jij hebt geen dickquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
En even dickpic sturen naar sperzieboontjes
Dit dus.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik gezien, en even gereageerd, en dm gestuurd.
Ja sinds de avond ervoor en ik ben niet iemand die paracetamol slikt alsof zijn leven er van af hangt. Gebruik het liever niet, maar als ik het wel had gedaan was er misschien wel niks gebeurd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh je was toen ziek? mja is wel mogelijk ja
Maar fijn dat je niet doodgaat
Wat naarquote:
Welk merk? Ehehhehequote:
Hoor overigens niet vaak dat je door koorts epileptie kan krijgen ookquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja sinds de avond ervoor en ik ben niet iemand die paracetamol slikt alsof zijn leven er van af hangt. Gebruik het liever niet, maar als ik het wel had gedaan was er misschien wel niks gebeurd.
Drie maanden geen auto besturen.
Wat is er nou weer mis met Grolsch.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit sturen
Niet veelquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Grolsch.
Een aanval door koorts/extreem slaapgebrek/overmatig alcohol of drugsgebruik kan gebeuren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoor overigens niet vaak dat je door koorts epileptie kan krijgen ook
rip dpquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een aanval door koorts/extreem slaapgebrek/overmatig alcohol of drugsgebruik kan gebeuren.
Vriend, ik ga je dm'enquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:50 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben geen bierdrinker voor mij is bier gewoon bier, boeiend wat het merkje is.
Toch niet naar aanleiding van die vorige TT he?quote:
Sorry, bedoelde totoquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch niet naar aanleiding van die vorige TT he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |