner komt van een koude kermis thuis
Ja vind ik ook. Er zit geen kwaads in cemal. Hij is altijd vrolijk, wil helpen. is aardig tegen de anderen. In plaats van Mark was dat een goede ruil.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
was zo schattig van de week, Cemal komt wel uit de bouw, maar................... was Bronno bezig iets te maken, zegt Cemal, dat kan ik niet, ik was een sloper he, geen bouwer, maar hij probeert het wel en heeft veel gezien hoe het moet natuurlijk, heerlijk ontwapenend jong vind ik het
ja dat is zoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:01 schreef doodmoe het volgende:
[..]
[..]
Gewoon luisteren naar de nieuwe koning en koningin ja!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een gelul met die Febo zeg, Rob en Vic leiders nu
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:05 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Gewoon luisteren naar de nieuwe koning en koningin ja!
Ik denk dat ze daar veel meer weten dat wij vermoedenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of hij verwachtingen heeft is wat anders
Ik denk dat hij haar naam noemde uit een soort van respect,
Row en Gabs hadden het daar nog over in een soort van geheimtaal ,
ik denk dat hij wel weet dat het klaar is
absoluut, ze wanen zich echt in een sprookjeswereld, denken dat ze helemaal hot zijn, echte BNers, zie je ook als ze "krant" lezen, het echte nieuws wordt overgeslagen en gaat gelijk naar een soort shownieuws en gedragen zich of ze ze allemaal persoonlijk kennen, en erbij horen, voor een dubbeltje op de eerste rij, is mijn gedachte danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:04 schreef formule het volgende:
Iedere inwoner komt van een koude kermis thuis
Logisch.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:06 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar veel meer weten dat wij vermoeden
Dat is buiten zo weer over.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
absoluut, ze wanen zich echt in een sprookjeswereld, denken dat ze helemaal hot zijn, echte BNers, zie je ook als ze "krant" lezen, het echte nieuws wordt overgeslagen en gaat gelijk naar een soort shownieuws en gedragen zich of ze ze allemaal persoonlijk kennen, en erbij horen, voor een dubbeltje op de eerste rij, is mijn gedachte dan
enge spinnepootquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:08 schreef Ghostbuster het volgende:
VIC HOU GEWOON EVEN LEKKER JE BEK
DANK U
Ik hoor een aantal toch regelmatig zeggen dat het buiten niet veel voor zal stellen. Misschien word je nog een week of twee herkend, dan is het klaar. Volgens mij hadden Gina en Ivan het daar pas nog over.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
absoluut, ze wanen zich echt in een sprookjeswereld, denken dat ze helemaal hot zijn, echte BNers, zie je ook als ze "krant" lezen, het echte nieuws wordt overgeslagen en gaat gelijk naar een soort shownieuws en gedragen zich of ze ze allemaal persoonlijk kennen, en erbij horen, voor een dubbeltje op de eerste rij, is mijn gedachte dan
Hij denkt nu echt de opvolger van Ivan te worden.quote:
dat moet ook, ze zet zichzelf veel te veel te kijk, gaat haar nooit lukken, is gewoon triestquote:
quote:
De Heks heeft het er over met Rob, ik verstond door de herrie niet alles .quote:
Ik ben voor,quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:17 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ik ben pertinent tegen een vertrek van Do
quote:
Ja, willen.quote:
O jij mag blijven hoor, als Do maar gaatquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Wat zullen jullie blij zijn dan eh? daarom blijf ik toch maar
ja natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:20 schreef kkka3 het volgende:
Doos wil niet gaan, ze wil IMO juist graag horen dat ze moet blijven
Als daar echt een baby in ligt....kindermishandeling met dat lawaaiquote:
Whuuutquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:17 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ik ben pertinent tegen een vertrek van Do
Juist door die zogenaamde 'luchtigheid' waarmee ze het zeiquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja natuurlijkzo doorzichtig weer
Die gaat wel ...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:20 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja, willen.
Maar das heel wat anders dan echt gáán
OMG AANDACHTSHOERTJEquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat dus.. aandachtshoertje ..sorry v mijn taalgebruik..maar meer kan ik er niet van maken..
Ok dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Vic zei het ,en die weet echt wel wat ze zegtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:20 schreef kkka3 het volgende:
Doos wil niet gaan, ze wil IMO juist graag horen dat ze moet blijven
Vic moet es een keer der bakkes houdenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vic zei het ,en die weet echt wel wat ze zegt
iig in het geval van Do![]()
![]()
![]()
Kijk je streams ?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:23 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Lang geleden dat een bewoner zo gehaat werd en waarom
Was Marrekie niet aan het hek geweest gisteren of eergisteren ?quote:
dat is geen haat. Dat is walgingquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:23 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Lang geleden dat een bewoner zo gehaat werd en waarom
Je meent hetquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:23 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben alle gereedschap op moeten ruimen omdat er een baby kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Doos zei het daarvoor tegen Vic (gohquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vic zei het ,en die weet echt wel wat ze zegt
iig in het geval van Do![]()
![]()
![]()
Bjorn zegt het net tegen het bezoekquote:
Duh... Do zegt alles tegen Vicquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:25 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Doos zei het daarvoor tegen Vic (goh)
Eindelijk een positief geluid over Doosjequote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:26 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik geloof in haar pestverhaal, en denk dat ze een lief meisje kan zijn, maar dat gedoe dat gefrut, pfffffffffffffffffff het irriteert me, als ze daar mee zou kappen, vind ik haar TOP!
Do zei dat ze in april zeer waarschijnlijk op de bank kwam, maar niks gehoord over dat ze naar huis wil heel snel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:25 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Doos zei het daarvoor tegen Vic (goh)
Ze is een tikkie erger nogquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:25 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Jazeker,dat ze af en toe jankt en veel aandacht vraagt,mwah tis lang niet zo erg als Lot.
heb het juist hier altijd voor haar opgenomen hoor......................quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:26 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Eindelijk een positief geluid over Doosje
LOLOLOL awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww hoe kan je dat zeggen, hij is grappigquote:
Niets mis met haar figuurtje.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:50 schreef doodmoe het volgende:
Hij heeft er echt zin inquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:29 schreef rowan634 het volgende:
Ivan heeft er zin in om naar huis te gaan. Hij was er al heel lang mee bezig, maar kon Utopia niet loslaten
Voor een baby ppppffffquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:29 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Dat het gereedschap opgeruimd moest worden ivm baby
Het is toch al zo'n twee maanden van tevoren aangekondigd in de gesprekken die de bewoners met elkaar hadden. Ik heb het hier wel zien langskomen. Voor mij geen verrassing dat hij vertrekt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:58 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik denk dat hij al een tijdje weg wil, er komen gewoon steeds projecten en dingen die hij aanneemt waardoor hij steeds maar bleef
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:31 schreef sjampoeh het volgende:
Wat komt baby doen ? Geef hem niet aan gina, straks hoofdletsel
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:27 schreef Iamjack het volgende:
Do vraagt overal bevestiging in.
Als ze zegt ik zal wel op de bank komen te zitten, in de hoop dat mensen gaan zeggen, nee joh....
Dat zei ze tegen Vic. En Vic besprak dat iets daarna met Rob.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:28 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Do zei dat ze in april zeer waarschijnlijk op de bank kwam, maar niks gehoord over dat ze naar huis wil heel snel.
Dat zei ze uiteraard tegen Vicquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:28 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Do zei dat ze in april zeer waarschijnlijk op de bank kwam, maar niks gehoord over dat ze naar huis wil heel snel.
ah,dus dan gaat ze een "Rene"doenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En ze verwacht op de bank te komen. Dus dan zegt ze liever dat ze zelf weg wil. "Ze gaat haar doelen daarom razendsnel behalen nu (oid) en met opgeheven hoofd vertrekken"
Niks gehoord meer over: once in a lifetime opportunity
[..]
Dat zei ze tegen Vic. En Vic besprak dat iets daarna met Rob.
Ik ben aan het COSsen, niet aan het fantaseren
Van wie is dat kind?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Baby huilt bijna niet......
Wacht maar tot die Rollademona ziet....
Ivan heeft niets neergezet, ja dan snap ik dat, dan moet je nog ff een obsessief een kasteeltuintje neerzetten, harde werker???? ja zal wel met doelloze projecten, wat heeft hij nu echt betekend voor Utopia????? Met zn zgn intelligente gelul, en zn YWC projectje? Ivan geeft om zich zelf, en je bent dom als je dat niet zietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:29 schreef rowan634 het volgende:
Ivan heeft er zin in om naar huis te gaan. Hij was er al heel lang mee bezig, maar kon Utopia niet loslaten
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik rij wel even langs Parelwijf om een hand valium naar binnen te keilen.
woensdag jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:37 schreef Odaiba het volgende:
Wat is er aan de hand. Gaat Ivan naar huis??
Daar heeft iedereen last van. Vooral op vrijdag, altijd van die blauwequote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:38 schreef Ranah het volgende:
cees heeft net een bak rekeningen betaalt en met dezelfde vaart komen ze weer binnen
Er staat 9 mil open er mogen geen investeringen meer gedaan wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:38 schreef Ranah het volgende:
cees heeft net een bak rekeningen betaalt en met dezelfde vaart komen ze weer binnen
WTF! SERIEUSquote:
hij heeft vic en rob aangewezenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:39 schreef Odaiba het volgende:
[..]
WTF! SERIEUS![]()
Ik heb het vaak geroepen, maar ik denk dat Utopia alleen maar saaier wordt zonder deze driftkikker. Ah well, ben benieuwd wie de nieuwe leider zal worden.
de febo wil dat graag, maar het is aan de groep of ze dat accepteren. ik zou het in ieder geval niet doenquote:
[..]![]()
![]()
[..]![]()
![]()
zou me verbazen, rob zal het goede voorbeeld moeten geven wat aanpakken betreftquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:41 schreef rowan634 het volgende:
[..]
de febo wil dat graag, maar het is aan de groep of ze dat accepteren. ik zou het in ieder geval niet doen
Bjorn is momenteel de enige weet hoe de pomp en filter werken. Hij zei van de week al dat hij dat aan een aantal mensen wilde uitleggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:34 schreef kkka3 het volgende:
Bjorn bemoeit zich nu ook met het zwembad?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:38 schreef Ranah het volgende:
Hij was het aan Cemal aan het uitleggen .quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Bjorn is momenteel de enige weet hoe de pomp en filter werken. Hij zei van de week al dat hij dat aan een aantal mensen wilde uitleggen.
ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:41 schreef Odaiba het volgende:
Hahah kijk eht filmpje net terug. Iedereen krijgt zowat een hartverlamming
Stel je niet aan. Het is maar TV hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik ookde tranen sprongen in mn ogen en ik zat in een overvolle trein (NS natuurlijk
)
rob was dol op tuinierenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:43 schreef lonneberga het volgende:
Wat moet er nu van die kasteeltuin terecht komen?
Honden uitlaat loopjequote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:43 schreef lonneberga het volgende:
dat meen je toch niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik ookde tranen sprongen in mn ogen en ik zat in een overvolle trein (NS natuurlijk
)
Chris terug?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:43 schreef lonneberga het volgende:
Alles, behalve een kasteeltuinquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:43 schreef lonneberga het volgende:
ik kreeg waterige oogjesquote:
Het zijn nog steeds mensen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Het is maar TV hoor.
Wat moet er van de Cos terecht komenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:43 schreef lonneberga het volgende:
Ivan de Grote is dood!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
)
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:44 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik kreeg waterige oogjesik heb dat al snel hoor. Bij All You Need Is Love brul ik het uit. Maar ik heb me ingehouden, had immers een boel mascara op mn wimpers, kon ik niet riskeren
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:44 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik kreeg waterige oogjesik heb dat al snel hoor. Bij All You Need Is Love brul ik het uit. Maar ik heb me ingehouden, had immers een boel mascara op mn wimpers, kon ik niet riskeren
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:25 schreef Aggie46 het volgende:
Ik blijf team Bronno
Oh ik heb Bronno ook nog niet afgeschreven hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Do ook weg lees ik... Van mij mag ze hoor.
je bent zelf een do-sopperquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat soppers trollen zijn
Geloof jij het?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:46 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Oh ik heb Bronno ook nog niet afgeschreven hoor.
En Do ook weg lees ik... Van mij mag ze hoor.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:45 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ivan de Grote is dood!
[ afbeelding ]
Lang leven Bronnovix
[ afbeelding ]
Weet ik niet.Maar je mag terug komen hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik had me toch uitgeschreven van Team Bronno?
Nou ik had meer het idee dat hij echt pas van de zomer zou gaan. Hij zei wel weg te gaan maar voorlopig nog niet had ik het idee.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:31 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Het is toch al zo'n twee maanden van tevoren aangekondigd in de gesprekken die de bewoners met elkaar hadden. Ik heb het hier wel zien langskomen. Voor mij geen verrassing dat hij vertrekt.
ik ook,zit weer bij Ceesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik had me toch uitgeschreven van Team Bronno?
Ze spant Vic voor haar karretje en aangezien Vic interessant en belangrijk wil zijn doet die dat spel lekker meespelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |