zou dat echt de reden zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:31 schreef Queller het volgende:
Het is je homohaat. Daar hebben senecio's moeite mee. Beter koop je een bos tulpen of zo
Yupsquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:33 schreef matthias24 het volgende:
zou dat echt de reden zijn.![]()
planten schijnen idd wel heel gevoelig te zijn.
eej maar stel dat je senecio's te veel water geeft.... wat voor ongelukjes zouden er dan allemaal kunnen gebeuren?quote:
maar stel nou dat je zo'n senecio wel teveel water geeft....ik bedoel ontploft die plant dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:12 schreef Jordy-B het volgende:
Je hebt hem hoogstwaarschijnlijk verzopen.
Die plant heeft bijna geen water nodig. Wat ik net vond was zomers 200ml per twee weken, 's winters 200 ml per maand. En hij wil graag in de volle zon.
Dat zal het wel zijn geweest dan, wel jammer van die plant. Morgen kijken of ik een nieuwe kan vinden en dan opnieuw proberen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:12 schreef Jordy-B het volgende:
Je hebt hem hoogstwaarschijnlijk verzopen.
Die plant heeft bijna geen water nodig. Wat ik net vond was zomers 200ml per twee weken, 's winters 200 ml per maand. En hij wil graag in de volle zon.
Dat is ook mijn tactiekquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:09 schreef Resistor het volgende:
Volgens mij te veel water. Ik ga nooit verder dan 1/4 van de pot gevuld met water als ik de planten water geef. (1x in de 'hé, die plant hangt slap' weken)
Ik ben ook zo'n lastige met planten: planten die als 'lastig' bekend staan floreren, en 'makkelijke' planten gaan hier dood(dus je moet mij en mijn adviezen niet helemaal vertrouwen)
Schimmel, champignons, fruitvliegjes of vroege doodquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:35 schreef matthias24 het volgende:
[..]
eej maar stel dat je senecio's te veel water geeft.... wat voor ongelukjes zouden er dan allemaal kunnen gebeuren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |