Oké Ezioquote:
Jezus, uithoudingsvermogen van een topsporter.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:48 schreef Amarantha het volgende:
Damn ik ben al 3 jaar met de zelfde jongen
Ik vind het wel netjes van mijzelf.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Koop een taart en vier het, of een bus slagroom en spuit jezelf onder want je bent zelf al een oude taart haha
quote:
Alleen Annabel93 zover ik weetquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wch is toch meer van de vrouwkloontjes?
hij is doofquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezus, uithoudingsvermogen van een topsporter.
Wat een sukkel, zo z'n jeugd verpesten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:48 schreef Amarantha het volgende:
Damn ik ben al 3 jaar met de zelfde jongen
Wil jouw uithoudingsvermogen wel eens testenquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja jeetje, dan liever mijn rechterhandquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
beide al gehad, beide best slecht, je mag ze hebben
ik las transporter.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vijf maanden niet neuken is anders ook best je jeugd verpestenquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een sukkel, zo z'n jeugd verpesten.
Dan heb ik ook langer genotquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:49 schreef Etsu het volgende:
HPLC, ik heb begrepen dat jij een moeilijke spuiter bent.
In WCH zijn ogen is dat jong.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
93 achter je vrouwkloon zetten.Doe dan minstens 2001.
Jij bent maagd toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vijf maanden niet neuken is anders ook best je jeugd verpesten
Had het over buiten de stad wonen, als in ver afgelegen in een dorpquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja ik dacht al maar omdat je begon over voordelen van niet midden in het centrum wonen.
tweede punt heb je gelijk in dit toont ook wel aan dat er helemaalmgeen sprake is van een mocro mafia, de gemiddelde mocro is daar veel te dom voor en van organisatie is al helemaal geen sprake.
Maar dan reageert bijna niemandquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
93 achter je vrouwkloon zetten.Doe dan minstens 2001.
Zou je doen tot je aftiktquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jouw uithoudingsvermogen wel eens testen
Snelle money, en dood voordat ze 30 zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had het over buiten de stad wonen, als in ver afgelegen in een dorp.
En de meesten van die gasten hebben idd niet echt visie/structuur/strategie. Of ja, een tunnelvisie voor snel geld. Vind dat juist gevaarlijker dan de enigszins georganiseerde oude Amsterdamse penoze.
Als dat je helpt om die vijf maanden minder erg te vinden dan ben ik dat.quote:
Tag teamquote:
Zijn jullie nooit minderjarig geweest op het internet of zoquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen reageerde ook op Fylax toen hij 15 was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |