In de kelder!quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is dit voor gaysausagefestijn WAAR ZIJN DE VROUWEN
quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is dit voor gaysausagefestijn WAAR ZIJN DE VROUWEN
quote:
gelukkig zijn er nog users met inhoud.quote:
Deplorabele kwaliteit danquote:
Dan kan hij nog net zelfstandig ademhalenquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja jouw IQ is inderdaad één puntje hoger dan rozevla en viskarretje.
Ben je gek, ik deed het niet om iets terug te verwachten, gewoon vriendendienstje. Hij is er met een kwartier met een selectiequote:Op donderdag 10 maart 2016 23:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Lekker man, als ik ooit iets voor jou kan doen...
wel jammerquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan kan hij nog net zelfstandig ademhalen
Had nooit verwacht dat jij zo aardig kon zijnquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
[..]
gelukkig zijn er nog users met inhoud.
Oké dan niet schatquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je gek, ik deed het niet om iets terug te verwachten, gewoon vriendendienstje. Hij is er met een kwartier met een selectie
Je weet dat je met dmv impulsen vanuit je hersenstam kan ademen he, daarvoor heb je geen hoog iq voor nodig.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan kan hij nog net zelfstandig ademhalen
Godverdomme ik voel me kut, ben mezelf nietquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had nooit verwacht dat jij zo aardig kon zijn
Haha HPLC heeft een laag IQquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je weet dat je met dmv impulsen vanuit je hersenstam kan ademen he, daarvoor heb je geen hoog iq voor nodig.
Ik ben er te vroeg uitgestapt iddquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan je niet weer moderator worden Remqo
Zonder grapjes, wil je erover praten? Whatsapp (quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Godverdomme ik voel me kut, ben mezelf niet
jij reageert nooit op whatsappquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zonder grapjes, wil je erover praten? Whatsapp (_____) staat open.
Kan je nagaan hoe laag zijn iq isquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je weet dat je met dmv impulsen vanuit je hersenstam kan ademen he, daarvoor heb je geen hoog iq voor nodig.
Whatsappen met FOK!kersquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zonder grapjes, wil je erover praten? Whatsapp (_____) staat open.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij reageert nooit op whatsappvrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |