Ja, wat mij betreft geldt dat wel voor Pippin.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:01 schreef wonderer het volgende:
Moeite waard dus? Gevalletje "dat moet je gezien hebben"?
Ik vroeg het net, maar nee.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Oh, in black tie dus? Want dat is de dress code bij de première...
Nou, als je op https://carre.nl/voorstelling/pippin kijkt, vlak boven het eerste filmpje ('PIPPIN - Exclusief in Carrè') dan staat daar echt dat er een dress code is...quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vroeg het net, maar nee.Hij staat ook niet op de rode loper ofzo.
Ik zal het even doorgeven, dat hij niet voor aap staat. Dank je.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, als je op https://carre.nl/voorstelling/pippin kijkt, vlak boven het eerste filmpje ('PIPPIN - Exclusief in Carrè') dan staat daar echt dat er een dress code is...
Die heeft hij alleen niet. Wel een zwart jasje en een hele collectie strikken, dus daar maar wat mee improviseren ofzo.quote:
Black tie is vrij strict.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die heeft hij alleen niet. Wel een zwart jasje en een hele collectie strikken, dus daar maar wat mee improviseren ofzo.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Black tie is vrij strict.
*houdt sebas tirade tegen*
Hij gaat in elk geval met vrienden die zich er volgens mij ook niet heel strict aan houden, dus dat scheelt weer.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Black tie is vrij strict.
*houdt sebas tirade tegen*
Om de een of andere reden had ik niet verwacht dat uitgerekend jij daar zo blij mee zou zijn...quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
RuPaul’s Drag Race is weer begonnen
Hoezo?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik niet verwacht dat uitgerekend jij daar zo blij mee zou zijn...
Kweenie. Jij komt wat minder flamboyant over dan sommige anderen in dit topic of zoquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie. Jij komt wat minder flamboyant over dan sommige anderen in dit topic of zo
Ja, er is niet genoeg van.quote:
Gisteren gekekenquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Die clown in plaats van Bianca.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoeft zelf toch ook net flamboyant te zijn om Drag Race leuk te vinden? :p.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie. Jij komt wat minder flamboyant over dan sommige anderen in dit topic of zo
Ik dacht exact hetzelfde!quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik niet verwacht dat uitgerekend jij daar zo blij mee zou zijn...
Welke rol dan?quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:53 schreef Gellarboy het volgende:
Die hoofdrolspeler heeft dus in Nashville gespeeld, wat ik intensief gebinged heb, maar ik herkende hem niet!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |