abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160555750
Het is blijkbaar een enorme plaag in Duitsland deze criminelen. Vaak levert zo'n plofkraak ook nog ernstig gevaar op voor omwonenden. Nederland gaat nu helpen om de geldautomaten in Duitsland beter te beveiligen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_160556386
Ha dat is vlakbij mij over de grens, ik ben daar regelmatig langsgereden

http://www.noz.de/deutsch(...)-in-den-niederlanden
  donderdag 10 maart 2016 @ 12:32:10 #53
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_160564304
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:31 schreef Abed het volgende:

[..]

TR gemaakt.
Wat is een TR? Enlighten me please.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_160565020
ah het waren dus "nederlanders" dat hoorde je dus niet in de journaals he, daar waren het nederlanders.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_160565377
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:11 schreef Peachbird het volgende:
ah het waren dus "nederlanders" dat hoorde je dus niet in de journaals he, daar waren het nederlanders.
Nederlanders moet je idd de laatste tijd meestal als "Nederlanders" lezen. Tenzij je iets leest over b.v. een neergestort vliegtuig dan zijn het Nederlanders.
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:33:37 #56
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_160565471
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 22:50 schreef rutger05 het volgende:
Het is blijkbaar een enorme plaag in Duitsland deze criminelen. Vaak levert zo'n plofkraak ook nog ernstig gevaar op voor omwonenden. Nederland gaat nu helpen om de geldautomaten in Duitsland beter te beveiligen.
Zijn ze daar dan nòg naiever dan in Nederland? Dat kan toch haast niet?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:49:24 #57
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_160565773
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

We hebben het niet over grote bakken, maar over peperdure bolides
Kan je je soms in vergissen. Bij mij in de parkeergarage beneden staat een CL65 AMG. En daar rijdt een in trainingspak lopende gast in. Dan denk je: "Goh, wel vreemd. Je verbazing wordt nog groter als je ziet dat de nieuwprijs van die auto rond de 320k euro heeft gelegen.

Maar dan denk je even na, zie je dat de CL65 AMG een jaar of 8 oud is en je deze via mobile.de in Duitsland voor een euro of 30-35k koopt. Schijn bedriegt dus.
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:49:15 #58
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_160592444
En het is weer raak, ditmaal in Enschede.

Enorme ravage na plofkraak Enschede: twee mannen opgepakt, twee anderen nog voortvluchtig.

Een plofkraak heeft vanmorgen een enorme ravage veroorzaakt aan de Brouwerijstraat in Enschede. Twee mannen zijn aangehouden, twee anderen zijn nog op de vlucht.

Doelwit was een geldautomaat in het pand van Primera in de wijk Roombeek. Met een enorme knal hebben de mannen de automaat gekraakt.

Door de klap is een groot deel van het winkelcentrum ontzet. De schade is enorm, een aantal winkels is voorlopig dicht.

Rtvoost
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  vrijdag 11 maart 2016 @ 16:01:46 #59
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_160592713
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:49 schreef Roland_Deschain het volgende:
En het is weer raak, ditmaal in Enschede.

Enorme ravage na plofkraak Enschede: twee mannen opgepakt, twee anderen nog voortvluchtig.

Een plofkraak heeft vanmorgen een enorme ravage veroorzaakt aan de Brouwerijstraat in Enschede. Twee mannen zijn aangehouden, twee anderen zijn nog op de vlucht.

Doelwit was een geldautomaat in het pand van Primera in de wijk Roombeek. Met een enorme knal hebben de mannen de automaat gekraakt.

Door de klap is een groot deel van het winkelcentrum ontzet. De schade is enorm, een aantal winkels is voorlopig dicht.

Rtvoost
Bron? Linkje?

Enorme knal in de wijk Roombeek, dat zal nog wel een trauma openscheuren bij wat mensen daar.

En die twee gepakten, dat waren natuurlijk lui met achternamen als Van Heek, Hesseling, Alferink, Nijenhuis of Scholten?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_160592987
quote:
13s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef Abed het volgende:

[..]

Ah joh, stop toch eens met zulke topics, je zoekt dit type nieuws gewoon.
En ga nu niet de vermoorde onschuld spelen.
Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de 'negatieve lijstjes' en dat zijn gewoon simpele statistieken die op te zoeken zijn. Logisch dus dat die groep vaker in dit soort nieuwsberichten voorkomen.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 16:17:25 #61
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_160593069
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 16:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Bron? Linkje?

Enorme knal in de wijk Roombeek, dat zal nog wel een trauma openscheuren bij wat mensen daar.

En die twee gepakten, dat waren natuurlijk lui met achternamen als Van Heek, Hesseling, Alferink, Nijenhuis of Scholten?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 16:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Bron? Linkje?

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=239856&cat=1
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_160593178
Nou mooi toch, ruimen zich zelf op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')