"My parents before ho's yo!"quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:23 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Maar die bro's heb je ook niet...
quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die projecten zijn niet voor mensen die alleen maar op zoek zijn naar iets om hun penis in te steken, dus ik zou maar gewoon thuisblijven dan.
Je daden zeggen echt wat anders. Eigenlijk wil ik wel zien hoe je flirt in de praktijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:29 schreef Deezertje het volgende:
Kom op mensen, ik ben geen sicke sex-monkey. Ja ik houd van meisjes en ook nu het bijna elke dag rokjesdag is, maar dat zou iedereen op mijn leeftijd doen.
Haha ik heb een aanstekelijke lachquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je daden zeggen echt wat anders. Eigenlijk wil ik wel zien hoe je flirt in de praktijk.
Jawel, want het interesseert je geen ene neuk hoe en wat, zolang het maar meisjes zijn met wie jij contact kan leggen want jij hebt bepaalde intenties.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:29 schreef Deezertje het volgende:
Kom op mensen, ik ben geen sicke sex-monkey.
Niet op de misselijke, walgelijke manier hoe jij tegen ze aankijkt.quote:Ja ik houd van meisjes en ook nu het bijna elke dag rokjesdag is, maar dat zou iedereen op mijn leeftijd doen.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en een aanstekelijke lach hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha ik heb een aanstekelijke lach
Okee, het kan inderdaad zijn dat we nu wel aan het chargeren zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:29 schreef Deezertje het volgende:
Kom op mensen, ik ben geen sicke sex-monkey. Ja ik houd van meisjes en ook nu het bijna elke dag rokjesdag is, maar dat zou iedereen op mijn leeftijd doen.
Lol, misschien zijn mijn hormonen door die anti-acne pillen op hol geslagen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:34 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Okee, het kan inderdaad zijn dat we nu wel aan het chargeren zijn.
Maar het is wel zo dat je alleen wil contact leggen met meisjes die je aantrekkelijk vindt, het is wel zo dat je naar meisjes zit te staren en het is ook zo dat je zelf niet beseft hoe eng en ongewoon bepaalde van je gedragingen zijn.
En neen, niet iedereen op jouw leeftijd zit naar meisjes met rokjes te staren. Dat doe je als je een zestienjarige hormonenbom bent.
Neen, niet alles wat je voelt en doet ligt aan je anti-acnépillen...quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lol, misschien zijn mijn hormonen door die anti-acne pillen op hol geslagen?En nee die meid waar ik het over had is eigenlijk niet eens mijn type, niet onaardig, maar zeker niet mijn gedroomde vrouw.
Leuk contact inderdaad, niet per se seks, maar flirten zeker omdat ik dat al jaren mis.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:41 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Neen, niet alles wat je voelt en doet ligt aan je anti-acnépillen...
En laat ik het dan anders formuleren: elk contact dat je lijkt te willen leggen met een vrouw, lijk je te doen om te willen flirten, daten, seks mee te hebben, one night stands,... ik zeg niet dat het zo is, maar zo komt het op bijna iedereen hier al over, dus ik denk dat het irl ook wel zo overkomt.
Dat jij dat niet ziet, is een ander probleem...
Goh, het is wel gebleken dat je veel succes met de dames hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh, hebben we hem weer hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Goh, het is wel gebleken dat je veel succes met de dames hebt.
Player alert!
Hoe ging dat spreekwoord ook alweer? Iets met een pot en een ketel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Player alert!
Waar komt dit ineens vandaan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Player alert!
Wat zou jij Deezer dan adviseren? Dat hij zegt seks niet te missen geloof ik niet. Of er is iets mis met z'n libido?quote:
Je mag dan wel misschien de meest knappe man op aarde zijn (een voorbeeld), maar als je weinig sociale vaardigheden hebt en steeds iets doet met een bijbedoeling, dan heb je niet zo veel succes. Mensen hebben een zintuig om mensen eruit te filteren die iets met een bijbedoeling doen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
/projectiequote:Op woensdag 23 maart 2016 21:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat zou jij Deezer dan adviseren? Dat hij zegt seks niet te missen geloof ik niet. Of er is iets mis met z'n libido?
Lijkt me niet gemakkelijk hoor als je elke dag tussen die vrouwen staat maar geen aansluiting kunt krijgen.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat zou jij Deezer dan adviseren? Dat hij zegt seks niet te missen geloof ik niet. Of er is iets mis met z'n libido?
Lijkt me niet gemakkelijk hoor als je elke dag tussen die vrouwen staat maar geen aansluiting kunt krijgen.
Jij hebt wat issues aan je hoofd. Jij hoort niet op het internet thuis, maar ergens op een afdeling Psychiatrie. En blijkbaar is dat ook nog heel erg grappig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:33 schreef syndroom het volgende:
[..]
Medio juni zal er ongetwijfeld een #3 komen. Wegens omstandigheden nu even andere issues aan m'n hoofd.
Laat anders gewoon je adviesen helemaal achterwege. Ik ga ook niet iemand adviseren hoe hij het beste zijn badkamer opnieuw kan betegelen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben kerngezond. Het enige probleem is dat ik mijn seksuele behoeften niet kwijt kan, dat is geen reden tot opname in een psychiatrische kliniek.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt wat issues aan je hoofd. Jij hoort niet op het internet thuis, maar ergens op een afdeling Psychiatrie. En blijkbaar is dat ook nog heel erg eens grappig.
Jouw gedrag/topics is de reden tot opname in een psychiatrische kliniek.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben kerngezond. Het enige probleem is dat ik mijn seksuele behoeften niet kwijt kan, dat is geen reden tot opname in een psychiatrische kliniek.
Anders zou Deezer allang ook achter slot en grendel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |