abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160577614
Hallo,

Ik ben een jongen van 18 jaar en heb altijd al een beetje een gespierder lichaam willen hebben.
Als ik zelf begin met gezond leven qua voeding en sporten (nog nieteens echt supergoede voeding of krachttraining echt want heb er 0 verstand van verder) houd ik het maar een paar weken/maanden vol.
Nu zat ik te denken om een personal trainer te nemen, die mij dan helpt met voeding en dan natuurlijk het sporten.
Alleen is het pittig duur, helemaal voor een 18-jarige, en vroeg ik me af of dat het wel waard is?

Zelf ik heb ik gewoon geen verstand van voeding en sporten en hoe ik alles het beste kan aanpakken en zij hebben dat wel, maar aan de andere kant zoveel mensen doen het allemaal in hun eentje en mijn hele maandsalaris zou er dan aan opgaan.

Dus mensen die ervaring hebben met personal trainers en of het het geld waard was? :)
pi_160577830
Ja het is het zeker waard, maar hieronder komen allerlei azijnzeikers posten dat het te duur is en je ook jezelf er in kunt verdiepen. Dus wat doe je dan?
pindazakje
pi_160577885
Ga naar een duurdere sportschool
pi_160577990
je hele maandsalaris..lol, dat is het toch niet waard
als je vind van wel, go for it
op een gegeven moment heb je m niet meer nodig
pi_160578027
Vorig jaar ben ik ook serieus begonnen qua voeding en sporten. Ik had veel moeite om mezelf naar de sportschool te slepen, want ik kwam en ik ging weer. Ik snapte niet wat ik moest doen en hoe het allemaal werkte, met als resultaat dat ik niet veel verder opschoot. Qua voeding lukte het wel en ik raakte wat kilo's kwijt, maar dat is/was niet alleen voldoende. Ik heb er wel het lichaam voor, maar ik wist niet waar te beginnen.

Sinds januari heb ik een PT ingeschakeld en ben toen 3x per week een halfuur gaan trainen. Ik had het niet gedacht/durven te dromen dat ik het nog leuk zou gaan vinden ook. Ik ben echt zo'n iemand die nog nooit serieus heeft gesport of ervan heeft gehouden, maar dit was echt een verhemeling. De oefeningen zijn relatief simpel, zelfs oefeningen die je ook thuis kan doen (met of zonder dat je dingen nodig hebt). De PT coacht, motiveert en stimuleert je, en het werkt wel. Ik heb zelfs mijn trainers op de app en we communiceren wanneer nodig. Ik mag ze altijd appen als ik een vraag heb over voeding oid.

Het kostenplaatje. Tja. Het is duur, inderdaad. Maar ik vind het een goede investering en ik ben er blij mee. We zijn nu 1,5 maand verder (heb 2 maanden geboekt) en ben al 7 kilo kwijt, ik loop rechter (met borst naar voren, rug recht) en de eerste buikspiertjes zijn zichtbaar. Ik heb vandaag nog eens 2 maanden bijgeboekt, want ik weet zeker dat als ik ermee zou stoppen en voorneem om naar de sportschool te gaan, dat ik het dan niet ga doen.

Ik ben er nog niet, maar het helpt wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2016 22:04:45 ]
pi_160578051
Ga bij een sportschool a 30 of 40 per maand die mensen helpen je graag als personal trainer
pi_160578142
Wat kost het eigenlijk gemiddeld?
pi_160578146
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:56 schreef Hyaenidae het volgende:
Ja het is het zeker waard, maar hieronder komen allerlei azijnzeikers posten dat het te duur is en je ook jezelf er in kunt verdiepen. Dus wat doe je dan?
Als ze zelf een personal trainer hebben gehad, en ze het dan het geld niet waard vinden voor het effect dat ze zien heb ik er wel wat aan. Anders niet inderdaad.
pi_160578185
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 22:03 schreef shiftsix het volgende:
Wat kost het eigenlijk gemiddeld?
Geen idee. Zal wel richting ¤200/300 p.m. zijn. Afhankelijk hoevaak je per week traint.
pi_160578322
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 22:00 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar ben ik ook serieus begonnen qua voeding en sporten. Ik had veel moeite om mezelf naar de sportschool te slepen, want ik kwam en ik ging weer. Ik snapte niet wat ik moest doen en hoe het allemaal werkte, met als resultaat dat ik niet veel verder opschoot. Qua voeding lukte het wel en ik raakte wat kilo's kwijt, maar dat is/was niet alleen voldoende. Ik heb er wel het lichaam voor, maar ik wist niet waar te beginnen.

Sinds januari heb ik een PT ingeschakeld en ben toen 3x per week een halfuur gaan trainen. Ik had het niet gedacht/durven te dromen dat ik het nog leuk zou gaan vinden ook. Ik ben echt zo'n iemand die nog nooit serieus heeft gesport of ervan heeft gehouden, maar dit was echt een verhemeling. De oefeningen zijn relatief simpel, zelfs oefeningen die je ook thuis kan doen (met of zonder dat je dingen nodig hebt). De PT coacht, motiveert en stimuleert je, en het werkt wel.

Het kostenplaatje. Tja. Het is duur, inderdaad. Maar ik vind het een goede investering en ik ben er blij mee. We zijn nu 1,5 maand verder (heb 2 maanden geboekt) en ben al 7 kilo kwijt, ik loop rechter (met borst naar voren, rug recht) en de eerste buikspiertjes zijn zichtbaar. Ik heb vandaag nog eens 2 maanden bijgeboekt, want ik weet zeker dat als ik ermee zou stoppen en voorneem om naar de sportschool te gaan, dat ik het dan niet ga doen.

Ik ben er nog niet, maar het helpt wel.
Bedankt hier heb ik wat aan :) Het gaat mij inderdaad ook veel om het motiveren en oefeningen leren. En nog mooi meegenomen als je er plezier in begint te krijgen ook.
pi_160578374
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 22:07 schreef dedonutman het volgende:

[..]

Bedankt hier heb ik wat aan :) Het gaat mij inderdaad ook veel om het motiveren en oefeningen leren. En nog mooi meegenomen als je er plezier in begint te krijgen ook.
Als je het kan betalen, zou ik het doen. De zomer komt eraan. ;)
pi_160578380
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 22:04 schreef Etsu het volgende:

[..]

Geen idee. Zal wel richting ¤200/300 p.m. zijn. Afhankelijk hoevaak je per week traint.
Ja ik kwam wel uit op zeker 200.- euro
pi_160578409
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 22:08 schreef dedonutman het volgende:

[..]

Ja ik kwam wel uit op zeker 200.- euro
Voor hoeveel keer per week? Ik betaal ¤299,- voor 3x per week, een maand lang (3x4).
pi_160579833
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 22:09 schreef Etsu het volgende:

[..]

Voor hoeveel keer per week? Ik betaal ¤299,- voor 3x per week, een maand lang (3x4).
2x per week dan. Maar had ook nog niet verder gekeken qua tijden of dat dan met alles was wat ze te bieden hadden enzo, maar ik ga sowieso even een afspraak maken voor binnenkort.
pi_160579878
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 22:46 schreef dedonutman het volgende:

[..]

2x per week dan. Maar had ook nog niet verder gekeken qua tijden of dat dan met alles was wat ze te bieden hadden enzo, maar ik ga sowieso even een afspraak maken voor binnenkort.
Bij mij is het zo dat ik via het internet zelf kan bepalen wanneer ik kom trainen (moet je alleen wel ver vooruit plannen want iedereen wil natuurlijk de gunstige tijden).

Succes, update je dit topic?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 00:52:09 #16
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_160582790
Ja, en dan heb je een PT maar dan moet je het alsnog zelf doen :). Wat heb je nodig om gemotiveerd te blijven? Zoek dat uit en gebruik dat dan. Daarnaast kun je natuurlijk best wel het e.e.a. ondernemen om wat (extra) kennis op te doen.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 00:56:48 #17
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160582842
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:56 schreef Hyaenidae het volgende:
Zelfs een personal trainer kan je niet dwingen te gaan sporten als je het zelf niet wil. De wil moet uit jezelf komen. Een personal trainer kan waardevol zijn, maar ik denk dat dat in het geval van de TS niet de oplossing gaat zijn.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_160583375
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 00:56 schreef Drinky het volgende:

[..]

Zelfs een personal trainer kan je niet dwingen te gaan sporten als je het zelf niet wil. De wil moet uit jezelf komen. Een personal trainer kan waardevol zijn, maar ik denk dat dat in het geval van de TS niet de oplossing gaat zijn.
Waarom niet? Uit de OP blijkt dat TS gemotiveerd is.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 09:22:18 #19
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_160584936
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 22:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

Als je het kan betalen, zou ik het doen. De zomer komt eraan. ;)
Begin met een reëel doel stellen, en dat is niet deze zomer. Volgende zomer is ook nog krap.
Zomer 2018 ben je beach-ready.
Accepteren dat het tijd nodig heeft is belangrijk voor motivatie op de lange termijn.
pi_160587705
Met het internet tot je beschikking vind ik nu al een PT-er inschakelen iets te veel van het goede. Lees je eerst in over voeding en sporten. Motivatie en plezier moeten toch vanuit je zelf komen.
pi_160587717
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:22 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Begin met een reëel doel stellen, en dat is niet deze zomer. Volgende zomer is ook nog krap.
Zomer 2018 ben je beach-ready.
Accepteren dat het tijd nodig heeft is belangrijk voor motivatie op de lange termijn.
Ik zeg toch niet dat TS in de zomer al een spierbonk is?
Daarnaast is het sterk afhankelijk hoe TS op dit moment uitziet. Als je een fattie bent, dan heb je wel even nodig ja.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2016 12:11:56 ]
  vrijdag 11 maart 2016 @ 12:33:07 #22
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_160588195
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:11 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat TS in de zomer al een spierbonk is?
Daarnaast is het sterk afhankelijk hoe TS op dit moment uitziet. Als je een fattie bent, dan heb je wel even nodig ja.
Weinig spieren is weinig spieren, die bouw je niet in 1 jaar.
Wat suggereer je dan als je zegt 'de zomer komt eraan'...
pi_160588268
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:33 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Weinig spieren is weinig spieren, die bouw je niet in 1 jaar.
Wat suggereer je dan als je zegt 'de zomer komt eraan'...
Dat TS nu nog 4/5 maanden tijd heeft om iets aan z'n lichaam te doen en over 4/5 maanden wel duidelijke resultaten te zien zijn, en het toevallig dan zomer is. Win-win-situatie. Hij is er nog lang niet, ik heb dan ook niet gezegd dat hij vlak voor de zomer ook klaar is. Dat heb jij ervan gemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2016 12:36:52 ]
  vrijdag 11 maart 2016 @ 12:40:59 #24
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_160588375
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:35 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat TS nu nog 4/5 maanden tijd heeft om iets aan z'n lichaam te doen en over 4/5 maanden wel duidelijke resultaten te zien zijn, en het toevallig dan zomer is. Win-win-situatie. Hij is er nog lang niet, ik heb dan ook niet gezegd dat hij vlak voor de zomer ook klaar is. Dat heb jij ervan gemaakt.
Ik wil ts juist behoeden voor valse verwachtingen, die zijn er gewoon teveel met al die neppe testosteron voorbeelden.
In 4 maanden ga je gewoon niet veel bereiken, het gaat om de langere termijn.
pi_160588423
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:40 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Ik wil ts juist behoeden voor valse verwachtingen, die zijn er gewoon teveel met al die neppe testosteron voorbeelden.
In 4 maanden ga je gewoon niet veel bereiken, het gaat om de langere termijn.
Afhankelijk hoevaak je traint, hoe serieus je mee bezig bent, hoe je lichaam is, je voedingsschema, etc. Dat kunnen wij niet bepalen aan de hand van de OP.

In 4 maanden kan je wel wát bereiken. Wederom leg je woorden in m'n mond, met je 'veel'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')