'wat' kan dus ook niet veel zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Afhankelijk hoevaak je traint, hoe serieus je mee bezig bent, hoe je lichaam is, je voedingsschema, etc. Dat kunnen wij niet bepalen aan de hand van de OP.
In 4 maanden kan je wel wát bereiken. Wederom leg je woorden in m'n mond, met je 'veel'.
Is goed. Jij ook een fijn weekend.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:44 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
'wat' kan dus ook niet veel zijn.
Net zoals niet veel voor mij, veel voor jou kan zijn.
Als ik dus stel dat hij niet veel gaat bereiken in 4 maanden is dat simpelweg mijn mening.
En die leg ik bij niemand in z'n mond.
Je stopt hem in je mond en gaat dan huilen dat de smaak je niet bevalt.
Fijn weekend knullies, ik ga ff squatten!
Hij hoeft toch geen bodybuilder te worden? In vier maanden valt genoeg te bereiken en als je goed je best doet zie je er duidelijk beter uit. In de ogen van de gemiddelde mens dan, waarschijnlijk niet in de ogen van sportschool-dudes als jijquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:44 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
'wat' kan dus ook niet veel zijn.
Net zoals niet veel voor mij, veel voor jou kan zijn.
Als ik dus stel dat hij niet veel gaat bereiken in 4 maanden is dat simpelweg mijn mening.
En die leg ik bij niemand in z'n mond.
Je stopt hem in je mond en gaat dan huilen dat de smaak je niet bevalt.
Fijn weekend knullies, ik ga ff squatten!
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:05 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Hij hoeft toch geen bodybuilder te worden? In vier maanden valt genoeg te bereiken en als je goed je best doet zie je er duidelijk beter uit. In de ogen van de gemiddelde mens dan, waarschijnlijk niet in de ogen van sportschool-dudes als jij
Natuurlijk hoeft hij geen bodybuilder te worden, maar hij moet wel de methodes hanteren die bodybuilders ook hanteren, zijn doel is immers spieren kweken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:05 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Hij hoeft toch geen bodybuilder te worden? In vier maanden valt genoeg te bereiken en als je goed je best doet zie je er duidelijk beter uit. In de ogen van de gemiddelde mens dan, waarschijnlijk niet in de ogen van sportschool-dudes als jij
Het is helemaal niet duidelijk hoe het lichaam van TS is. Hij heeft het over een 'gespierder lichaam', dus ik neem aan dat hij geen dikkertje is. Dan heb je echt geen 2 jaar nodig om een beetje leuk lichaam te hebben. In die 4 maanden kan je er prima wat aan doen en kan je wat gespierder overkomen. Dat is wat TS wilt. En dat is leuk voor in de zomer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:03 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Natuurlijk hoeft hij geen bodybuilder te worden, maar hij moet wel de methodes hanteren die bodybuilders ook hanteren, zijn doel is immers spieren kweken.
Wat denk je dan dat je in 4 maanden echt kan bereiken?
Een gemiddeld lijf met wat definitie moet je gewoon 2 jaar lang voor bikkelen in de gym, en dan moet je voeding spot-on zijn.
Weet je wat er gebeurd over 4 maanden als ts niet heeft bereikt wat hij voor ogen heeft? Demotivatie en kans dat hij er helemaal mee stopt. Kan je beter een reëel doel stellen en blij zijn met minimale progressie, want zo werkt het nou eenmaal.
Je kijkt echt teveel tell-sell reclames.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is helemaal niet duidelijk hoe het lichaam van TS is. Hij heeft het over een 'gespierder lichaam', dus ik neem aan dat hij geen dikkertje is. Dan heb je echt geen 2 jaar nodig om een beetje leuk lichaam te hebben. In die 4 maanden kan je er prima wat aan doen en kan je wat gespierder overkomen. Dat is wat TS wilt. En dat is leuk voor in de zomer.
En als TS nog niet tevreden is, gaat die ermee door.
En jij leeft met waanbeelden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:36 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Je kijkt echt teveel tell-sell reclames.
Succes ermee!
Realiteit knul.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
En jij leeft met waanbeelden.
Jij ook succes!
Vast, maar dat neemt nog niet weg dat jij gewoon niet kan lezen wat in de OP staat, denkt dat TS meteen het allerbeste lichaam wil en weigert te geloven dat je na 4 maanden toch mooie resultaten kan boeken (en nee, niet maximale wat je lichaam kan, maar dat had ik al gezegd).quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:18 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Omdat ze gelijk hebben. Altijd.
Ik ben juist zeer gemotiveerd. Alleen zie ik op de manier hoe ik het nu doe geen resultaat en dat vind ik erg jammer, waardoor ik na een tijdje stop met het intensief te doen. Ook omdat ik weet dat ik het niet op de juiste manier doe.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zelfs een personal trainer kan je niet dwingen te gaan sporten als je het zelf niet wil. De wil moet uit jezelf komen. Een personal trainer kan waardevol zijn, maar ik denk dat dat in het geval van de TS niet de oplossing gaat zijn.
Haha ik ben zeker geen fattie. Mag juist wel wat meer bij, net als dus spieren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat TS in de zomer al een spierbonk is?
Daarnaast is het sterk afhankelijk hoe TS op dit moment uitziet. Als je een fattie bent, dan heb je wel even nodig ja.
Het ligt er helemaal aan hoe intensief je bezig gaat en natuurlijk: hoe strikt jij met je eten bezig gaat. Als je dun bent, en je gaat trainen en je eet niet, dan schiet je er niet veel mee op en andersom.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:28 schreef dedonutman het volgende:
[..]
Haha ik ben zeker geen fattie. Mag juist wel wat meer bij, net als dus spieren.
Ik heb ook geen termijn waarop ik echt iets wil bereiken qua hoeveelheid spiermassa, als ik maar weet dat het nut heeft wat ik doe en ik de effecten ga zien. Al zou het wel fijn zijn inderdaad om in de zomer al wat te zien
Het is onzinnig om over duur te praten als TS niet duidelijk heeft wat hij wil bereiken. In veel korter dan 2 jaar kun je al veranderingen in het lichaam zien, de vraag is echter: is dat genoeg voor ts op dat moment..quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:03 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Natuurlijk hoeft hij geen bodybuilder te worden, maar hij moet wel de methodes hanteren die bodybuilders ook hanteren, zijn doel is immers spieren kweken.
Wat denk je dan dat je in 4 maanden echt kan bereiken?
Een gemiddeld lijf met wat definitie moet je gewoon 2 jaar lang voor bikkelen in de gym, en dan moet je voeding spot-on zijn.
Weet je wat er gebeurd over 4 maanden als ts niet heeft bereikt wat hij voor ogen heeft? Demotivatie en kans dat hij er helemaal mee stopt. Kan je beter een reëel doel stellen en blij zijn met minimale progressie, want zo werkt het nou eenmaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |