Dat zal best, maar daarvoor hoef je natuurlijk niet ergens helemaal in de stad af te spreken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:10 schreef Geerd het volgende:
Dat verhaal van die hoer is het beste uit de hele op
Ik ben gewoon normaal, en snap niet waarom het voor veel andere mensen zo moeilijk is om gewoon even normaal te doen.quote:
er gaat geen belletje rinkelen als niemand in jouw ogen 'normaal' kan doen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:16 schreef El_Chili het volgende:
[..]
Ik ben gewoon normaal, en snap niet waarom het voor veel andere mensen zo moeilijk is om gewoon even normaal te doen.
Wie de fuck bedenkt nou dat het wel een goed idee is om over geneukte hoeren van zijn neef te gaan praten, terwijl iemands broertje van 13 recentelijk is gediagnostiseerd met een ernstige ziekte bijvoorbeeld?
Ik ben helemaal niet dat ik daar langer dan een minuut over zou willen praten, maar als je elkaar al 20 jaar kent en elkaar 10 weken niet hebt gezien, kun je er toch op zijn minst wel even naar vragen
neequote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:21 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
er gaat geen belletje rinkelen als niemand in jouw ogen 'normaal' kan doen?
dat hopenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:29 schreef Gerard_Geit het volgende:
ik hoop dat alles goed komt met je broertje
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:08 schreef El_Chili het volgende:
Was net begonnen te vertellen over wat leuke anekdotes over mijn stage
Zo ervaar ik het ook, maar je kunt het ook omdraaien: als we niet meer aan elkaar vragen hoe het gaat, hoe we ons weekend hebben doorgebracht en samen klagen over het weer, dan wordt het erg ongezellig en ongemakkelijk in allerlei sociale situaties. Dat stomme oppervlakkige en neppe gedoe heeft dan toch een functie om goed samen te kunnen werken met collega's, om nieuwe mensen te leren kennen op een feest enzovoorts.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:33 schreef kuolema het volgende:
Onterechte klacht.
Je eist van anderen dat ze interesse tonen in iets dat ze totaal niet boeit.
Mensen zijn vrijwel nooit echt geïnteresseerd maar doen alsof. En dan vaak ook nog heel overdreven enthousiast. Nep. Dat vind ik vervelend. Praten volgens script, het zit er helemaal ingebakken. Het probleem is dat je zelf ook mee moet doen omdat mensen je anders egoïstisch vinden. Ontzettend vermoeiend.
Dit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:33 schreef kuolema het volgende:
Onterechte klacht.
Mensen zijn vrijwel nooit echt geïnteresseerd maar doen alsof. En dan vaak ook nog heel overdreven enthousiast. Nep. Dat vind ik vervelend. Praten volgens script, het zit er helemaal ingebakken. Het probleem is dat je zelf ook mee moet doen omdat mensen je anders egoïstisch vinden. Ontzettend vermoeiend.
Dit dus, 99% van de mensen vraagt alleen hoe het gaat bij iets ernstigs omdat ze zonder schaamte op het eerste kerkbankje willen zitten om te laten zien hoe goed hun bedoelingen wel niet zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:33 schreef kuolema het volgende:
Onterechte klacht.
Dat... "Mensen zijn alleen met zichzelf bezig, maar niet met mij. Maar genoeg over mij, hoe zit het met mij?"quote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:54 schreef Chai het volgende:
Beetje hypocriet TS, jij hebt ook geen interesse in hem getoond zo te lezen.
Denk dat jullie goed bij elkaar passen als vrienden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |