Ja, wat mij betreft geldt dat wel voor Pippin.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:01 schreef wonderer het volgende:
Moeite waard dus? Gevalletje "dat moet je gezien hebben"?
Ik vroeg het net, maar nee.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Oh, in black tie dus? Want dat is de dress code bij de première...
Nou, als je op https://carre.nl/voorstelling/pippin kijkt, vlak boven het eerste filmpje ('PIPPIN - Exclusief in Carrè') dan staat daar echt dat er een dress code is...quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vroeg het net, maar nee.Hij staat ook niet op de rode loper ofzo.
Ik zal het even doorgeven, dat hij niet voor aap staat. Dank je.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, als je op https://carre.nl/voorstelling/pippin kijkt, vlak boven het eerste filmpje ('PIPPIN - Exclusief in Carrè') dan staat daar echt dat er een dress code is...
Die heeft hij alleen niet. Wel een zwart jasje en een hele collectie strikken, dus daar maar wat mee improviseren ofzo.quote:
Black tie is vrij strict.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die heeft hij alleen niet. Wel een zwart jasje en een hele collectie strikken, dus daar maar wat mee improviseren ofzo.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Black tie is vrij strict.
*houdt sebas tirade tegen*
Hij gaat in elk geval met vrienden die zich er volgens mij ook niet heel strict aan houden, dus dat scheelt weer.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Black tie is vrij strict.
*houdt sebas tirade tegen*
Om de een of andere reden had ik niet verwacht dat uitgerekend jij daar zo blij mee zou zijn...quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
RuPaul’s Drag Race is weer begonnen
Hoezo?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik niet verwacht dat uitgerekend jij daar zo blij mee zou zijn...
Kweenie. Jij komt wat minder flamboyant over dan sommige anderen in dit topic of zoquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie. Jij komt wat minder flamboyant over dan sommige anderen in dit topic of zo
Ja, er is niet genoeg van.quote:
Gisteren gekekenquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Die clown in plaats van Bianca.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoeft zelf toch ook net flamboyant te zijn om Drag Race leuk te vinden? :p.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie. Jij komt wat minder flamboyant over dan sommige anderen in dit topic of zo
Ik dacht exact hetzelfde!quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik niet verwacht dat uitgerekend jij daar zo blij mee zou zijn...
Welke rol dan?quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:53 schreef Gellarboy het volgende:
Die hoofdrolspeler heeft dus in Nashville gespeeld, wat ik intensief gebinged heb, maar ik herkende hem niet!.
Klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:42 schreef Twoflower het volgende:
Ik lees net dat de acteur die Charles the Great speelde gisterenavond (John Rubinstein) de oorspronkelijke Pippin in 1972 speelde.
Nee, natuurlijk niet. En ik vind het ook niet gek of stom of wat dan ook. Had het alleen niet verwacht, da's alles.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Je hoeft zelf toch ook net flamboyant te zijn om Drag Race leuk te vinden? :p.
Kouwe rillingen krijg ik ervan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Ach, als ze het zelf vindt is ze er gelukkig mee I guess.
Nee, hij droeg geen smoking maar gewoon een pak. Volgens mij is hij nu onderweg naar huis. Was het leuk? Of was je er niet en toevallig gewoon op Zuid?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kouwe rillingen krijg ik ervan.
Anyway, heeft jouw vriend een beige parka toevallig? Ik zag iemand (in smoking) op Zuid vanavond die volgens mij op hem leek.
Ik was er toevalligquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, hij droeg geen smoking maar gewoon een pak. Volgens mij is hij nu onderweg naar huis. Was het leuk? Of was je er niet en toevallig gewoon op Zuid?
Je denkt mijn vriend de laatste tijd wel vaak tegen te komen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, hij droeg geen smoking maar gewoon een pak. Volgens mij is hij nu onderweg naar huis. Was het leuk? Of was je er niet en toevallig gewoon op Zuid?
Je denkt mijn vriend de laatste tijd wel vaak tegen te komen.
Die afkeurende blikkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
https://vine.co/v/igWT9HBUnXp/
Dresscodes, pfft.
Ja, maar dat is heel suggestief. Ze hebben er precies drie seconden uitgeknipt waardoor het lijkt alsof iedereen heel afkeurend is. Maar in werkelijkheid zie je hier de resting bitch faces, 1 seconde later en je ziet dezelfde mensen heel hartelijk klappen en lachen.quote:
Dat is toch precies wat de media doet?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:42 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ja, maar dat is heel suggestief. Ze hebben er precies drie seconden uitgeknipt waardoor het lijkt alsof iedereen heel afkeurend is. Maar in werkelijkheid zie je hier de resting bitch faces, 1 seconde later en je ziet dezelfde mensen heel hartelijk klappen en lachen.
[ afbeelding ]
Bron
Ik vroeg net om een foto maar hij droeg een zwart jasje, wit overhemd en zwarte strik. En blonde krulletjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was er toevalligEn ja, dat is wel grappig
Het is wachten op groupies.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Over musicals gesproken (en NATUURLIJK over mezelf Peter):
Ik had gisteren repetities voor de sing-a-long en daar was 1 van m'n fans aanwezigWas even vergeten dat ik ze had (voorstelling is ook al 2 jaar geleden). Waren meisjes die de show meerdere keren gezien hadden en me wilden ontmoeten backstage. Huilend en gillend en wel.
![]()
Anyway. 1 van die meiden was gisteren bij de repetitie omdat ze in het koor zit. Die was door het dolle heen: "OMG! Angel! Aaaaah! Ik ga backup voor je zingen! OMG! Wat leuk! " #hysterie
Blijft een rare gewaarwording na al die tijd![]()
(maar stiekem wel leuk)
Had ie geen gewone buitenjas aan ook? Want de rest voldoet wel aan wat ik zagquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vroeg net om een foto maar hij droeg een zwart jasje, wit overhemd en zwarte strik. En blonde krulletjes natuurlijk.Dus nee, hij was het niet. Vond Pippin wel erg leuk, ook indrukwekkend vanwege de acrobatiek en zo.
Maar ik was er niet bij.
Weet ik niet, maar hij draagt meestal een jas die een beetje oranje-achtig is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had ie geen gewone buitenjas aan ook? Want de rest voldoet wel aan wat ik zag
Ja! Volgens mij was het hem wel danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar hij draagt meestal een jas die een beetje oranje-achtig is.
Deze:
[ afbeelding ]
Op de foto is het een beetje 'ontkleurd', maar de jas valt wel op.
Oh, geen idee welke route hij neemt maar dat zou best kunnen dan. Hij was volgens mij met een meisje en twee gozers.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja! Volgens mij was het hem wel danRond 19:10 op Amsterdam Zuid in de metro naar CS (weesperplein dan waarschijnlijk).
Yep.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, geen idee welke route hij neemt maar dat zou best kunnen dan. Hij was volgens mij met een meisje en twee gozers.
Haha, dan zou hij ook geen idee hebben wie 'Kaas' is. Al weet hij wel dat ik veel op Fok rondhang.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:46 schreef wonderer het volgende:
Ik zat er nog over te denken om te vragen of hij je vriend was, maar ik wist je gewone naam niet meer en vragen of ie Kaas' vriendje was, leek me niet heel handig
Ik heb hem niet nagemetenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laatste check: hij is best wel klein, 1m72.
Gvd je ziet m'n vriend vaker dan ik.![]()
Z'n huisgenoot en een vriendinnetje. Dan zal die scharrel van dat vriendinnetje er wel later bijgekomen zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hem niet nagemetenMaar hij stond met een meisje met lange bruine haren te wachten en een jongen met donker haar.
Sorryquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:59 schreef Kaas- het volgende:
Net nu ben je er niet natuurlijk.Ik verwijder hem weer ff, sorry.
Mja, het is dat ze (denk ik) weten dat ik op mannen valquote:
We hebben iets van 7 dubbelgangers op de wereld hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
SorryMaar het moet inmiddels wel heel raar zijn als het hem niet was
Ik kan het me helemaal voorstellen trouwens. Even willen aanspreken eigenlijk, omdat je het een leuke toevalligheid en zo vindt, maar dan denken van mja laat maar want die persoon kent me niet eens dus is het een beetje awkward.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
SorryMaar het moet inmiddels wel heel raar zijn als het hem niet was
Misschien komen er nog mannelijke groupies.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, het is dat ze (denk ik) weten dat ik op mannen val
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben iets van 7 dubbelgangers op de wereld hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is niet naar de musical geweestquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien komen er nog mannelijke groupies.
Eentje uit Singapore ofzo...
Waren er al 2 harde werkers voor je op Fok?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:46 schreef hardewerker3 het volgende:
Omdat jullie mij niet kennen, dacht ik: stel mij even voor.
Ik ben Rik, 24 jaar en sinds een maand zijn ik en mijn (ex) vriend uit elkaar gegaan (na een relatie van 6 jaar).
Mijn hobby's zijn: voetbal, lezen (over van alles en nog wat, van wiskundige bewijzen tot aan fictie verhalen), seks, tekenen.
Mochten jullie nog meer van mij willen weten, dan hoor ik dat wel
What's up Rik. Dat is wel gewoon écht kut man. Ik ben van soortgelijke leeftijd en 'relatieduur', dus kan me er goed in inleven. Zelf een punt achter gezet of wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:46 schreef hardewerker3 het volgende:
Ik ben Rik, 24 jaar en sinds een maand zijn ik en mijn (ex) vriend uit elkaar gegaan (na een relatie van 6 jaar).
Mijn hobby's zijn: voetbal, lezen (over van alles en nog wat, van wiskundige bewijzen tot aan fictie verhalen), seks, tekenen.
Eehh ?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waren er al 2 harde werkers voor je op Fok?
Dat is apart............
Ja, ik heb er een punt achter gezet. Hij had naast de pot gepist.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
What's up Rik. Dat is wel gewoon écht kut man. Ik ben van soortgelijke leeftijd en 'relatieduur', dus kan me er goed in inleven. Zelf een punt achter gezet of wat?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er een punt achter gezet. Hij had naast de pot gepist.
Wel matig man dat het jullie niet gegund lijkt om elkaar snel weer te zien.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is niet naar de musical geweest
Had wel gekunnen, want was in t Engels
Ik ben misschien een rare daarin, maar had het eigenlijk erger gevonden als de relatie kapot was gegaan om iets kleins.quote:
Ja, precies datquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan het me helemaal voorstellen trouwens. Even willen aanspreken eigenlijk, omdat je het een leuke toevalligheid en zo vindt, maar dan denken van mja laat maar want die persoon kent me niet eens dus is het een beetje awkward.
Vind het kut voor je dat het daarop is stukgelopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ik ben misschien een rare daarin, maar had het eigenlijk erger gevonden als de relatie kapot was gegaan om iets kleins.
Hij is met een nuchtere kop bij iemand anders in bed gekropen, dus dan vind ik het wel best. Ik wens hem een erg gelukkig leven.
Vind je het niet zonde om het op zoiets kapot te laten gaan? Het is maar seks, tenslotte.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:46 schreef hardewerker3 het volgende:
Ik snap dat ergens wel hoor. Iets kleins blijft knagen, terwijl je er nu (denk ik?) gemakkelijker overheen stapt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ik ben misschien een rare daarin, maar had het eigenlijk erger gevonden als de relatie kapot was gegaan om iets kleins.
Hij is met een nuchtere kop bij iemand anders in bed gekropen, dus dan vind ik het wel best. Ik wens hem een erg gelukkig leven.
Als je met elkaar af hebt gesproken dat dat niet mag is dat wel een grove schending van het vertrouwen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Vind je het niet zonde om het op zoiets kapot te laten gaan? Het is maar seks, tenslotte.
Dan nog. Klinkt meer als een aanleiding dan een oorzaak.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je met elkaar af hebt gesproken dat dat niet mag is dat wel een grove schending van het vertrouwen.
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:12 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dan nog. Klinkt meer als een aanleiding dan een oorzaak.
Ik denk dat sebas bedoelt dat er waarschijnlijk meer speelde, en dat dit alleen de druppel was...quote:
Zou kunnen. Aanleiding en oorzaak zijn synoniemen dus ik snap het nog steeds niet helemaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:46 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik denk dat sebas bedoelt dat er waarschijnlijk meer speelde, en dat dit alleen de druppel was...
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Vind je het niet zonde om het op zoiets kapot te laten gaan? Het is maar seks, tenslotte.
Ach, ik ga nu lekker genieten van het single leven. Ups en downs horen bij het leven.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik snap dat ergens wel hoor. Iets kleins blijft knagen, terwijl je er nu (denk ik?) gemakkelijker overheen stapt.
Maar 6 jaar, vanaf je 18e...Toch jammer.
Nee, het speelde niet meer. Wij hadden een heerlijke relatie (althans, dat dacht ik), maar hij ging vreemd. Dan is het voor mij voorbij.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou kunnen. Aanleiding en oorzaak zijn synoniemen dus ik snap het nog steeds niet helemaal.
Waarom kan ik dit niet lezen zonder door te denken?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:56 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ach, ik ga nu lekker genieten van het single leven. Ups en downs horen bij het leven.
Sterk van je.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:57 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Nee, het speelde niet meer. Wij hadden een heerlijke relatie (althans, dat dacht ik), maar hij ging vreemd. Dan is het voor mij voorbij.
Je bent een gezonde (jonge?) manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom kan ik dit niet lezen zonder door te denken?
Daar zal het wel aan liggen dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:02 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Je bent een gezonde (jonge?) man
Nee, aanleiding en oorzaak zijn geen synoniemen! Maar dan begrijp ik wel waarom je het niet begreep.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou kunnen. Aanleiding en oorzaak zijn synoniemen dus ik snap het nog steeds niet helemaal.
Jawel, hoor. Wel als dat incident iets is als vreemdgaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:02 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Nee, aanleiding en oorzaak zijn geen synoniemen! Maar dan begrijp ik wel waarom je het niet begreep.
Een aanleiding is meestal een incident en kan relatief onbenullig zijn. Een oorzaak is een proces over een langere periode en is vaak veel complexer. De moord op kroonprins Frans Ferdinand was de aanleiding voor de Eerste Wereldoorlog, maar niet de oorzaak. De oorzaak lag veel dieper en complexer.
Een langdurige relatie verbreek je niet vanwege een incident en een oorlog begin je niet vanwege een incident. De oorzaak is dan altijd iets anders, iets wat veel dieper ligt. (Tenzij je een een puber bent en je een "relatie" hebt van drie weken, of wanneer je een gestoorde dictator bent.)
Dat is dan de aanleiding om het te verbreken, de oorzaak is wat jouw ex heeft bewogen om vreemd te gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Wel als dat incident iets is als vreemdgaan.
Dan is het voorbij voor mij.
Dat zit wel heel dicht bij elkaar in dit geval. Ik heb van te voren altijd al gezegd dat als mijn relatiepartner vreemd gaat, dan het dan afgelopen is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:24 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat is dan de aanleiding om het te verbreken, de oorzaak is wat jouw ex heeft bewogen om vreemd te gaan.
Je ex had het ook "gewoon" uit kunnen maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:40 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Dat zit wel heel dicht bij elkaar in dit geval. Ik heb van te voren altijd al gezegd dat als mijn relatiepartner vreemd gaat, dan het dan afgelopen is.
uhuquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:52 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Je ex had het ook "gewoon" uit kunnen maken.
Je grapje uitleggen, nooit leuk.quote:
Mja. Nou was de periode al niet echt gunstig, maar toch. Liever ongunstig 1 avond dan maanden niet. Maar dat wisten we natuurlijk vooraf al. Daarom kan t ook niet echt iets worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel matig man dat het jullie niet gegund lijkt om elkaar snel weer te zien.
Dat is voor iedereen anders. Sommigen zien seks niet als "maar".quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je grapje uitleggen, nooit leuk.
hardewerker3
Vind het een beetje vreemd als je het als 'maar' ziet als het om iemand gaat waar je van houdt. Nu ik weer single ben ik seks inderdaad niet meer dan een hobby, een erg lekkere hobby.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen anders. Sommigen zien seks niet als "maar".
Volgens mij kun jij dat niet voor een ander bepalen. Was jij niet altijd degene die vond dat we niets over andermans relatie konden zeggen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:02 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Een langdurige relatie verbreek je niet vanwege een incident
Er zijn zat open relaties die goed werken en net zo zeer "houden van" zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:55 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Vind het een beetje vreemd als je het als 'maar' ziet als het om iemand gaat waar je van houdt. Nu ik weer single ben ik seks inderdaad niet meer dan een hobby, een erg lekkere hobby.
Open relatie =/= geen afspraken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn zat open relaties die goed werken en net zo zeer "houden van" zijn.
Dus de ene kan voor jou niet zeggen dat het "maar seks" is, en de ander hoeft het niet vreemd te vinden dat een andere relatie er op los neukt.
Voor ieder een andere relatievorm. Whatever works.
Dat zeg ik ook niet. Als de open relatie de gemaakte afspraken niet nakomt is dat net zo goed vertrouwensbreuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:59 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Open relatie =/= geen afspraken.
Dus ik vind dat je vergelijking mank gaat. Maar snap wat je wil zeggen.
Ik snap het wel van hardewerker. Afspraak is afspraak.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:02 schreef Ang3l het volgende:
Zeggen dat een relatie alleen maar goed is als je seks monogaam houdt... da's eigenlijk hetzelfde als zeggen dat een relatie alleen tussen man en vrouw hoort. Niet bepaald open minded.
Het is alleen een relatie als je alleen seks met elkaar hebt!
Het is alleen een huwelijk als het tussen man en vrouw is!
Wat bepalen mensen toch altijd veel voor een ander he?
Dat vreemdgaan (1x) voor jou een reden is om het meteen uit te maken. Mja. Zou niet mijn keuze zijn. Ik snap de vertrouwensbreuk, maar vreemdgaan is behoorlijk menselijk. En dus zou ik een lange relatie niet zondermeer aan de kant zetten na 1x piesen.
Waar Sebas op doelt snap ik ook. Ik zou ook willen weten WAAROM hij vreemdging. Want daar ligt wellicht de echte oorzaak of de relatie goed is of niet.
Exact, dus ook voor hen is seksualiteit niet 'maar' seksualiteit'.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Als de open relatie de gemaakte afspraken niet nakomt is dat net zo goed vertrouwensbreuk.
En die afspraken zijn om "maar seks" te hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:06 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Exact, dus ook voor hen is seksualiteit niet 'maar' seksualiteit'.
Ze maken net zo goed afspraken met elkaar als mensen die geen open relatie hebben.
Prima. Maar om daar jaren voor op het spel te zetten. Ik denk dat er weinig relaties zijn waarbij 1 van de 2 niet ooit eens vreemd is gegaan. Zowel in hetero als homo land. Het is human nature. #doemdenkerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik snap het wel van hardewerker. Afspraak is afspraak.
Ja, persoonlijk denk ik altijd dat het open "maken" van een relatie na verloop van tijd, het begin van het einde is (een pessimist is een realist met ervaring). En in mijn ogen is dat echt anders dan de relatie "open" starten. Maar ook dat is idd voor iedereen anders.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:08 schreef Kaas- het volgende:
Mijn relatie werd na een jaar of 5 open en ben er erg blij mee trouwens. Maar allemaal persoonlijk en zo.
Ik heb geen jaren op het spel gezet , hoor. Ik heb hele leuke jaren met hem gehad, maar die jaren zijn verleden tijd. Net zoals alles in het leven (wat al geweest is).quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prima. Maar om daar jaren voor op het spel te zetten. Ik denk dat er weinig relaties zijn waarbij 1 van de 2 niet ooit eens vreemd is gegaan. Zowel in hetero als homo land. Het is human nature. #doemdenker
En dan kun je meteen RAM die relatie overboord gooien. Je kunt het er ook over hebben.
Mijn relatie werkte daarna ook niet meer hoor, maar we hebben het er wel over gehad ipv HOEPLA.
Persoonlijk vind ik dat je het vrij snel en koud aan de kant zet (of zo lijkt t, komt top me over).quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:12 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ik heb geen jaren op het spel gezet , hoor. Ik heb hele leuke jaren met hem gehad, maar die jaren zijn verleden tijd. Net zoals alles in het leven (wat al geweest is).
Hij heeft het met een ander leuker, dan is het toch goed? In het leven moet je (in mijn ogen) jezelf zoveel mogelijk bevredigen. Doen waar jij gelukkig van wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat je het vrij snel en koud aan de kant zet (of zo lijkt t, komt top me over).
"Ik heb hele leuke jaren met hem gehad, maar die jaren zijn verleden tijd.". Zo. Hoepla. Ik zou dat niet kunnen (of doen).
Onze relatie begon toen we nog beide minderjarig waren he en we wilden ook niet sterven zonder ooit wat andere leuke ervaringen op te doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, persoonlijk denk ik altijd dat het open "maken" van een relatie na verloop van tijd, het begin van het einde is (een pessimist is een realist met ervaring). En in mijn ogen is dat echt anders dan de relatie "open" starten. Maar ook dat is idd voor iedereen anders.
#WhateverWorks
Ik denk idd dat ik het zes jaar als het echt sterk was uiteindelijk ook wel had kunnen vergeven.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prima. Maar om daar jaren voor op het spel te zetten. Ik denk dat er weinig relaties zijn waarbij 1 van de 2 niet ooit eens vreemd is gegaan. Zowel in hetero als homo land. Het is human nature. #doemdenker
En dan kun je meteen RAM die relatie overboord gooien. Je kunt het er ook over hebben.
Mijn relatie werkte daarna ook niet meer hoor, maar we hebben het er wel over gehad ipv HOEPLA.
Kan ik me ook weer inkomen (na alle hetero's van mijquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Onze relatie begon toen we nog beide minderjarig waren he en we wilden ook niet sterven zonder ooit wat andere leuke ervaringen op te doen.![]()
Blik vooruit, goedzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:15 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Hij heeft het met een ander leuker, dan is het toch goed? In het leven moet je (in mijn ogen) jezelf zoveel mogelijk bevredigen. Doen waar jij gelukkig van wordt.
Let op: uiteraard deed het mij pijn aan het begin, maar ik ben alweer een maand verder he. Er zijn zoveel ergere dingen op de wereld joh.
Doe je serieus wel snel teouwens. Wil je nu weer daten of vind je het een tijdje gewoon wel goed.quote:
Exactly what I was thinkingquote:
Wil nu even geen vaste relatie meer. Dus ja ik wil graag weer daten, maar wil wel dat mijn dates dat vanaf het begin weten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe je serieus wel snel teouwens. Wil je nu weer daten of vind je het een tijdje gewoon wel goed.
Ik bedoelde het echt strikt semantischquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij dat niet voor een ander bepalen. Was jij niet altijd degene die vond dat we niets over andermans relatie konden zeggen?Voor sommigen is zo'n incident zo erg dat puur en alleen dat (van zijn kant) de reden kan zijn om het te stoppen. Breach of trust.
Iemand gaat vreemd, omdat hij/zij niet tevreden is met zijn/haar relatie, of daar in ieder geval op seksueel gebied niet helemaal in wordt bevredigd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:03 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik bedoelde het echt strikt semantischDus vreemdgaan kan de aanleiding zijn om het uit te maken, maar het is dan niet de oorzaak, want die zit dieper. En die oorzaak is dan bijvoorbeeld de reden waarom iemand vreemd is gegaan (want waarom gaat iemand vreemd als je weet dat je de ander daar pijn mee doet).
Dus dat is dan de onderliggende oorzaak van de breuk, en niet perse het vreemdgaan zelf. Dat bedoelt ie ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:16 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Iemand gaat vreemd, omdat hij/zij niet tevreden is met zijn/haar relatie, of daar in ieder geval op seksueel gebied niet helemaal in wordt bevredigd.
Nee, de oorzaak van de breuk is het vreemdgaan. Het vreemdgaan kwam weer bepaalde oorzaken hebben, maar dat was van zijn kant.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus dat is dan de onderliggende oorzaak van de breuk, en niet perse het vreemdgaan zelf. Dat bedoelt ie ook.
Aanleiding. Oorzaak. Lees bovenstaande betekenissen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:23 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Nee, de oorzaak van de breuk is het vreemdgaan. Het vreemdgaan kwam weer bepaalde oorzaken hebben, maar dat was van zijn kant.
Naar mijn weten hadden wij gewoon een erg goede relatie.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aanleiding. Oorzaak. Lees bovenstaande betekenissen.
Het is de vraag of iemand die in een goede werkende relatie zit vreemd zou gaan en dat op het spel zou zetten. Maar het antwoord daarop heeft alleen hij. Wel eens gevraagd, waarom? Wat de oorzaak was? Of meteen HOEPLA de deur dicht gedaan?
Ik merk het echt overal, in privé-sfeer en bedrijfsleven: het allergrootste probleem van de mensheid is COMMUNICATIE.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:31 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]![]()
Hij had met mij moeten praten, voordat hij vreemd ging.
Volgens mij ook niet, nee.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:45 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Zo onaardig zijn we toch niet?
Of een lijstje laten invullen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Had iemand hardewerker al om foto's gevraagd, eigenlijk?
Zijn we onaardig dan?quote:
Neu, maar dat bij je eerste bezoek het einde van je relatie meteen bekritiseerd wordt is wel een apart soort welkomquote:
Ik vond het ook een rare binnenkomer.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, maar dat bij je eerste bezoek het einde van je relatie meteen bekritiseerd wordt is wel een apart soort welkom
Dat ligt er ook aan hoe je een topic binnen komt natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2016 13:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, maar dat bij je eerste bezoek het einde van je relatie meteen bekritiseerd wordt is wel een apart soort welkom
"O hallo! Welkom. Hier is een lijstje. In wat voor kleding slaap je? En met hoeveel Fokkers heb je seks gehad?"quote:Op maandag 14 maart 2016 14:24 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik vond het ook een rare binnenkomer.
"Hoi, ik ben Kees en heb het net uitgemaakt met mijn vriend omdat hij na zes jaar een keer vreemd is gegaan."
Ik bedoel, wat moet je daar dan op zeggen.
In tegenstelling tot wat sommigen denken is dat lijstje niet van mij maar van IBG. Wie dat ook geweest mag zijn.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"O hallo! Welkom. Hier is een lijstje. In wat voor kleding slaap je? En met hoeveel Fokkers heb je seks gehad?"
quote:Het inschrijfformulier - opgesteld door IBG
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje? (of zoiets)
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
Geen ideequote:Op maandag 14 maart 2016 14:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat sommigen denken is dat lijstje niet van mij maar van IBG. Wie dat ook geweest mag zijn.
[..]
Niet eens een vraag over je stats.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat sommigen denken is dat lijstje niet van mij maar van IBG. Wie dat ook geweest mag zijn.
[..]
Ik heb genoeg bier gedronken in t gay café afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:20 schreef Kaas- het volgende:
Jullie moeten trouwens gewoon meer bier (of wijn) drinken en minder alles dood analyseren. Dit is immers een gay cafe, nietwaar?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
En of je ontvangt of verplaatst?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb genoeg bier gedronken in t gay café afgelopen zaterdag.Ook een vrouw ja? Klinkt verder als een leuke avond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon 30 bij 30.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:43 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Niemand durft daar toch antwoord op te geven.
Let's find out.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:52 schreef Rezania het volgende:
Zijn homo's nou echt zoveel makkelijker dan hetero's? Kwam er laatst achter dat bijna iedere homo iedere andere homo heeft gefixt bij mijn studie en las net ook die post van Angel over het gaycafé.
Nee, maar mannen zijn wel makkelijker dan vrouwen, los van geaardheid.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:52 schreef Rezania het volgende:
Zijn homo's nou echt zoveel makkelijker dan hetero's?
quote:Op maandag 14 maart 2016 18:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Let's find out.
Poll: Heb je wel eens iets/het gedaan met iemand anders uit [HOMO]
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik dacht dat lesbo's ook niet echt moeilijk zijn.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar mannen zijn wel makkelijker dan vrouwen, los van geaardheid.
Gaat dit om mensen die op dit moment in [HOMO] komen, of over de complete geschiedenis?quote:Op maandag 14 maart 2016 18:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Let's find out.
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
4-0 nu whehequote:Op maandag 14 maart 2016 19:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gaat dit om mensen die op dit moment in [HOMO] komen, of over de complete geschiedenis?
De complete geschiedenis dus kies maar ja.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gaat dit om mensen die op dit moment in [HOMO] komen, of over de complete geschiedenis?
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
100% score
We hoeven de schijn niet meer op te houden mensen.
En ik ben dan wel benieuwd of dat dan de oldbies zijn die ja klikken, of de newbiesquote:Op maandag 14 maart 2016 18:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Let's find out.
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat is 't volgens mij ja. Al is dat ook wel een gevolg van slutshaming en niet zozeer of een vrouw het wil of niet.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar mannen zijn wel makkelijker dan vrouwen, los van geaardheid.
quote:
Ik ben 1 van de 2 "Nee"'s.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
100% score
We hoeven de schijn niet meer op te houden mensen.
Hetgeen mijn vermoeden bevestigd en de vraag die ik stelde nog wat interessanter maaktquote:
quote:En ik ben dan wel benieuwd of dat dan de oldbies zijn die ja klikken, of de newbies
Mja. Einde van de avond, sluiting van de tent. Meisje in de gaybar zat te mopperen dat alle mooie mannen homo waren. Ze wees naar mij, omdat ze me zag zoenen: "Zie je! Ook al homo godverrrrdomme!". En aangezien ik behoorlijk veel gedronken had (en het eigenlijk ook niet vervelend vind om met een vrouw te zoenen) zoende ik haar. "Nah, kom hier dan!"quote:
Ik was dus een beetje zatquote:Klinkt verder als een leuke avond.
Ongetwijfeld beide.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetgeen mijn vermoeden bevestigd en de vraag die ik stelde nog wat interessanter maakt
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Einde van de avond, sluiting van de tent. Meisje in de gaybar zat te mopperen dat alle mooie mannen homo waren. Ze wees naar mij, omdat ze me zag zoenen: "Zie je! Ook al homo godverrrrdomme!". En aangezien ik behoorlijk veel gedronken had (en het eigenlijk ook niet vervelend vind om met een vrouw te zoenen) zoende ik haar. "Nah, kom hier dan!"![]()
[..]
Ik was dus een beetje zat
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik ben dan wel benieuwd of dat dan de oldbies zijn die ja klikken, of de newbies
Wie weet. Wie weet.quote:
En die andere 2 jongens, dat was uh.... ja. Vreemd.quote:[..]
Ik ben meer benieuwd wanneer iemand meetelt als iemand uit HOMO, vanaf 1 post of vanaf 100'en posts?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik ben dan wel benieuwd of dat dan de oldbies zijn die ja klikken, of de newbies
Volgens de statistieken gaat het echter niet ten koste van fooling around met andere fokkers, dus dat is nog een lichtpuntje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:45 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Kaasje heeft gelijk, jullie analyseren te veel.
Misschien is er een causaal verband tussen fooling around en niet te veel analyseren?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens de statistieken gaat het echter niet ten koste van fooling around met andere fokkers, dus dat is nog een lichtpuntje.
Nou, het zat dus zo...........quote:
Mja, als het 1 post is dan moet ik mijn NEE ook veranderen naar JAquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd wanneer iemand meetelt als iemand uit HOMO, vanaf 1 post of vanaf 100'en posts?
Even in de statistieken zoeken welke users allemaal precies 1 post hebben geplaatst in deze reeks.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, als het 1 post is dan moet ik mijn NEE ook veranderen naar JA
Vind ook niet dat t echt telt als je ex (nadat het uit is gegaan) op Fok komt en dan een blauwe maandag in deze reeks post.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Even in de statistieken zoeken welke users allemaal precies 1 post hebben geplaatst in deze reeks.
Niet echt natuurlijk, care.
Ja, kut, ik zat in de sportschoolquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het zat dus zo...........
[verhaal]
En vandaar dus beide jongens.
Goh. Wie had dat nou gedacht.quote:Volgens de onderzoekers vormen emoji's een aanvulling op de taal, en helpen ze ons emotie te tonen in geschreven tekst.
Nou idd, dat een emo-ji help met jet uitdrukken van emo-ties. Je verwacht het niet he! (and more unnecessary project funding washed down the drain)quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Baanbrekend onderzoek naar het gebruik van emoij's:
[..]
Goh. Wie had dat nou gedacht.
O RLY?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Baanbrekend onderzoek naar het gebruik van emoij's:
[..]
Goh. Wie had dat nou gedacht.
Het had mijn keuze niet anders gemaakt hoor...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:10 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik had er ja, nee of Vlarp van moeten maken.
Hadden we dan 5 stemmen op Vlarp gehad?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:10 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik had er ja, nee of Vlarp van moeten maken.
quote:
Een oud-Fokker van [HOMO] (en de ex van een van de huidige users hier). Long gone!quote:
Dat is hetzelfde als vragen wie Waxxer isquote:
Ik mis Waxx. En Vlarp. En iedereen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als vragen wie Waxxer is
Das war einmal!quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mis Waxx. En Vlarp. En iedereen.
Ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:43 schreef Kaas- het volgende:
Komen jullie hier allemaal al zo lang dan? En liep het vroeger beter? Er post hier geen drol meer.
Tijdje terug waren hier nog veel posts van Brammetjuh, Paxcon, Mortaxx, Rezania, tofastTG, Etsu, ik (allemaal nieuwe generatie denk ik?) en misschien vergeet ik er nog wel enkele, maar die zijn volgens mij weer verdwenen omdat het topic vaak niet gezellig was.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.
Ja.
Maar dat laatste was eigenlijk al een hele tijd aan de gang hoor. De meeste oldbies kennen elkaar ook buiten Fok, of het is verwaterd. Mensen krijgen het drukker met andere dingen. Bla bla. En de oude generatie maakt plaats voor een nieuwe. ... maar die kwam niet
Mjah, het kan wel gezelliger. Maar de sfeer wordt natuurlijk door iedereen gezamelijk bepaald.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tijdje terug waren hier nog veel posts van Brammetjuh, Paxcon, Mortaxx, Rezania, tofastTG, Etsu, ik (allemaal nieuwe generatie denk ik?) en misschien vergeet ik er nog wel enkele, maar die zijn volgens mij weer verdwenen omdat het topic vaak niet gezellig was.
True thatquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:32 schreef sebastiansdrawings het volgende:
En Fok! is ook niet meer van deze tijd.
Toch ben jij er nog welquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tijdje terug waren hier nog veel posts van Brammetjuh, Paxcon, Mortaxx, Rezania, tofastTG, Etsu, ik (allemaal nieuwe generatie denk ik?) en misschien vergeet ik er nog wel enkele, maar die zijn volgens mij weer verdwenen omdat het topic vaak niet gezellig was.
Jup, is een zelfversterkend effect.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch ben jij er nog wel
Tja. Er zijn gewoon mensen hier die weerwoord geven als er bepaalde uitspraken gedaan worden of statements gemaakt worden. Dan is het niet altijd pais en vree. Gelukkig maar.Daar moet je "tegen kunnen", vind ik. Maar dat was wel precies het moment waarop er veel newbies in vielen (de discussie was zelfs ook vaak MET de newbies).
En ik ben persoonlijk blij dat het niet alleen "Wat heb je dit weekend gedaan?" en een rits halfnaakte mannen foto's is. Dat interesseert me weinig. Maar voor anderen kan dat weer anders zijn.
Je kunt 2 dingen doen in mijn ogen:
1. constateren dat het niet gezellig is en weggaan
2. constateren dat het niet gezellig is en het gezellig maken
Het is een beetje hetzelfde als het (voorheen vaak voorkomende) geklaag dat niemand hier meer iets zei, en dat men daarom zelf ook maar niet meer kwam. Tja. Dan werk je er dus zelf ook niet aan meeJe moet t toch met z'n allen maken he, de maatschappij
Volgens mij neemt het postaantal overall met ca. 5% per jaar af.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:32 schreef sebastiansdrawings het volgende:
En Fok! is ook niet meer van deze tijd.
Mja. Facebook groepen. Chat apps. Etc etc.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij neemt het postaantal overall met ca. 5% per jaar af.
Tumblrquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik zou eigenlijk ook geen andere site weten. Reddit is te Amerikaans/internationaal. Gay.nl isWat heb je nog meer?
Ranzig is dat johquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:37 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat ik alles gezien had... blijkbaar is er een fetish voor naar buiten gestulpte endeldarm...
Yeah, no kidding, wtf. Deze foto had een stuk darm van 16 inch en het commentaar zei "I'd lick every inch of that"quote:
16 inch aan darm dat eruit stakquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, no kidding, wtf. Deze foto had een stuk darm van 16 inch en het commentaar zei "I'd lick every inch of that"
Ik kan me niet voorstellen dat je daar later geen problemen mee krijgt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
16 inch aan darm dat eruit stak![]()
Ik vraag me dan toch wel af in hoeverre dit gezond is...
Nee daar zat ik ook aan te denken inderdaad...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je daar later geen problemen mee krijgt.
Leukquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt me ergens geweldig om alle queens eens in het echt te zien, maar ik denk dat ik het toch niet erg leuk zou vinden. Een live show is toch anders dan het gewoon thuis op de bank kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:19 schreef Anastasis het volgende:
[..]
Leuk
Begin april ga ik naar één van de shows in de Melkweg. Is één van jullie hier daar wel eens geweest?
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:00 schreef wonderer het volgende:
Speaking of which, een heterocollega heeft inmiddels zes seizoenen gekeken... Het werkt!
Dat laatstequote:Op donderdag 17 maart 2016 01:12 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Wat bedoel je?Is-ie nu gay? Of drag-queen? Of bedoel je dat de show werkt als LGBT-emancipatie-dingens?
Waarom denk ik nu aan Jantje Koopmans met "Ik geef je een roosje m'n roosjeeee. Ik geef je een roos elke daaaag!"quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, no kidding, wtf. Deze foto had een stuk darm van 16 inch en het commentaar zei "I'd lick every inch of that"
Ik zag t toevallig gisteren tijdens het sporten bij een varken (disc channel)quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je daar later geen problemen mee krijgt.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:19 schreef Anastasis het volgende:
[..]
Leuk
Begin april ga ik naar één van de shows in de Melkweg. Is één van jullie hier daar wel eens geweest?
Het is onder hetero vrouwen sowieso al best wel populair, en ik hoor van vriendinnen dat hun vriendjes idd ook wel eens meekijkenquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:00 schreef wonderer het volgende:
Speaking of which, een heterocollega heeft inmiddels zes seizoenen gekeken... Het werkt!
Dit is een ventquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is onder hetero vrouwen sowieso al best wel populair, en ik hoor van vriendinnen dat hun vriendjes idd ook wel eens meekijkenLeuke trend.
Toch twijfel je nog een beetje over het geslacht, zo te lezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een gekkigheidquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:56 schreef Kaas- het volgende:
Lijkt me trouwens awesome om een drag queen college te hebben in een redelijk formele organisatie. Maar dat zal je wel nooit zien.
jawelquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jo Mortaxx, long time no see, alles wel?
ja tot volgend jaarquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mooi. In Roffa gaat het goed.
Zijn we weer bijgepraat.
Ja, ik zeg toch: Ik hoor van vriendinnetjes dat hun VRIENDJES ook kijken. Dat zijn ook mannenquote:
Dat lied was van Conny Vandenboschquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan Jantje Koopmans met "Ik geef je een roosje m'n roosjeeee. Ik geef je een roos elke daaaag!"
Dat was het favoriete nummer van m'n oma.Dirty Grandma!!!
O ja, Jantje Koopmans is "Rooode rooooozen. Voor jou gekoozeeeeen!"quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lied was van Conny Vandenbosch
Bij de eerste lichting zat Bianca del Rio ook, dacht ik te hebben gelezen. Dat is toch wel echt een heldin, ik had haar graag willen zien.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vorige.
Deze keer ga ik niet.
Vervelende dag, te duur, been there done that en vind deze ronde queens wat minder.
Maar het is zeker leuk een keer gezien te hebben.
Gemeen, die opmerking van hem over je uiterlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:24 schreef Ang3l het volgende:
Sommige mannen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doosquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gemeen, die opmerking van hem over je uiterlijk.
Hihi, zat maar te plagen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
doos
Dat was ik. En ja ik kan gemeen zijn.
Ik vind t bloed irritant als mensen je meteen voor fake uitmaken als je niet meteen reageert. Vervolgens als je dan wel reageert meteen overgaan tot "neuken?" en als je dan gewoon nee zegt meteen overgaan tot beledigen.
Nou. Two can play that game honey. Imma gonna read that ass. All T. All shade.
A. Misschien reageren mensen niet omdat ze geen interesse hebben. Of misschien kijken ze niet om de sec op hun app overdag.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hihi, zat maar te plagen.Wel echt een lompe kerel inderdaad, die andere. Wtf.
"She's in an abusive relationship with her make-up."quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:19 schreef Rezania het volgende:
Ik vind die dragqueens altijd zo nep. Zoveek make-up.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:19 schreef Rezania het volgende:
Ik vind die dragqueens altijd zo nep. Zoveek make-up.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Rupaul's Dragrace
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik denk gewoon de afvaller van aflevering 1.L'Amour menaçant:
5 en 6 zijn idd leuk. & was saai. 3 vond ik ook leuk (en 4 met Latriiiiiiiice Royale!).quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:45 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
"She's in an abusive relationship with her make-up."
Rupaul's dragrace is geweldig om naar te kijken, vooral seizoen 5 en 6. Ook als je op zich niets met dragqueens hebt, want het is tegelijk een soort parodie van alle reality en talentenshows.
Kop lijkt wel van plastic als ze klaar zijn.quote:
Ik heb er iig niks mee. Net zoals vrouwen die zoveel mogelijk op een barbiepop willen lijken, gewoon eng bijna.quote:
Ik neem aan dat je de schmink van acteurs op het toneel ook nep vindt dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kop lijkt wel van plastic als ze klaar zijn.
Ik geef enkel mijn opvatting van het eindresultaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de schmink van acteurs op het toneel ook nep vindt dan?
Ja, maar ze doen t ook echt niet zodat mensen er op gaan vallen he. Een Drag Queen is een performer. Het is performing art.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geef enkel mijn opvatting van het eindresultaat.
Ja, Latricequote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
5 en 6 zijn idd leuk. & was saai. 3 vond ik ook leuk (en 4 met Latriiiiiiiice Royale!).
"Get those nuts away from my face!"quote:
Ik was afgehaakt na het eerste seizoen. Maar ik heb destijds wel de originele bbc-versie gezien.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Hetzelfde als dat ik niets geef om politiek, en al helemaal niet de Amerikaanse, maar ik House of Cards wel ben gaan kijken en nu geweldig vind.
Big black cock?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik was afgehaakt na het eerste seizoen. Maar ik heb destijds wel de originele bbc-versie gezien.
Ahhh. Meestal als ik "bbc" in titels van multimedia zie staan betekent het iets anders.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ahhh. Meestal als ik "bbc" in titels van multimedia zie staan betekent het iets anders.Slut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Aww, je kent me alquote:
Ontzettend leuk stadje, maar ik heb er elke keer alleen 's middags wat geborreld dus kan niet zoveel zeggen over het stappen daar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:26 schreef DavidTwente het volgende:
Morgenavond ben ik in Maastricht. Zijn er nog leuke cafés om naar toe te gaan? Google geeft niet thuis.
Qua gay is er weinig meer dan http://www.swaycafe.nl/quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:26 schreef DavidTwente het volgende:
Morgenavond ben ik in Maastricht. Zijn er nog leuke cafés om naar toe te gaan? Google geeft niet thuis.
Dan is het eng zoals clowns.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar ze doen t ook echt niet zodat mensen er op gaan vallen he. Een Drag Queen is een performer. Het is performing art.iets anders dan een travestiet.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:02 schreef Ang3l het volgende:
Optreden voor 1000 man. Hoppa. Van de bucketlist.
Heb je een link?quote:Op zondag 20 maart 2016 00:19 schreef Aiciu het volgende:
Kunnen jullie even reageren op het topic hoe mannen seks met elkaar kunnen hebben
quote:
Gewoon. Net als mannen en vrouwen, maar dan iets minder keuze.quote:Op zondag 20 maart 2016 00:19 schreef Aiciu het volgende:
Kunnen jullie even reageren op het topic hoe mannen seks met elkaar kunnen hebben
Goedquote:
Ik ben trots op jequote:Op zondag 20 maart 2016 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GoedZenuwen vielen uiteindelijk reuze mee. Toen ik er stond en de beat begon, dacht ik "Fuck it. Gewoon doen!".
Ergens zijn er wel video's gemaakt, maar heb ze nog niet.
[ afbeelding ]
*need*quote:
Nadeel is dat die t-shirts qua verzending vaak meer kosten dan het artikel zelf, EN dat het vaak hele slechte lelijke kwaliteit is met een afschuwelijke pasvorm. Op t plaatje natuurlijk niet. Daar zit t prima.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:28 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
https://society6.com/prod(...)hirt#11=49&4=16&5=17
Grijp je kans credit-card.
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nadeel is dat die t-shirts qua verzending vaak meer kosten dan het artikel zelf, EN dat het vaak hele slechte lelijke kwaliteit is met een afschuwelijke pasvorm. Op t plaatje natuurlijk niet. Daar zit t prima.
Design by humans, mooie dingen hoor. Maar echt Amerikaans lelijk baggy groot. En dat is dan een S.
Verschilt per site natuurlijk. Ze hadden net een actie voor gratis wereldwijde verzending. En de t-shirts zijn van American Apparel, dus als je die kent, dan weet je ook wat voor pasvorm en kwaliteit je krijgt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nadeel is dat die t-shirts qua verzending vaak meer kosten dan het artikel zelf, EN dat het vaak hele slechte lelijke kwaliteit is met een afschuwelijke pasvorm. Op t plaatje natuurlijk niet. Daar zit t prima.
Design by humans, mooie dingen hoor. Maar echt Amerikaans lelijk baggy groot. En dat is dan een S.
Is het weer zo ver?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:48 schreef wonderer het volgende:
Hee kaas, zit je vriendje toevallig in het Nieuwe de la Mar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |