Dat ga ik straks als ik thuis ben sowieso doen. En even met qltel overleggenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:18 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Nu alvast enorm bedankt!![]()
We hebben ons echt over onze "schaamte" heen moeten zetten en besloten dit maar gewoon te doen, ik zie echt geen andere mogelijkheid.
Delen op social media wordt trouwens ook enorm gewaardeerd!
We hebben de tijd nog tot zomer volgend jaar, dus ik heb er goede hoop in dat we het bij elkaar krijgen. Ik heb 20k als doel, met wat eigen geld erbij en de inruil van de huidige bus gaan we een goede bus kunnen aanschaffen waar we jaren mee vooruit kunnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:12 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat het zal gaan lukken ueberduitser. Wat is zo'n bus enorm duur zeg![]()
![]()
Ik gun het jullie van harte en hopelijk helpen alle kleine beetjes.
Gelukkig maar, niet blijven tot na het weekend dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:08 schreef ueberduitser het volgende:
We mogen naar huis!
Er is inderdaad slaapapneu vastgesteld, maar we gaan nu eerst naar een KNO arts om de exacte oorzaak te achterhalen. Op naar Datteln en dan snel weer naar huis!
quote:
Ook ik heb stage gelopen op een zmok school, en daar was een aparte klas voor kinderen met ASS. Deze klas was wel echt heel rustig.quote:Op dinsdag 22 november 2016 06:50 schreef danic het volgende:
Naast ZMLK heb je ook MLK. Dat haalt de Z van 'Zeer' uit de omschrijving. Misschien dat dat een nuance is die jullie zoeken.
Ik weet niet of dat ook is bij ZMOK scholen, volgens mij niet.
Ik heb één keer een stage gelopen op een ZMOK school. Dat waren wel echt kinderen met flinke gedragsproblemen, vooral qua agressiviteit (nuance: je kunt heel veel als gedrafsproblemen zien. Ik doel op kinderen met veel agressiviteit en niet het vermogen om dit anders te uiten). Ik vind het goed om te horen dat deze scholen zich tegenwoordig ook richten op kinderen met ASS.
Mijn meisjestweeling (nu richting de 3 jaar - maart 2015) loopt nu niet achter op andere kinderen en hebben er zoals het er nu naar uit ziet niks aan over gehouden. Niet alle kinderen houden er iets aan over. Het ligt ook aan de termijn waarop ze geboren worden. Hoe eerder ze geboren worden, hoe groter de kans is op een achterstand/aandoening.quote:Op zondag 24 december 2017 09:33 schreef Voske77 het volgende:
Houden alle te vroeg geboren kinderen daar iets aan over?
Of kan het ook gewoon zijn dat je er later niks meer van merkt?
Wat is dat?? Hij is geboren met 31+6.quote:Op zondag 24 december 2017 10:18 schreef Loj het volgende:
[..]
Ook ik heb stage gelopen op een zmok school, en daar was een aparte klas voor kinderen met ASS. Deze klas was wel echt heel rustig.
Verder ook wat ze hierboven zeiden: een andere school met een andere klas kan ook een enorm verschil maken. Voor in deze reguliere klas, heeft hij een arrangement? Ondersteuning. Dat moet kunnen worden aangevraagd en worden ingezet hoe het het kind helpt. Dit kan dus ook bijvoorbeeld een persoonlijke ondersteuning in de klas zijn...
En Voske, dat hoeft natuurlijk niet. Maar goed, maar te vroeg geboren zoon heeft bijvoorbeeld SI problemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |