Haha. Uitgeluld.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb het wel gelezen. Vandaag nog vis op toevallig
Zelfde als met verband voeding en acne. Merk jij daar nou wat van? Ik persoonlijk niet en de dermatoloog vond het ook allemaal maar onzin. Gezond en gevarieerd eten is de basis. Sommige mensen eten alles wat los en vast zit van junkfood en zitten niet onder de puisten..quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb die Walsch even gegoogeled omdat daar verder geen bron bij stond... damn, wat een charlatan.
Verder weinig mis met een beetje experimenteren met voeding, maar ik zou dat verhaal zeker met een korrel zout nemen. Er staan nogal wat aannames en slechte bronnen in.
Top dat je het even nakijkt en de moeite neemt te reageren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb die Walsch even gegoogeled omdat daar verder geen bron bij stond... damn, wat een charlatan.
Verder weinig mis met een beetje experimenteren met voeding, maar ik zou dat verhaal zeker met een korrel zout nemen. Er staan nogal wat aannames en slechte bronnen in.
Deezer had het dus zelf geschreven kunnen hebben?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zit ook allemaal in mijn hoofd. Ik schijn vanuit de buitenkant nog best leuk te zijn als ik lach, maar trek me nu nog teveel aan wat anderen van mij (kunnen) vinden en dus zit ik een beetje de hele dag te denken en dat zie je en maakt mij niet aantrekkelijk..quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Deezer had het dus zelf geschreven kunnen hebben?
Ok, dat was onder de gordel en niet aardig.
Deezer, ik lees de afgelopen tijd stil mee en besef dat ik ook niet aardig ben tegen je.
Je hebt gelezen waarom niet. Deze nare benadering van mij heeft blijkbaar ook geen bekering gedaan.
Ik hoop oprecht dat je via de HA en dus na dat bezoek aan de psyche ... het allemaal net wat makkelijker gaat.
Voor je zelf: Doe ALS JE BLIEFT wat met de tips. Wij schrijven die tips niet voor jan lul op... of om je te treiteren... we geven deze tips (of dit nou makkelijk bank praten is of niet) alleen maar om te helpen.
Goed, ik houd maar weer op met preken, tenslotte werkt preken niet als de ander er toch (nog) niet in gelooft.
Succes.
Als je het zelf al weet, doe er dan wat aan/meequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het zit ook allemaal in mijn hoofd. Ik schijn vanuit de buitenkant nog best leuk te zijn als ik lach, maar trek me nu nog teveel aan wat anderen van mij (kunnen) vinden en dus zit ik een beetje de hele dag te denken en dat zie je en maakt mij niet aantrekkelijk..
Dit dus. Kom maar weer terug als je via de huisarts bent doorverwezen naar de psycholoog en daar bent geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:23 schreef K44S het volgende:
[..]
Als je het zelf al weet, doe er dan wat aan/mee.
Dus jij geeft de praktijkondersteuner geen kans?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:24 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dit dus. Kom maar weer terug als je via de huisarts bent doorverwezen naar de psycholoog en daar bent geweest.
Het is me wel duidelijk dat je hoe dan ook een psycholoog nodig hebt. Dus ja, ik verwacht wel dat je daarheen gaat, nadat je met de praktijkondersteuner hebt gesproken. En te zien aan dit en vorige topics ben ik niet de enige die er zo over denkt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij geeft de praktijkondersteuner geen kans?
Die is voor relatief oppervlakkige ondersteuning en tijdelijke klachten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij geeft de praktijkondersteuner geen kans?
Je topic heet aansluiting. Dit is de eerste keer dat ik je interesse zie tonen in een ander.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe is jouw leven nu Straw na je depressie? Je hebt een vriend? Studie al af? Woon je op jezelf/samen? Baan?
Inmiddels weet ik dat die meid toch niet is wie ik denk dat ze is, maar ze lijkt er écht op, dus kan ik alsnog de vraag stellen en als ze inderdaad 'nee' zegt kan ik haar die andere meid laten zien en zal ze wss zeggen dat ze er wel op lijkt jaquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:31 schreef CyberTijn het volgende:
Dit is echt te hilarisch voor woorden.
Ik zie hier MrCookies, Etsu, Copycat, Bananenpap, IkeDubaku99, Sick_Little_Monkey en Strawberry reageren met de mededeling dat het niet erg is als je "op je bek" gaat, als in afgewezen worden wanneer je iemand aanspreekt, en dat je er van leert, en je legt alle advies en al die wijsheid gewoon naast je neer en gaat er niet op door. En over 3 pagina's of 2 topics loop je weer te janken dat je allemaal vrouwen bent tegen gekomen en ga je aan hier vragen hoe en of je ze aan moet spreken, om vervolgens dat niet te doen, omdat je te schijterig bent om afgewezen te worden, en begint het hele liedje weer vanaf het begin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tweede is meer uit beleefdheid, dat ze een vriend heeft is geen geheim hierquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je topic heet aansluiting. Dit is de eerste keer dat ik je interesse zie tonen in een ander.
En dan vraag je als 2e of ze een vriend heeft?
Wat was je intentie voor deze vragen, als ik zo vrij mag zijn? En heb je bij al die andere de behoefte niet om eens naar de ander te vragen?
En de intentie? En geen interesse, of een gevoel van beleefdheid, naar alle anderen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tweede is meer uit beleefdheid, dat ze een vriend heeft is geen geheim hier
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Inmiddels weet ik dat die meid toch niet is wie ik denk dat ze is, maar ze lijkt er écht op, dus kan ik alsnog de vraag stellen en als ze inderdaad 'nee' zegt kan ik haar die andere meid laten zien en zal ze wss zeggen dat ze er wel op lijkt ja
Jongen dat heeft toch helemaal geen ene reet te maken met het punt wat alle lieve mensen op dit forum willen maken en jou willen leren. Hou eens op met die bullshit verhalen ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De inhoud kan werkelijk helemaal niemand ook maar iets interesseren.
De TT moet je ook niet zo nauw nemen, het dekt de lading; niet meedoen met de maatschappij, maar verder is het een verzameltopic voor mijn prangende vragen/ervaringen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En de intentie? En geen interesse, of een gevoel van beleefdheid, naar alle anderen?
Heb namelijk niet het idee dat je aansluiting zoekt. Verre van zelfs. Jij wel?
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Inmiddels weet ik dat die meid toch niet is wie ik denk dat ze is, maar ze lijkt er écht op, dus kan ik alsnog de vraag stellen en als ze inderdaad 'nee' zegt kan ik haar die andere meid laten zien en zal ze wss zeggen dat ze er wel op lijkt ja
Goed detectivewerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Probeer eens antwoord te geven!?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De TT moet je ook niet zo nauw nemen, het dekt de lading; niet meedoen met de maatschappij, maar verder is het een verzameltopic voor mijn prangende vragen/ervaringen.
Nah, ik ken haar van eerder dus zo veel werk was 't niet. En mocht het inderdaad die meid zijn (wat ik nu dus 99% uitsluit) dan weet ik ook dat ze al jaren in een relatie zit, dus 0% kans voor mijquote:
Gek hè? Er kijken en lezen tientallen, zo niet honderden users mee. Je hebt in die paar weken tijd jezelf voor lul gezet op FOK!. Iedereen weet onderhand wie jij bent.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
Mijn poging tot contact in het PUC-topic is ook meteen afgekapt#fimbuddies
Hij verzint iedere keer smoesjes die hij zelf gelooft om er niets mee te hoeven doen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:39 schreef Bananenpap het volgende:
Ik snap sowieso helemaal niks van dat negeren, doe je dat nu bewust of klap je dicht en weet je niks meer te melden? Je maakt een topic aan omdat je je leven wat meer op de rails wilt krijgen en daar advies/hulp bij nodig hebt, ga dan ook fatsoenlijk in op een ander zijn post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |