abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160891669
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wat is er verlegen aan als ze je negeert en doet alsof jij niet bestaat?
Omdat ik haar nog nooit heb aangesproken. Pas dan weet ik of en hoe ze reageert. Ik heb geen daadwerkelijke interesse getoond behalve af en toe een blik in haar richting (en zij kijkt soms terug)
pi_160891717
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En ze moeten je niet. anders laten ze dat echt wel merken.
Iedereen kijkt naar elkaar in de bieb. Echt waar.
pi_160891723
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ook meiden die ik op de app tegenkom en daar rondlopen zijn nog vrijgezel hoor :) net als veel andere meiden.
En ze moeten je niet. En waarom niet?

quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:54 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en flirten.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en oogcontact.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en een gesprek aanknopen.

[..]

Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en lekker ondeugend sjansen.

[..]

Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en de boot afhouden.

[..]

Vul je deze zelf in?
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:54 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en flirten.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en oogcontact.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en een gesprek aanknopen.

[..]

Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en lekker ondeugend sjansen.

[..]

Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en de boot afhouden.

[..]

Vul je deze zelf in?
Welk woord zie je het meest terugkomen? Daar is het probleem.

Jij denkt dat je flirt en kan flirten, maar je kan niet flirten. Je staart.
Jij denkt dat je oogcontact maakt en oogcontact kan maken, maar je kan geen oogcontact maken. Je staart.
Jij denkt dat je een gesprek kan aanknopen (met een jongen), maar je kan geen gesprekken aanknopen. Je staart.

Je bent narcistisch.
Je bent egoïstisch.
Je leest selectief.
Je hebt een autisme en je kan daarmee niet omgaan.
Je hebt geen social skills.
Je kan niks, behalve huilen, janken en zeiken.

Nog een keer:

quote:
[..]

Je wil wat doen met je leven maar als het wat te lastig gaat worden kruip je weg. Mensen die echt met je in een (diepzinnig) persoonlijk gesprek willen in je topics negeer je gewoon om vervolgens het bekende *niemand praat tegen mij* verhaal op te hangen.
Je wil iets doen met je leven dan moet je veranderen, DM/PB een van die users die je aan aanbod hebben gedaan en ga iets DOEN! En dan geen smoesjes, dan sport je maar een keer WEL op de dagen dat je normaal gesproken niet sport.
Niet janken, actie ondernemen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 19:01:43 ]
pi_160891726
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die term is ook voorbij gekomen ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Maar daar geloof ik niet echt in. Zelfde als dat ik morgen een relatie heb, de kans altijd bestaat dat die de dag daarna weer voorbij is. Daar ben ik ook niet bang voor.
Eerste jaren van je leven schijnen best wel belangrijk te zijn voor hechting. En herinner ik me nu ook nog een post van je waarin je je vader (en zijn gedrag) omschrijft. Dat was niet iets waarbij beschikbaarheid, geborgenheid en veiligheid de boventoon voeren.

Aan de andere kant stoot je ook wel heel veel af, als het niet komt op de gepreoccupeerde manier die (alleen) jij voor je ziet?

Toegankelijk ben je vermoedelijk ook niet (anders had je wellicht wel meer benadering gehad). Het negatieve denken over jezelf helpt je evenmin. En als mensen ze al wat langer kennen dan schiet je ook nogal eens tekort in andere mensen te ondersteunen (daarvoor ben je teveel met jezelf bezig).

Allemaal dingen die je jezelf cognitief kan aanleren. Jammer genoeg heb je een verslaving (zo zal ik het maar noemen) om te analyseren. En dat train je ook nog eens elke dag hier.

Wanneer raak je er eens van overtuigd dat je dat kunstje wel kan. En dat het tijd wordt een nieuw kunstje te leren? Bv toegankelijker worden als contact maken een stap te ver is? Meer dingen van andere mensen oppikken?

Dat is niet meer dan simpelweg kopieren en nadoen van andere mensen? Zo heb je leren lopen om maar eens iets te noemen. Door dat te herhalen maak je jezelf iets eigen wat voorheen niet vertrouwd aanvoelde. dat deed lopen de eerste keer ook niet? En toch is het je gelukt.

Waarom lukt je iets wel als je een baby bent maar niet als volwassen persoon? Als een ander het kan en doet, waarom zou jij het dan niet kunnen? Niet nadenken, gewoon doen. Sociaal gedrag van anderen klakkeloos nadoen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hineni op 23-03-2016 19:05:40 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:01:40 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160891754
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus dat jij naar haar kijkt doet haar niets en jij bent niet anders dan anderen
pi_160891988
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus dat jij naar haar kijkt doet haar niets en jij bent niet anders dan anderen
Omdat ik mezelf niet opdring, letterlijk althans.
pi_160892170
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klasgenoten eerder, familie, kennissen etc. En ja dat zal een deel 'niet kwetsen' zijn maar toch hebben er ergere mensen om mij heen een relatie gekregen..
Dit is altijd zo'n ontzettende misvatting. Alsof je een vriendin moet verdienen door goed, aardig of sympathiek te zijn. Heck, Binladen had 9 vrouwen ofzo. Slecht voorbeeld, maar hopelijk snap je het eens.
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 19:17:04 #183
5428 crew  miss_sly
pi_160892204
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat heeft er niets mee te maken.
Als er een meisje rondloopt dat jou leuk vindt, maakt ze echt wel contact. Dan negeert ze je niet anderhalf jaar, dan onderneemt ze stappen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_160892225
Het meest tenenkrommende is natuurlijk nog wel dat TS zo neerkijkt op anderen, en dit ook echt stellig uit, enkel en alleen maar om aan zijn eigen waanbeelden te kunnen blijven voldoen. Mensen zijn zelden erger dan TS gok ik zo. Die hebben vrienden en eventuele partners wél wat te bieden. Wél.
Ja doei.
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:25:08 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160892461
Hij heeft zo'n ander beeld van zichzelf dan wij hier hebben. En volgens mij snapt hij onzr mening over hem ook niet.

Beetje zelfreflectie zou goed zijn
pi_160892538
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het meest tenenkrommende is natuurlijk nog wel dat TS zo neerkijkt op anderen, en dit ook echt stellig uit, enkel en alleen maar om aan zijn eigen waanbeelden te kunnen blijven voldoen. Mensen zijn zelden erger dan TS gok ik zo. Die hebben vrienden en eventuele partners wél wat te bieden. Wél.
Het is vooral zo wisselend. Op het ene moment weet hij totaal geen raad met geen enkel aspect van zijn leven, op het andere moment is hij super arrogant en ligt het vooral allemaal aan een ander.
pi_160893106
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
Gisteren dus bij de PO geweest. Verhaal uitgelegd. Op de vraag: maar wat kan ik dan voor je doen? gezegd: geen idee. Dus dat gaan we samen uitzoeken. Geen tastbaar probleem als 'pijn, dus we schrijven een medicijn voor'. Psycholoog is nu nog geen optie, inderdaad de vraag wat ik daar dan mee moet. Volgende week gaat mijn ASS-begeleider mee. Alternatief is 'geforceerd' op zoek gaan sociaal contact, zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.

Verder weet ik mijn probleem ook wel: ik hang overal gewoon te veel gewicht aan voor wat het eigenlijk is. Praatje maken is helemaal niet eng, maar als het een meid is dan weer wel. En hoe langer je het uitstelt, des te lastiger 't wordt. En zo houdt je 't probleem in stand.
Hoe ben jij geen einzelganger?
pi_160893494
Beter in het autistenwereldje dan helemaal in geen enkel wereldje zoals nu toch?
pi_160893914
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Beter in het autistenwereldje dan helemaal in geen enkel wereldje zoals nu toch?
Autistische meisjes doen die ook mee aan zulke projecten dan?
pi_160893932
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

:')
pi_160893992
quote:

[..]

Die projecten zijn niet voor mensen die alleen maar op zoek zijn naar iets om hun penis in te steken, dus ik zou maar gewoon thuisblijven dan.
pi_160894155
quote:

[..]

Jij hebt echt een vieze seksbeluste obsessie voor meisjes.

Het interesseert je werkelijk geen ene neuk hoe en wat, zolang jij je lul maar ergens in kan stoppen. Dan heb je het gevoel dat je bij de mensenwereld hoort.

Walgelijk figuur.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 20:17:06 ]
pi_160894216
quote:

[..]

:') Ben jij echt niet stiekem 's werelds beste trol?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160894273
quote:

[..]

Ja, die doen ook mee.
Neen, die zijn daar niet om in katzwijm te vallen ter jouwer adoratie.
pi_160894319
quote:
13s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:16 schreef Etsu het volgende:

[..]

Het interesseert je werkelijk geen ene neuk hoe en wat, zolang jij je lul maar ergens in kan stoppen. Dan heb je het gevoel dat je bij de mensenwereld hoort.

Walgelijk figuur.
Ja precies dit. Wanneer ga je nou eens oprecht interesse in iemand tonen, in plaats van alleen maar bedenken hoe je het snelste in haar broekje kan komen?

En nee, staren is geen manier om contact te krijgen. Als ze niet terugkijkt heeft ze geen interesse, period.

quote:

[..]

Wat denk je zelf? En waarom wil je dit eigenlijk weten, wil je een ONS regelen ofzo? Is het niet goed als het alleen maar mannelijke deelnemers zouden zijn?
pi_160894341
quote:

[..]

Walgelijk figuur.
Dat valt wel mee hoor, bro's before ho's, jwz.
pi_160894360
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee.
pi_160894368
quote:

[..]

Nee het valt niet mee, dat zal de psycholoog je ook nog wel gaan vertellen. Hoe vaak moet het nog gezegd worden?
pi_160894381
quote:

[..]

Maar die bro's heb je ook niet...
pi_160894401
quote:

[..]

Walgelijk figuur.
Aansluiting in de TT moet heel letterlijk genomen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')