abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160582239
Gisteren na werk nog even een biertje gedronken met een vriend (al van oudsher) die ik maar eens in de paar weken spreek.

Valt me sowieso wel vaak op aan mensen, dat ze eigenlijk maar weinig interesse tonen in elkanders persoonlijkheid / persoonlijke leven. Dit is nog wel één van mijn meest empathische vrienden, maar dan nog..

We hadden elkaar een week of 10 niet gesproken. In die tijd is mijn broertje behandeld met een chemokuur, ben ik zelf afgestudeerd en ben ik begonnen met een nieuwe stage. 100 % zeker dat hij dit weet, want zijn moeder houdt de dorpsroddels op een kladblok bij en hij wist wel te vertellen dat zijn moeder mijn opa vier dagen geleden met zijn rollator had zien lopen :') Daar begint hij dan wel weer over, maar als het even inhoudelijk dreigt te worden, begint hij allemaal kut verhalen te vertellen.

Enfin, ik ben er niet op uit om hele zware gesprekken te gaan voeren of om de aandacht te trekken met meelijwekkende verhalen, maar kom op hee, als je elkaar al 20 jaar kent, kun je toch wel eens wat interesse in elkaar tonen?

Was net begonnen te vertellen over wat leuke anekdotes over mijn stage, begint hij dwars door mijn verhaal heen over een neef van hem die uit was gegaan in Eindhoven, en die dacht dat hij een lekker wijf had geregeld, maar dit bleek een hoer te zijn. Die hoer had hij mee naar huis genomen, omdat de vriendin van die neef op vakantie was in Amerika, dus toen had hij die hoer geneukt en haar 100 Euro gegeven.

Ben over het algemeen best in voor dat soort verhalen, maar best gaar toch dat mensen niet willen horen hoe het met iemands studie gaat, persoonlijke leven, wat iemand allemaal heeft gedaan de afgelopen tijd, of iemands stage tof is, hoe het gaat met solliciteren: Nee alleen maar verhalen over neven die hoeren neuken willen vertellen. Lekker gesprek is dat :')
  vrijdag 11 maart 2016 @ 00:10:20 #2
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_160582264
Nou zeg. Hoe is het met je broertje?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_160582269
Te veel tekst bra
pi_160582270
Dat verhaal van die hoer is het beste uit de hele op
Ik zwaai naar dieren.
pi_160582290
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 00:10 schreef Geerd het volgende:
Dat verhaal van die hoer is het beste uit de hele op
Dat zal best, maar daarvoor hoef je natuurlijk niet ergens helemaal in de stad af te spreken.

Dat is leuk voor een zaterdagavond als je toch al aangeschoten bent, niet als je uit werk nog even ergens in de stad gaat bijpraten 'omdat je elkaar al zo lang niet hebt gesproken' (Zijn woorden).

Als dit bijpraten is eet ik mijn schoen op :')
pi_160582307
Je bent wel een beetje gevoelig he
pi_160582325
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 00:13 schreef Dingflofbips het volgende:
Je bent wel een beetje gevoelig he
Ik ben gewoon normaal, en snap niet waarom het voor veel andere mensen zo moeilijk is om gewoon even normaal te doen.

Wie de fuck bedenkt nou dat het wel een goed idee is om over geneukte hoeren van zijn neef te gaan praten, terwijl iemands broertje van 13 recentelijk is gediagnostiseerd met een ernstige ziekte bijvoorbeeld?

Ik ben helemaal niet dat ik daar langer dan een minuut over zou willen praten, maar als je elkaar al 20 jaar kent en elkaar 10 weken niet hebt gezien, kun je er toch op zijn minst wel even naar vragen :')
pi_160582376
Samenvatting?
Moeten zij weten
  vrijdag 11 maart 2016 @ 00:19:56 #9
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_160582380
Ik toon godverdomme interesse en je reageert niet eens. Ik geef die vriend groot gelijk.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_160582403
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 00:16 schreef El_Chili het volgende:

[..]

Ik ben gewoon normaal, en snap niet waarom het voor veel andere mensen zo moeilijk is om gewoon even normaal te doen.

Wie de fuck bedenkt nou dat het wel een goed idee is om over geneukte hoeren van zijn neef te gaan praten, terwijl iemands broertje van 13 recentelijk is gediagnostiseerd met een ernstige ziekte bijvoorbeeld?

Ik ben helemaal niet dat ik daar langer dan een minuut over zou willen praten, maar als je elkaar al 20 jaar kent en elkaar 10 weken niet hebt gezien, kun je er toch op zijn minst wel even naar vragen :')
er gaat geen belletje rinkelen als niemand in jouw ogen 'normaal' kan doen?
pi_160582416
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 00:21 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

er gaat geen belletje rinkelen als niemand in jouw ogen 'normaal' kan doen?
nee
pi_160582444
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 00:22 schreef El_Chili het volgende:

[..]

nee
_O-
pi_160582460
Meid
pi_160582496
Waarom verteld die aan jou wat zijn vriend heeft gedaan? Volgens mij had die het gewoon over zichzelf.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 00:29:27 #15
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_160582539
ik hoop dat alles goed komt met je broertje, veel sterkte ts ^O^ ^O^ ^O^

de rest niet gelezen
Permanent Verbannen
pi_160582596
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 00:29 schreef Gerard_Geit het volgende:
ik hoop dat alles goed komt met je broertje
dat hopen :')
  vrijdag 11 maart 2016 @ 00:34:46 #17
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_160582609
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 00:33 schreef Calcio het volgende:

[..]

dat hopen :')
echt een lul ben je ook :')
Permanent Verbannen
  vrijdag 11 maart 2016 @ 00:39:17 #18
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_160582655
De eerste serieuze reactie dan maar:

Herkenbaar TS, ik vraag me ook wel eens af of dat soort mensen het dan niet door hebben ofzo... alsof ze sociaalgestoord zijn.
pi_160582680
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 00:08 schreef El_Chili het volgende:

Was net begonnen te vertellen over wat leuke anekdotes over mijn stage

vrijdag 11 maart 2016 @ 00:54:40 #20
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_160582817
Maar de vraag is: wat ga jij er nu mee doen?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 01:33:52 #21
399061 kuolema
vermaledijd
pi_160583107
Onterechte klacht.

Je eist van anderen dat ze interesse tonen in iets dat ze totaal niet boeit.

Mensen zijn vrijwel nooit echt geïnteresseerd maar doen alsof. En dan vaak ook nog heel overdreven enthousiast. Nep. Dat vind ik vervelend. Praten volgens script, het zit er helemaal ingebakken. Het probleem is dat je zelf ook mee moet doen omdat mensen je anders egoïstisch vinden. Ontzettend vermoeiend.

[ Bericht 10% gewijzigd door kuolema op 11-03-2016 01:42:07 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_160583263
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 01:33 schreef kuolema het volgende:
Onterechte klacht.

Mensen zijn vrijwel nooit echt geïnteresseerd maar doen alsof. En dan vaak ook nog heel overdreven enthousiast. Nep. Dat vind ik vervelend. Praten volgens script, het zit er helemaal ingebakken. Het probleem is dat je zelf ook mee moet doen omdat mensen je anders egoïstisch vinden. Ontzettend vermoeiend.

Zo ervaar ik het ook, maar je kunt het ook omdraaien: als we niet meer aan elkaar vragen hoe het gaat, hoe we ons weekend hebben doorgebracht en samen klagen over het weer, dan wordt het erg ongezellig en ongemakkelijk in allerlei sociale situaties. Dat stomme oppervlakkige en neppe gedoe heeft dan toch een functie om goed samen te kunnen werken met collega's, om nieuwe mensen te leren kennen op een feest enzovoorts.

De interessante en persoonlijke onderwerpen komen dan wel als je elkaar wat beter kent. (Dan moet je nog wel de juiste mensen tegen komen die je wel kunnen boeien) :)
pi_160583278
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 01:33 schreef kuolema het volgende:
Onterechte klacht.

Dit.
Niets ergelijker dan dat verplichte "sociaal doen". Als ik met maten praat gaat het over de zooi van de dag en wat luchtige anekdotes of plannen die we hebben. Diep over je gevoelens praten doen ze maar met hun vriendin of rechterhand. Kan mij (en vice versa ook hun) weinig boeien.

Als er iets "groots" gebeurd is vind ik het gerust niet erg om het een dagje over die kuthoer die het met hem uitgemaakt heeft te hebben. Maar daarna mag het snel weer over bier en reizen gaan. :Y Dus TS moeten niet zeiken en een wijf zoeken als hij zo graag bij iemand wilt uithuilen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2016 02:18:41 ]
pi_160583606
Care wat je voor werk doet. Daar zijn je vrienden toch niet bij? Je vrienden zijn er wanneer je aan het chillen bent. Werk en prive gescheiden houden man.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_160583750
Beetje hypocriet TS, jij hebt ook geen interesse in hem getoond zo te lezen. :')

Denk dat jullie goed bij elkaar passen als vrienden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')