Als je goed om kan gaan met een vrouw zal ze van superstrak tot zeer ruim kunnen gaan, dat allemaal binnen dezelfde sekspartij.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ok, "helemaal niets" is te sterk geformuleerd. Voor de liefhebbers van vuistneuken gelden inderdaad andere normen.
Ja. Ben een vrouw.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:29 schreef matthias24 het volgende:
[..]
mag ik meschien zo vrij zijn om een vraag te stellen? jij staat toch geregistreerd als vrouw?
Dichte kutjes zijn helemaal de norm niet. Laat je daardoor niet gek maken zeg.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als ik zelf op die manier naar een vrouw zou kijken dan zie ik het ook liever 'dicht', al dan niet toen ze bij mij nog groot waren, dan werd ik een soort van verdrietig van 'dichte spleetjes' en ging ik obsessief naar plaatjes zoeken van vrouwen bij wie ze ook groot waren om continu maar de bevestiging te hebben dat ik niet de enige was.
Nee, gewoon medium size (20cm).quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een te grote kut?
Heb jij een micropener ofzo?
Je bent niet bekend met biseksualiteit?quote:
Dan heb je haar of te geil (net na orgasme erin gaan) of niet geil genoeg gemaakt (boring).quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee, gewoon medium size (20cm).
Maar er zijn kutten die zo groot zijn dat je bij binnenkomst het idee hebt dat je in een ruime hal terecht bent gekomen.
Dan had je dit beter niet kunnen typenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:35 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jawel tuurlijk wel. ik ben het zelf ook al durf ik daar niet echt voor uit te komen hier.
Te geil - dat zal het dan zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan heb je haar of te geil (net na orgasme erin gaan) of niet geil genoeg gemaakt (boring).
Nope. Geen last van.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:24 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
laat me raden
lange schaamlippen?
nee opzich is er niks mis mee. alleen bij mannen lijkt het een groter taboe dan bij vrouwen. vandaar dat ik nogal voorzichtig ben om er voor uit te komen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan had je dit beter niet kunnen typen
Maar mocht het echt zo zijn, hou op met je te schamen, niets mis mee.
Nou ja, een beetje apart is het wel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan had je dit beter niet kunnen typen
Maar mocht het echt zo zijn, hou op met je te schamen, niets mis mee.
Nope, ben (nog) heerlijk strak.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:29 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Heb jij ook zo een kutje die je zo lekker uit kan rekken?
Niet waar, je moet tegenwoordig betalen voor plastic tasjes bij de winkelquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zak kost niks hoor en kan je per beurt over je kop trekken. Je neukertje kan er zelfs nog een lief gezichtje op tekenen
Eerst voelen dan gelovenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nope, ben (nog) heerlijk strak.
waarom stukquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:55 schreef Vermon het volgende:
Haha ik ga stuk om deze op.Terechte klacht wel.
Papieren zak is gratis hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Niet waar, je moet tegenwoordig betalen voor plastic tasjes bij de winkel
Zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:37 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Te geil - dat zal het dan zijn.
Nee, is helemaal niet apart, is vrij normaal. Echt volledig hetero of echt volledig homo zit aan de buitenkanten van de schaal, de meeste mensen zitten ergens daar tussenin.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:38 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje apart is het wel.
*Vaginaquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:21 schreef Helsinki het volgende:
Denk dat TS al in z'n handjes mag klappen als er sowieso een vrouw is die hem bij haar kut laat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |