vertel!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
lol heb echt iets doms gedaan manmanman
pff had laatste weekend van maart weekendje weg geboektquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff had laatste weekend van maart weekendje weg geboekt
kom net achter dat dan pasen is pff
Dan ben ik jarig, leuk hequote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff had laatste weekend van maart weekendje weg geboekt
kom net achter dat dan pasen is pff
ja, maarja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
goed bezig. familieverplichtingen met pasen dan?
Taartdagquote:
Ik doe eigenlijk ook niet zo veel met m'n verjaardag hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Taartdag
Mn ouders komen dan, geen idee wat we gaan doen. Saai leven heb ik ook. Weet ook niet of ik feestje ga geven, afgelopen drie keer was ik na drie uur al kapotje.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind wel leuk, maar weet niet eer zo goed wie mn vrienden zijn. Ja, van een paar weet ik niet meerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk ook niet zo veel met m'n verjaardag hoor.
Ook niet zo bijzonder veel behoefte aan.
Goed bezig mattiequote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb denk ik mn benodigde studiepunten gehaald om niet te moeten stoppen![]()
nog niet officieel maar keek net even de antwoorden van tentamen van vanochtend. Maar zal wel voldoende zijn, al kan het altijd tegenvallen.quote:
ai ai ai, wat is censuur bij jullie?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nog niet officieel maar keek net even de antwoorden van tentamen van vanochtend. Maar zal wel voldoende zijn, al kan het altijd tegenvallen.
heb nog nauwelijks meerkeuzevragen tentamens gehad eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ai ai ai, wat is censuur bij jullie?
Ik heb zo toets met 40 meerkeuzevragen, hoeveel moet ik goed?
Ja, denk ik ooooooooooooooook.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb nog nauwelijks meerkeuzevragen tentamens gehad eigenlijk.
Maar als het 4 antwoorden zijn zou ik zeggen 27, maar is gokje hoor
Thanks Insootjequote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik ga er weer vandoor.
Succes met je tentamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |