Dit waren de vrolijke jaren 40-45quote:
Roland kijk even of zijn orginele post aanhalingstekens hadquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De aanhalingstekens geven duidelijk aan dat het een quote betreft
Vroeger kon je gewoon je als oom je hand in het broekje van je nichtje steken en was het normaal.quote:
Kimquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wie zouden jullie liever doen? Kim of Fatima?
Beidequote:Op donderdag 10 maart 2016 23:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Fatima is gruwelijk irritant.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Lastige keusquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Dat hoorde bij de opvoeding.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Vroeger kon je gewoon je als oom je hand in het broekje van je nichtje steken en was het normaal.
Fatima met tape.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Geen haan die er naar kraaide.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Vroeger kon je gewoon je als oom je hand in het broekje van je nichtje steken en was het normaal.
Kim natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
En matig.quote:
Pauwquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Aan wie hebben jullie een grotere hekel, pedofielen of deze tokkies?
daar heb je in bed minder last vanquote:
Pedofielen kunnen tenminste nog chickies regelen die er lekker uitzien, daar heb ik respect voor.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Aan wie hebben jullie een grotere hekel, pedofielen of deze tokkies?
Pokeren is van het niveau pijltjes mikkenquote:
Ik kan bevestigen dat dit niet zo was, dus Pax heeft gelogen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Roland kijk even of zijn orginele post aanhalingstekens had
Leeftijd is zo overratedquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Pedofielen kunnen tenminste nog chickies regelen die er lekker uitzien, daar heb ik respect voor.
Pauw zou het Fok topic moeten uitnodigen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil dat Pauw die tokkies weer uitnodigt als het voor vluchtelingen gaat.
Pokeren is geen sportquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pokeren is van het niveau pijltjes werpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |