Ja, wat mij betreft geldt dat wel voor Pippin.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:01 schreef wonderer het volgende:
Moeite waard dus? Gevalletje "dat moet je gezien hebben"?
Ik vroeg het net, maar nee.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Oh, in black tie dus? Want dat is de dress code bij de première...
Nou, als je op https://carre.nl/voorstelling/pippin kijkt, vlak boven het eerste filmpje ('PIPPIN - Exclusief in Carrè') dan staat daar echt dat er een dress code is...quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vroeg het net, maar nee.Hij staat ook niet op de rode loper ofzo.
Ik zal het even doorgeven, dat hij niet voor aap staat. Dank je.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, als je op https://carre.nl/voorstelling/pippin kijkt, vlak boven het eerste filmpje ('PIPPIN - Exclusief in Carrè') dan staat daar echt dat er een dress code is...
Die heeft hij alleen niet. Wel een zwart jasje en een hele collectie strikken, dus daar maar wat mee improviseren ofzo.quote:
Black tie is vrij strict.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die heeft hij alleen niet. Wel een zwart jasje en een hele collectie strikken, dus daar maar wat mee improviseren ofzo.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Black tie is vrij strict.
*houdt sebas tirade tegen*
Hij gaat in elk geval met vrienden die zich er volgens mij ook niet heel strict aan houden, dus dat scheelt weer.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Black tie is vrij strict.
*houdt sebas tirade tegen*
Om de een of andere reden had ik niet verwacht dat uitgerekend jij daar zo blij mee zou zijn...quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
RuPaul’s Drag Race is weer begonnen
Hoezo?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik niet verwacht dat uitgerekend jij daar zo blij mee zou zijn...
Kweenie. Jij komt wat minder flamboyant over dan sommige anderen in dit topic of zoquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie. Jij komt wat minder flamboyant over dan sommige anderen in dit topic of zo
Ja, er is niet genoeg van.quote:
Gisteren gekekenquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Die clown in plaats van Bianca.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoeft zelf toch ook net flamboyant te zijn om Drag Race leuk te vinden? :p.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie. Jij komt wat minder flamboyant over dan sommige anderen in dit topic of zo
Ik dacht exact hetzelfde!quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik niet verwacht dat uitgerekend jij daar zo blij mee zou zijn...
Welke rol dan?quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:53 schreef Gellarboy het volgende:
Die hoofdrolspeler heeft dus in Nashville gespeeld, wat ik intensief gebinged heb, maar ik herkende hem niet!.
Klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:42 schreef Twoflower het volgende:
Ik lees net dat de acteur die Charles the Great speelde gisterenavond (John Rubinstein) de oorspronkelijke Pippin in 1972 speelde.
Nee, natuurlijk niet. En ik vind het ook niet gek of stom of wat dan ook. Had het alleen niet verwacht, da's alles.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Je hoeft zelf toch ook net flamboyant te zijn om Drag Race leuk te vinden? :p.
Kouwe rillingen krijg ik ervan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Ach, als ze het zelf vindt is ze er gelukkig mee I guess.
Nee, hij droeg geen smoking maar gewoon een pak. Volgens mij is hij nu onderweg naar huis. Was het leuk? Of was je er niet en toevallig gewoon op Zuid?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kouwe rillingen krijg ik ervan.
Anyway, heeft jouw vriend een beige parka toevallig? Ik zag iemand (in smoking) op Zuid vanavond die volgens mij op hem leek.
Ik was er toevalligquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, hij droeg geen smoking maar gewoon een pak. Volgens mij is hij nu onderweg naar huis. Was het leuk? Of was je er niet en toevallig gewoon op Zuid?
Je denkt mijn vriend de laatste tijd wel vaak tegen te komen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, hij droeg geen smoking maar gewoon een pak. Volgens mij is hij nu onderweg naar huis. Was het leuk? Of was je er niet en toevallig gewoon op Zuid?
Je denkt mijn vriend de laatste tijd wel vaak tegen te komen.
Die afkeurende blikkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
https://vine.co/v/igWT9HBUnXp/
Dresscodes, pfft.
Ja, maar dat is heel suggestief. Ze hebben er precies drie seconden uitgeknipt waardoor het lijkt alsof iedereen heel afkeurend is. Maar in werkelijkheid zie je hier de resting bitch faces, 1 seconde later en je ziet dezelfde mensen heel hartelijk klappen en lachen.quote:
Dat is toch precies wat de media doet?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:42 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ja, maar dat is heel suggestief. Ze hebben er precies drie seconden uitgeknipt waardoor het lijkt alsof iedereen heel afkeurend is. Maar in werkelijkheid zie je hier de resting bitch faces, 1 seconde later en je ziet dezelfde mensen heel hartelijk klappen en lachen.
[ afbeelding ]
Bron
Ik vroeg net om een foto maar hij droeg een zwart jasje, wit overhemd en zwarte strik. En blonde krulletjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was er toevalligEn ja, dat is wel grappig
Het is wachten op groupies.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Over musicals gesproken (en NATUURLIJK over mezelf Peter):
Ik had gisteren repetities voor de sing-a-long en daar was 1 van m'n fans aanwezigWas even vergeten dat ik ze had (voorstelling is ook al 2 jaar geleden). Waren meisjes die de show meerdere keren gezien hadden en me wilden ontmoeten backstage. Huilend en gillend en wel.
![]()
Anyway. 1 van die meiden was gisteren bij de repetitie omdat ze in het koor zit. Die was door het dolle heen: "OMG! Angel! Aaaaah! Ik ga backup voor je zingen! OMG! Wat leuk! " #hysterie
Blijft een rare gewaarwording na al die tijd![]()
(maar stiekem wel leuk)
Had ie geen gewone buitenjas aan ook? Want de rest voldoet wel aan wat ik zagquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vroeg net om een foto maar hij droeg een zwart jasje, wit overhemd en zwarte strik. En blonde krulletjes natuurlijk.Dus nee, hij was het niet. Vond Pippin wel erg leuk, ook indrukwekkend vanwege de acrobatiek en zo.
Maar ik was er niet bij.
Weet ik niet, maar hij draagt meestal een jas die een beetje oranje-achtig is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had ie geen gewone buitenjas aan ook? Want de rest voldoet wel aan wat ik zag
Ja! Volgens mij was het hem wel danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar hij draagt meestal een jas die een beetje oranje-achtig is.
Deze:
[ afbeelding ]
Op de foto is het een beetje 'ontkleurd', maar de jas valt wel op.
Oh, geen idee welke route hij neemt maar dat zou best kunnen dan. Hij was volgens mij met een meisje en twee gozers.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja! Volgens mij was het hem wel danRond 19:10 op Amsterdam Zuid in de metro naar CS (weesperplein dan waarschijnlijk).
Yep.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, geen idee welke route hij neemt maar dat zou best kunnen dan. Hij was volgens mij met een meisje en twee gozers.
Haha, dan zou hij ook geen idee hebben wie 'Kaas' is. Al weet hij wel dat ik veel op Fok rondhang.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:46 schreef wonderer het volgende:
Ik zat er nog over te denken om te vragen of hij je vriend was, maar ik wist je gewone naam niet meer en vragen of ie Kaas' vriendje was, leek me niet heel handig
Ik heb hem niet nagemetenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laatste check: hij is best wel klein, 1m72.
Gvd je ziet m'n vriend vaker dan ik.![]()
Z'n huisgenoot en een vriendinnetje. Dan zal die scharrel van dat vriendinnetje er wel later bijgekomen zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hem niet nagemetenMaar hij stond met een meisje met lange bruine haren te wachten en een jongen met donker haar.
Sorryquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:59 schreef Kaas- het volgende:
Net nu ben je er niet natuurlijk.Ik verwijder hem weer ff, sorry.
Mja, het is dat ze (denk ik) weten dat ik op mannen valquote:
We hebben iets van 7 dubbelgangers op de wereld hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
SorryMaar het moet inmiddels wel heel raar zijn als het hem niet was
Ik kan het me helemaal voorstellen trouwens. Even willen aanspreken eigenlijk, omdat je het een leuke toevalligheid en zo vindt, maar dan denken van mja laat maar want die persoon kent me niet eens dus is het een beetje awkward.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
SorryMaar het moet inmiddels wel heel raar zijn als het hem niet was
Misschien komen er nog mannelijke groupies.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, het is dat ze (denk ik) weten dat ik op mannen val
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben iets van 7 dubbelgangers op de wereld hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is niet naar de musical geweestquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien komen er nog mannelijke groupies.
Eentje uit Singapore ofzo...
Waren er al 2 harde werkers voor je op Fok?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:46 schreef hardewerker3 het volgende:
Omdat jullie mij niet kennen, dacht ik: stel mij even voor.
Ik ben Rik, 24 jaar en sinds een maand zijn ik en mijn (ex) vriend uit elkaar gegaan (na een relatie van 6 jaar).
Mijn hobby's zijn: voetbal, lezen (over van alles en nog wat, van wiskundige bewijzen tot aan fictie verhalen), seks, tekenen.
Mochten jullie nog meer van mij willen weten, dan hoor ik dat wel
What's up Rik. Dat is wel gewoon écht kut man. Ik ben van soortgelijke leeftijd en 'relatieduur', dus kan me er goed in inleven. Zelf een punt achter gezet of wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:46 schreef hardewerker3 het volgende:
Ik ben Rik, 24 jaar en sinds een maand zijn ik en mijn (ex) vriend uit elkaar gegaan (na een relatie van 6 jaar).
Mijn hobby's zijn: voetbal, lezen (over van alles en nog wat, van wiskundige bewijzen tot aan fictie verhalen), seks, tekenen.
Eehh ?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waren er al 2 harde werkers voor je op Fok?
Dat is apart............
Ja, ik heb er een punt achter gezet. Hij had naast de pot gepist.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
What's up Rik. Dat is wel gewoon écht kut man. Ik ben van soortgelijke leeftijd en 'relatieduur', dus kan me er goed in inleven. Zelf een punt achter gezet of wat?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er een punt achter gezet. Hij had naast de pot gepist.
Wel matig man dat het jullie niet gegund lijkt om elkaar snel weer te zien.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is niet naar de musical geweest
Had wel gekunnen, want was in t Engels
Ik ben misschien een rare daarin, maar had het eigenlijk erger gevonden als de relatie kapot was gegaan om iets kleins.quote:
Ja, precies datquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan het me helemaal voorstellen trouwens. Even willen aanspreken eigenlijk, omdat je het een leuke toevalligheid en zo vindt, maar dan denken van mja laat maar want die persoon kent me niet eens dus is het een beetje awkward.
Vind het kut voor je dat het daarop is stukgelopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ik ben misschien een rare daarin, maar had het eigenlijk erger gevonden als de relatie kapot was gegaan om iets kleins.
Hij is met een nuchtere kop bij iemand anders in bed gekropen, dus dan vind ik het wel best. Ik wens hem een erg gelukkig leven.
Vind je het niet zonde om het op zoiets kapot te laten gaan? Het is maar seks, tenslotte.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:46 schreef hardewerker3 het volgende:
Ik snap dat ergens wel hoor. Iets kleins blijft knagen, terwijl je er nu (denk ik?) gemakkelijker overheen stapt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ik ben misschien een rare daarin, maar had het eigenlijk erger gevonden als de relatie kapot was gegaan om iets kleins.
Hij is met een nuchtere kop bij iemand anders in bed gekropen, dus dan vind ik het wel best. Ik wens hem een erg gelukkig leven.
Als je met elkaar af hebt gesproken dat dat niet mag is dat wel een grove schending van het vertrouwen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Vind je het niet zonde om het op zoiets kapot te laten gaan? Het is maar seks, tenslotte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |