Ik kan dat zien als ik inlog op de website bij mn autoverzekeraarquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen idee, hoe weet je dat. Schadevrijejaren
Oh, mijne heeft geen loginquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan dat zien als ik inlog op de website bij mn autoverzekeraar
Ja, had 't wel maar weet niet waar ik nu sta. Heb die aanrijding met die Duitser waarvan ik nog steeds niet weet wat dat gaat worden, waarschijnlijk 50/50 schuld.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Krijg je nooit post van ze? Daar zal t vast wel in staan.
Sinds wanneer had je een auto? Tel vanaf daar en dan wsl min een door die aanrijding, dan is dat wat je nu hebt. Denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, had 't wel maar weet niet waar ik nu sta. Heb die aanrijding met die Duitser waarvan ik nog steeds niet weet wat dat gaat worden, waarschijnlijk 50/50 schuld.![]()
Nee daar ga ik denk ik ff niet meer heen man, teveel gedoe altijd in die scquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk die SC in KLB man, krijg er ebola van
je hoeft alleen maar te kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee daar ga ik denk ik ff niet meer heen man, teveel gedoe altijd in die sc
ander verzekeringswerk krijgt voorrang waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:02 schreef Crack_ het volgende:
En echt twee maanden geleden mail gekregen met nog 'n vraag voor wat extra duidelijkheid. Dus ze zijn er wel mee bezig maar waaaarom duurt dat dan zo tyfus lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |