Ja die was me een behoorlijke doorn in het oog haha.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:09 schreef Peacefulll het volgende:
Mooi TP! Veel beter dan die kale wasbak.
Ja heb hem al helemaal vol liggen. En die vakjes die je kan maken zijn ideaal!quote:Op zondag 13 maart 2016 20:13 schreef Puala het volgende:
Ideaal ding dit![]()
Goeie reminder trouwens, mijn ladefronten moeten nog terug ivm een beschadiging er in. Binnenkort maar eens langs de ikea dus
Ja ik ben er ook nog steeds erg blij mee. De onderste lade met handdoeken en de lade er boven met fohn, bakjes met gesorteerde spullen. Erg fijnquote:Op zondag 13 maart 2016 20:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja heb hem al helemaal vol liggen. En die vakjes die je kan maken zijn ideaal!
Zonde van de beschadiging. maar goed excuus voor de ikea. Moet zelf ook nog terug. Heb een plank gesloopt van mijn Billy... En is natuurlijk van het oude type.. Even vragen of ze die nog hebben.
Jij hebt dezelfde toch of niet?
Wij hebben ook de 80 breedquote:Op zondag 13 maart 2016 20:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook nog steeds erg blij mee. De onderste lade met handdoeken en de lade er boven met fohn, bakjes met gesorteerde spullen. Erg fijn
80 breed is die van mij. Ik denk dat dat net een slagje groter is dan die van jullie?
Maar balen van je billy! Ik geloof misschien dat ik in de schuur nog 2 planken heb liggen. Maar zeker ben ik niet. Mocht je niet kunnen slagen wil ik wel even kijken tussen mijn planken of er iets ligt
Herkenbaar. Bij mij verandert het ook wel eens. Ik heb alleen geen kast voor handdoeken in de buurt, dus die moet ergens. En het scheelt, voorraad voor maar 1 persoon in dat meubel. Dat scheelt ruimtequote:Op zondag 13 maart 2016 20:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij hebben ook de 80 breed![]()
En dankjewel zal het onthouden!
Ik heb bovenin nu mijn make up enzo liggen en onderin de föhn, voorraad shampoo en deo enzo.
Indeling veranderd vast nog een paar keer
Haha ja dat scheelt.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Herkenbaar. Bij mij verandert het ook wel eens. Ik heb alleen geen kast voor handdoeken in de buurt, dus die moet ergens. En het scheelt, voorraad voor maar 1 persoon in dat meubel. Dat scheelt ruimte
Die hebben wij ook, heerlijk ding! Past veel meer in dan ik had gedachtquote:Op zondag 13 maart 2016 15:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo dit is veel beter wat mij betreft
[ afbeelding ]
Die inserts heb ik "nog" niet. Wist niet dat het bestond.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:14 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Die hebben wij ook, heerlijk ding! Past veel meer in dan ik had gedacht. En die inserts van plastic zijn ook handig, daarin bewaren wij scheermesjes en tandpasta enzo (zodat het geen enorme zooi wordt).
Over 8 dagen oplevering!quote:Op maandag 14 maart 2016 10:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Whaha hoe vordert het bij jullie?
Dan hebben ze flink doorgewerkt.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:25 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Over 8 dagen oplevering!Beetje stress wel
Onze leverancier heeft dat gedaan. Deze kan niet op de hoeken.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe heb je die handdoek radiator nou aangesloten
Ik heb dezelfde maar die moet op de hoeken worden aangesloten
Er bestaan verschillende varianten van deze radiator, dus ik denk gewoon dat het een ander type isquote:Op maandag 14 maart 2016 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe heb je die handdoek radiator nou aangesloten
Ik heb dezelfde maar die moet op de hoeken worden aangesloten
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:20 schreef Puala het volgende:
Er bestaan verschillende varianten van deze radiator, dus ik denk gewoon dat het een ander type is
Uh Ja deze zit er net in geen wonder dat er dan verschil is.. Er zijn honderden van dit soort gelijke op de markt... Beetje raar dat je er dan maar vanuit gaat dat wij ergens een fuck up mee gemaakt hebben ofzoquote:Op maandag 14 maart 2016 22:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Midden onder heet dat
![]()
Ik heb gewoon een oude![]()
Gelijk dus maar ff een nieuwe gekocht
Viel mij gewoon op omdat ik zelf midden in een badkamer verbouwing zit en de radiator hier losgekoppeld in de keuken staatquote:Op maandag 14 maart 2016 22:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:.....Beetje raar dat je er dan maar vanuit gaat dat wij ergens een fuck up mee gemaakt hebben ofzo
Zet er een thermostaatknop ik op.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Viel mij gewoon op omdat ik zelf midden in een badkamer verbouwing zit en de radiator hier losgekoppeld in de keuken staat![]()
niks kwaads in de zin
Ach ach.. het ziet er veel beter uit dan de standaard wasbak! Doet de hele badkamer meteen goed vind ik haha.quote:
Haha ja dat sowieso.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:46 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Ach ach.. het ziet er veel beter uit dan de standaard wasbak! Doet de hele badkamer meteen goed vind ik haha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |