abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160566420
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:19 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zoals je had kunnen lezen, nee. Ik stel simpelweg dat het niet per definitie beter hoeft te zijn als je maar weer samen bent, ook al is het in een kleine ruimte.
Oh, ik zou sowieso nooit hebben gekozen om mn kind maar bij mn moeder te dumpen om ergens anders samen te gaan wonen met mn vriend, wat is dat in godsnaam voor een keuze.

Ja desnoods huur ik 1 kamer en zet ik er 2 stapelbedden neer en maken we er het beste van.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_160566576
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar goed, laten we de dochter even uit 'buiten beschouwing' laten qua huisvesting. Dan kan moeders toch helemaal naar een 1p kamertje. Kom op zeg, beesten ditdat. Ja jammer dan, dan houdt het een béétje op zeg maar. Het wordt zo nogal een waslijst anders;
Dat is een keuze inderdaad. Misschien wil TS d'r moeder wel tijdelijk het huisdier opvangen als TS en dochter ervoor blijven zorgen ofzo?

quote:
Als het tienerdochter is kan ze overigens toch prima stukje met fiets/OV naar school?
Geen idee of OV vergoedt wordt voor scholieren, anders kan ik me voorstellen dat het best een dingetje ter overweging is.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh, ik zou sowieso nooit hebben gekozen om mn kind maar bij mn moeder te dumpen om ergens anders samen te gaan wonen met mn vriend, wat is dat in godsnaam voor een keuze.
De motivatie om je kind niet weer weg te halen bij een school waar het net gewend is, vind ik anders ook weer niet volslagen debiel ofzo. Beetje continuïteit en stabiliteit kan best handig zijn..

quote:
Ja desnoods huur ik 1 kamer en zet ik er 2 stapelbedden neer en maken we er het beste van.
Dat is heel makkelijk en nobel gezegd, maar dan doe je de aanname dat beide niets liever dan bij elkaar willen zijn. Lijkt me wel enigszins een vereiste als je in zo een kleine ruimte wil samenwonen en we weten helemaal niet wat TS d'r dochter wil. Weet zij van je psychische gesteldheid eigenlijk TS?
pi_160566603
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:35 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

De motivatie om je kind niet weer weg te halen bij een school waar het net gewend is, vind ik anders ook weer niet volslagen debiel ofzo. Beetje continuïteit en stabiliteit kan best handig zijn..

Je kind van school halen omdat de verhalen over je nieuwe vriend je niet aanstaan...
pi_160566677
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:35 schreef Scary_Mary het volgende:
De motivatie om je kind niet weer weg te halen bij een school waar het net gewend is, vind ik anders ook weer niet volslagen debiel ofzo.
Tjah, dat was ook geen probleem toen men de (later terecht gebleken) roddels zat was. :')
pi_160566718
WGR / Huur vervoegd opzeggen mogelijk?

Kijk, kamer gevonden.

Geen dank.
pi_160566726
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:03 schreef Scary_Mary het volgende:
eigen kamer te hebben ja..
Precies, dat is enorm belangrijk.
Vooral omdat ze in augustus naar de middelbare gaat..

Opdit moment heb ik nog 2 maanden ww uitkering. Dan houdt het op en ga ik de bijstand in.
Geloof me. Particuliere verhuurders willen inkomen zien, dat heb ik dus niet.
Solliciteer me rot in de vrije dagen die ik nu heb, maar het werk ligt niet voor het oprapen.

Vind dat Ticootje wel heel erg makkelijk redeneert.
pi_160566740
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je kind van school halen omdat de verhalen over je nieuwe vriend je niet aanstaan...
Dat was een paar stappen terug, je reageerde nu op haar keuze om haar kind bij haar moeder achter te laten en dat was niet alleen gemotiveerd zodat ze bij die vent kon blijven zoals ik het lees in de OP. Als snap ik wel wat je bedoelt natuurlijk..
pi_160566748
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:44 schreef Ticootje het volgende:
Kijk, kamer gevonden.

Geen dank.
Jeuj.. een kamer. Joepie, nu is alles opgelost
pi_160566773
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:44 schreef misxxx het volgende:

[..]

Wat vindt je dochter hier eigenlijk van? Is je vriend de enige die ze kent als vaderfiguur?
pi_160566783
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat was een paar stappen terug, je reageerde nu op haar keuze om haar kind bij haar moeder achter te laten en dat was niet alleen gemotiveerd zodat ze bij die vent kon blijven zoals ik het lees in de OP. Als snap ik wel wat je bedoelt natuurlijk..
Oke kort door de bocht geschreven, er speelt natuurlijk veel meer dan weggaan om roddels.
Ik woonde in een soort van Schilderswijk. Dat gaf ook de doorslag!
pi_160566808
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:44 schreef misxxx het volgende:

[..]

Opdit moment heb ik nog 2 maanden ww uitkering. Dan houdt het op en ga ik de bijstand in.
Geloof me. Particuliere verhuurders willen inkomen zien, dat heb ik dus niet.
Solliciteer me rot in de vrije dagen die ik nu heb, maar het werk ligt niet voor het oprapen.

Vind dat Ticootje wel heel erg makkelijk redeneert.
Het is vervelend als iemand je een spiegel voorhoud... Dat bedoel je te zeggen. Je zoekt eigenlijk redenen om in je situatie te blijven en dat moeten we vooral allemaal heel erg voor je vinden.

Je doet geen enkele poging om je situatie beter te maken.

Nogmaals, ga makelaars bellen. Kijk of er een betaalbare woning is. Vertel die lamzak alvast dat het over is zodat hij ook opzoek kan.
pi_160566809
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:46 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat vindt je dochter hier eigenlijk van? Is je vriend de enige die ze kent als vaderfiguur?
Nee haar biologische vader heb ik altijd in haar leven toegelaten, hoe weinig hij zich ook met de opvoeding bemoeide. Helaas kan ze niet bij hem wonen, vanwege de afstand
pi_160566823
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:49 schreef misxxx het volgende:

[..]

Nee haar biologische vader heb ik altijd in haar leven toegelaten, hoe weinig hij zich ook met de opvoeding bemoeide. Helaas kan ze niet bij hem wonen, vanwege de afstand
Overal in Nederland zijn scholen.

Ik zie geen reden waarom ze geen middelbare school bij haar vader kan bezoeken. Zeker als hij haar wel stabiliteit kan bieden. Heb jij mooi de tijd om de boel weer op de rit te krijgen.
pi_160566831
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het is vervelend als iemand je een spiegel voorhoud... Dat bedoel je te zeggen. Je zoekt eigenlijk redenen om in je situatie te blijven en dat moeten we vooral allemaal heel erg voor je vinden.

Je doet geen enkele poging om je situatie beter te maken.

Nogmaals, ga makelaars bellen. Kijk of er een betaalbare woning is. Vertel die lamzak alvast dat het over is zodat hij ook opzoek kan.
Pardon?? Geen enkele poging. Elke verhuurmakelaar, woningstichting, verhuurwebsite weet mijn naam. Er is niks op basis van mijn voorkeuren en inkomen.
pi_160566843
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:50 schreef misxxx het volgende:

[..]

Pardon?? Geen enkele poging. Elke verhuurmakelaar, woningstichting, verhuurwebsite weet mijn naam. Er is niks op basis van mijn voorkeuren en inkomen.
Dan moet je misschien je wensen bijstellen.
pi_160566855
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Overal in Nederland zijn scholen.

Ik zie geen reden waarom ze geen middelbare school bij haar vader kan bezoeken. Zeker als hij haar wel stabiliteit kan bieden. Heb jij mooi de tijd om de boel weer op de rit te krijgen.
Een coke snuivende alcohol drinkende voetbalsupporter? die maar niet volwassen wil worden?
KOEKOEK. Wat weet jij daar nou van. Nogmaals je suggereert zomaar wat!
Ben juist daarom bij hem weggaan.. Rust reinheid en regelmaat heeft ze niet bij hem.
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:53:00 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160566874
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:52 schreef misxxx het volgende:

Een coke snuivende alcohol drinkende voetbalsupporter? die maar niet volwassen wil worden?
Ja, dan moet je die info ook niet achteraf er pas ingooien. Koekoek.

Maar wat wil je nu? Oplossingen of zielig zijn?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160566883
quote:

[..]

Koek koek... Misschien had je dat even eerder moeten melden?
pi_160566899
quote:
13s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dan moet je die info ook niet achteraf er pas ingooien. Koekoek.

Maar wat wil je nu? Oplossingen of zielig zijn?
Heb aangegeven dat hij alcoholisch was destijds. Dus vader is de oplossing niet.
Een oplossing ja, een advies. Wellicht iemand die instanties of fora's weet waar ik dit probleem kan voordragen.
pi_160566917
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:50 schreef misxxx het volgende:

[..]

Simpel zat: dan moet je (minstens één van) die twee bijstellen. Sorry hoor, maar er komt helemaal niks uit je qua poging tot oplossingsgericht werken. Het is allemaal stervende zwaan en oh oh wat erg, maar bij ieder idee komen er tien redenen waarom dat toch écht niet kan. En de helft slaat dan weer nergens op. Je zit straks in de bijstand maar wil wel je beesten houden en zo even met urgentie een paleisje voor jou en je dochter.

Face it, met die 'inkomsten' kom je gewoon op lokaties als de Schilderswijk. Maar dat is ook weer zoiets, komt ineens uit de hoge hoed als er commentaar op je initiele keuze komt. Het is allemaal weer zo typisch... het is vre-se-lijk, en iedereen MOET je helpen, maar zodra iemand met een oplossing komt kan het toch echt niet. Want je moet eigenlijk gewoon gratis held, een eurotje of 1500 netto per maand, zodat je je beesten kan houden, je dochter terug kan nemen, en een woning kan huren in een bepaalde wijk, toch? Want van GEEN ENKELE van die voorkeuren kan ook maar iets afgeweken worden :')
pi_160566937
quote:

[..]

Ben juist daarom bij hem weggaan.. Rust reinheid en regelmaat heeft ze niet bij hem.
Je keuze in mannen spreekt ook boekdelen, en ondertussen het zielige vrouwtje uithangen, maar niks willen. Tjah... erg rot voor je dochter vooral, dit.
pi_160566947
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:49 schreef misxxx het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Als het alleen de afstand zou zijn en jij niet gebonden bent aan werk, dan is het misschien te overwegen om te kijken naar werk en woonruimte die daar zijn? Geeft misschien ook wat meer ruimte om hun band aan te halen, zeker met het oog op het mogelijk wegvallen van de stiefvader.
En hoe is het contact ondertussen met haar stiefvader eigenlijk?

Wat vindt ze er van dat ze bij d'r oma woont?
pi_160566957
-Kssst-

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 10-03-2016 14:57:50 ]
pi_160566981
Kamer huren tijdelijk of een kleine studio, wij noemen dat van huis uit tering naar de nering zetten. Je wil een huis dat is deze tijden moeilijk te krijgen dus zul je genoegen met minder moeten nemen.
pi_160567009
Je wil geen oplossing. Het liefst blijf je daar want het is zo vertrouwd toch? Opties heb je. Je wil ze niet dus de topic kan dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')