Joints strak draaien is moeilijkquote:
Nu geef je Gerard_Geit, Calcio, Bonethuggs, Karel_de_Kever te weinig eer. Tering wat een jostiband ookquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:16 schreef pinman het volgende:
Viskarretje en Rozevla. De twee kutste kutusers
Sinds jij een account aanmaakte gaat het al bergafwaarts. Kutplcquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu geef je Gerard_Geit, Calcio, Bonethuggs, Karel_de_Kever te weinig eer. Tering wat een jostiband ookGaat het echt zo slecht met FOK!?
Ok dat is dan dubbel kutquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:18 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
heee. Zullen we daten ? We zijn beiden kut lees ik
jij kan ook nooit eens normaal doen hequote:Op donderdag 10 maart 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sinds jij een account aanmaakte gaat het al bergafwaarts. Kutplc
Had ik in t begin ook moeite meequote:Op donderdag 10 maart 2016 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Joints strak draaien is moeilijkKreeg van iemand vandaag een opmerking dat ze strakker moeten
wiet rokenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Joints strak draaien is moeilijkKreeg van iemand vandaag een opmerking dat ze strakker moeten
Die laatste ken ik nietquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu geef je Gerard_Geit, Calcio, Bonethuggs, Karel_de_Kever te weinig eer. Tering wat een jostiband ookGaat het echt zo slecht met FOK!?
Kloptquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
jij kan ook nooit eens normaal doen he
Hoe lang is ie?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:20 schreef Etsu het volgende:
Er is een reden dat ik in KLB SC ben komen posten
Om jullie topic te redden van de kutusers want ik kan heel veel ter compensatie bieden
Mag ik dan wel eerst douchen anders kan ik niet slapenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet wil blijven slapen?
Etsu wilde ook al een golden shower ;squote:Op donderdag 10 maart 2016 22:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag ik dan wel eerst douchen anders kan ik niet slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |