abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2016 @ 09:15:13 #181
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160560815
Je meent het.
The love you take is equal to the love you make.
pi_160560825
Probleem bij Deezertje is dat hij oorzaak en gevolg omdraait. Hij is onzeker omdat hij geen vriendin heeft, maar het geen vriendin hebben vloeit juist uit onzekerheid. Hij moet een stappenplan volgen en een vriendin komt pas in de eindfase.
pi_160560893
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En als niemand hier reageerde, dan deed hij dat alsnog.
Dan werd het wel alsnog weggehaald, daar wordt wel strakker gemod dan hier.

We zullen het zien vandaag. :)
pi_160560990
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:16 schreef R-K het volgende:
Probleem bij Deezertje is dat hij oorzaak en gevolg omdraait. Hij is onzeker omdat hij geen vriendin heeft, maar het geen vriendin hebben vloeit juist uit onzekerheid. Hij moet een stappenplan volgen en een vriendin komt pas in de eindfase.
Zo klinkt het bijna alsof een vriendin een soort trofee is die je behaald als je maar een vast aantal stappen doorloopt. Ik weet dat er personen zijn die er op die manier tegenaan kijken, maar dat is ook de reden dat ze nog alleen zijn. Een ander mens is geen prop in jouw/iemands leven, daar is oprechte connectie voor nodig. Klopt wel dat Deezer daar nu nog niet aan toe is.

Al bedoelde je het vast anders.
pi_160561155
quote:
9s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo klinkt het bijna alsof een vriendin een soort trofee is die je behaald als je maar een vast aantal stappen doorloopt. Ik weet dat er personen zijn die er op die manier tegenaan kijken, maar dat is ook de reden dat ze nog alleen zijn. Een ander mens is geen prop in jouw/iemands leven, daar is oprechte connectie voor nodig. Klopt wel dat Deezer daar nu nog niet aan toe is.

Al bedoelde je het vast anders.
Ik denk inderdaad niet dat ie het zo bedoelde, maar dat het wel is hoe Deezer het hebben van een vriendin ziet.

Wat overigens ook niet helpt is dat ie alles stom vindt. Met zo'n iemand ben je ook snel klaar.
pi_160561336
Op dit moment gaat Deezertje gewoon geen vriendin krijgen. Zelfs al is het een meisje dat enorm op hem lijkt en ook geen vrienden/hobby's heeft. Met deze jongen krijg je gewoon geen connectie. Hij kan zich niet verplaatsen in een ander.
pi_160561359
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad niet dat ie het zo bedoelde, maar dat het wel is hoe Deezer het hebben van een vriendin ziet.

Wat overigens ook niet helpt is dat ie alles stom vindt. Met zo'n iemand ben je ook snel klaar.
Inderdaad. Niks vervelenders dan iemand die alleen maar negatief is, of veel klaagt. Positieve personen trekken juist anderen aan. Mensen met een passie, of preoccupatie op z'n autistisch :P, het maakt niet uit. Gewoon iets waar je blij van wordt en wat je met andere mensen wil delen. O+

Maar ja, als je niets hebt waar je op die manier blij van wordt dan ben je misschien wel depressief.
pi_160561580
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Als je kijkt naar topics op Viva gaan meiden best snel een relatie aan hoor, wat een bagger laten ze vaak gebeuren om ook maar niet alleen te zijn... dus een relatie hebben geeft mij alleen aan dat de ander zich op zijn gemak voelt bij je (zolang het duurt) en voor jezelf weet je dat je maatschappelijk geaccepteerd bent.

http://forum.viva.nl/forum/relaties/list_topics/1 de helft gaat over onbetrouwbare mannen, samenwoon ergernissen en meiden die zich ook buitengesloten voelen in de maatschappij en forever single blijven.
pi_160561633
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je kijkt naar topics op Viva gaan meiden best snel een relatie aan hoor, wat een bagger laten ze vaak gebeuren om ook maar niet alleen te zijn... dus een relatie hebben geeft mij alleen aan dat de ander zich op zijn gemak voelt bij je (zolang het duurt) en voor jezelf weet je dat je maatschappelijk geaccepteerd bent.
Je hebt niets aan dat soort acceptatie zolang jij jezelf als minder blijft zien. Bovendien maak je jezelf afhankelijk van anderen terwijl dat nu niet bepaald je beste kwaliteit is ;(
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160561642
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus een vriendin hebben is 'jouw maatschappij'?
Je bent maatschappelijk geaccepteerd als je probleemloos en zorgeloos je leven kunt leiden en kunt socializeren met de rest van de maatschappij. Dit blijkt niet uit jouw posts en de verhalen hoe jouw leven uitziet.

Ben je al naar de HA geweest?
En een beetje jammer dat je wel mij dingen vraagt via DM, en ik er dan antwoord op geef, maar volgens mij past het antwoord niet in jouw straatje en wordt er niks meer gezegd.
pi_160561692
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dus een vriendin hebben is 'jouw maatschappij'?
Je bent maatschappelijk geaccepteerd als je probleemloos en zorgeloos je leven kunt leiden en kunt socializeren met de rest van de maatschappij. Dit blijkt niet uit jouw posts en de verhalen hoe jouw leven uitziet.

Ben je al naar de HA geweest?
En een beetje jammer dat je wel mij dingen vraagt via DM, en ik er dan antwoord op geef, maar volgens mij past het antwoord niet in jouw straatje en wordt er niks meer gezegd.
Nah, maar het is wel de helft van het leven. Werk (jezelf onderhouden) en de andere helft gaat op aan tijd doorbrengen met jezelf of anderen. Volgens mij wilt 90% uiteindelijk een relatie. Waarom? Omdat andere dat ook hebben waarschijnlijk. Hoe verklaar je anders dat mensen verliefd willen worden etc.? Als single wordt je maatschappelijk niet zo snel geaccepteerd. Alles is gericht op koppeltjes / samen dingen doen. Nergens lees je : lekker in je eentje naar de film!! Maar: samen naar de film! Geef een biosbon, na de film een drankje drinken etc.
pi_160561732
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nah, maar het is wel de helft van het leven. Werk (jezelf onderhouden) en de andere helft gaat op aan tijd doorbrengen met jezelf of anderen.
Klopt, maar...

quote:
Volgens mij wilt 90% uiteindelijk een relatie. Waarom? Omdat andere dat ook hebben waarschijnlijk.
Waarom begin je nu ineens weer over relaties? Met 'anderen' doelde je toch wel op een relatie én vrienden hebben? En jij hebt de beide niet, en waarom is je bekend. En vandaag ga je er iets aan doen, toch? *O*

quote:
Hoe verklaar je anders dat mensen verliefd willen worden etc.? Als single wordt je maatschappelijk niet zo snel geaccepteerd. Alles is gericht op koppeltjes / samen dingen doen. Nergens lees je : lekker in je eentje naar de film!! Maar: samen naar de film! Geef een biosbon, na de film een drankje drinken etc.
Onzin.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2016 10:04:01 ]
  donderdag 10 maart 2016 @ 10:08:43 #193
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_160561833
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:42 schreef Bananenpap het volgende:
Op dit moment gaat Deezertje gewoon geen vriendin krijgen. Zelfs al is het een meisje dat enorm op hem lijkt en ook geen vrienden/hobby's heeft. Met deze jongen krijg je gewoon geen connectie. Hij kan zich niet verplaatsen in een ander.
Goh, dit hoort nogal bij autisme he. Deezertje moet eerst zichzelf accepteren, ook dat een meisje er in eerste instantie niet inzit. Eerst zelf maar stabiel worden. Zonder empathie blijft het een hele lastige zaak.
pi_160561854
quote:

[..]

Nah, maar het is wel de helft van het leven. Werk (jezelf onderhouden) en de andere helft gaat op aan tijd doorbrengen met jezelf of anderen. Volgens mij wilt 90% uiteindelijk een relatie. Waarom? Omdat andere dat ook hebben waarschijnlijk. Hoe verklaar je anders dat mensen verliefd willen worden etc.? Als single wordt je maatschappelijk niet zo snel geaccepteerd. Alles is gericht op koppeltjes / samen dingen doen. Nergens lees je : lekker in je eentje naar de film!! Maar: samen naar de film! Geef een biosbon, na de film een drankje drinken etc.
Alles is eerder gericht op de mens als groepsdier die graag dingen met anderen onderneemt. De aard van die relaties is daarbij niet zo relevant. Behalve bij valentijnsarrangementen of iets dergelijks, maar daar kun je ook aan deelnemen met een gewone vriend/vriendin als je dat leuk vindt.
  donderdag 10 maart 2016 @ 10:11:34 #195
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_160561876
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:16 schreef R-K het volgende:
Dit is geen onzekerheid, maar het missen van belangrijke aspecten in sociale interactie waarmee je eventueel een band opbouwt.
pi_160561910
quote:

[..]

In deze tijd maakt het juist steeds minder uit of je single ben... Ik ben ook al jaren single maar zit er niet zo mee. Mocht er ooit een vriendin op mijn pad komen dan gebeurt zoiets vanzelf.

Trouwens, je kan toch ook met een stel kameraden naar een film gaan. Waarom denk je gelijk aan een relatie?
pi_160561919
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Inderdaad. Niks vervelenders dan iemand die alleen maar negatief is, of veel klaagt. Positieve personen trekken juist anderen aan. Mensen met een passie, of preoccupatie op z'n autistisch :P, het maakt niet uit. Gewoon iets waar je blij van wordt en wat je met andere mensen wil delen. O+

Maar ja, als je niets hebt waar je op die manier blij van wordt dan ben je misschien wel depressief.
Ja precies. Karate is bijvoorbeeld wat mij en mijn vriend bij elkaar heeft gebracht O+ . Samen je technieken trainen, elkaar door zware trainingen slepen, sparren en natuurlijk de gesprekken aan de bar. Je deelt iets, je doet samen iets wat je leuk vindt en dat schept een band. En uit die band kan uiteindelijk meer ontstaan.

En ik denk ook inderdaad dat Deezer depressief is ja.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 10-03-2016 10:19:40 ]
  donderdag 10 maart 2016 @ 10:24:16 #198
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_160562074
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:13 schreef Reliekrover het volgende:

[..]

In deze tijd maakt het juist steeds minder uit of je single ben... Ik ben ook al jaren single maar zit er niet zo mee. Mocht er ooit een vriendin op mijn pad komen dan gebeurt zoiets vanzelf.

Trouwens, je kan toch ook met een stel kameraden naar een film gaan. Waarom denk je gelijk aan een relatie?
Hij heeft geen kameraden, dus dan valt er ook weinig naar de film te gaan met ze. Hij wil überhaupt geen kameraden, behalve als ze vrouwelijk zijn en vrijgezel en jonger dan 25.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_160562146
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:24 schreef Detroit het volgende:

[..]

Hij heeft geen kameraden, dus dan valt er ook weinig naar de film te gaan met ze. Hij wil überhaupt geen kameraden, behalve als ze vrouwelijk zijn en vrijgezel en jonger dan 25.
hehe

Dan lijkt het me dat hij zich nu beter kan concentreren op het krijgen van vrienden. Maar dat zal vast al 100x gezegd zijn in dit topic.
pi_160562171
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:28 schreef Reliekrover het volgende:

[..]

hehe

Dan lijkt het me dat hij zich nu beter kan concentreren op het krijgen van vrienden. Maar dat zal vast al 100x gezegd zijn in dit topic.
Yats wilde wel met (vriendschappelijk) hem afspreken, maar Deezertje had geen interesse want het is een man. En het moest alleen op de tijden/dagen dat Deezertje kon en hij had al besloten dat hij bepaalde films wilde zien.

Hij kan nu beter concentreren op zichzelf, dan op het krijgen van vrienden en dán op het krijgen van een relatie.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2016 10:30:53 ]
pi_160562178
quote:

[..]

Ja precies, het moet hem iets (pussy) opleveren en anders niet.
pi_160562290
Over 1,5 week intake bij de ggz-praktijkondersteuner. Eerst daar kijken waar 't probleem ligt en daarna zien we wel. HA vond mijn PE-training erg goed idee, maar is pas eind april.
pi_160562336
quote:

[..]

Wil ze wel, maar op dit moment loop ik al achter op ze. Klasgenoten zijn geen klasgenoten meer want merendeel is afgestudeerd, woont op zichzelf met of zonder vriendin en gewoon daginvulling (werk). Dus behalve een keer wat afspreken om bij te praten.. tja..

Over een maand stop ik met de acne-pillen en het resultaat is op zich best goed, maar de 'zelfvertrouwen' boost (mensen durven aanspreken e.d.) is er nog niet helaas. Sowieso is uiterlijk ook maar 'iets'. Oog, neus, lippen zijn ook belangrijk net als de hele symmetrie van je gezicht waar je niks aan doet verder. Daarvoor is de angst er nog dat het, de acne, straks weer terugkomt als ik gestopt ben met slikken, maar dat weet ik pas over een paar maanden dus heeft geen zin om daar over na te denken, maar het is wel degelijk iets wat in je achterhoofd speelt.
pi_160562355
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wil ze wel, maar op dit moment loop ik al achter op ze. Klasgenoten zijn geen klasgenoten meer want merendeel is afgestudeerd, woont op zichzelf met of zonder vriendin en gewoon daginvulling (werk). Dus behalve een keer wat afspreken om bij te praten.. tja..

Over een maand stop ik met de acne-pillen en het resultaat is op zich best goed, maar de 'zelfvertrouwen' boost (mensen durven aanspreken e.d.) is er nog niet helaas. Daarvoor is de angst er nog dat het straks weer terugkomt als ik gestopt ben met slikken.
Stop eens met jezelf voor de gek te houden. Acne is echt niet de oorzaak van je gebrek aan zelfvertrouwen.
pi_160562386
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:42 schreef Koral het volgende:

[..]

Stop eens met jezelf voor de gek te houden. Acne is echt niet de oorzaak van je gebrek aan zelfvertrouwen.
Knappe mensen zijn succesvoller dat is al zo vaak onderzocht. Ik zie mensen met ergere acne rondlopen (zelf ook gehad) en die zijn toch allemaal een beetje schichtig. Maar heel weinig accepteren dat ze het er voor nu mee moeten doen.
pi_160562552
Oh, als het om jou gaat is uiterlijk ineens niet meer relevant. Typisch.
pi_160562582
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Knappe mensen zijn succesvoller dat is al zo vaak onderzocht. Ik zie mensen met ergere acne rondlopen (zelf ook gehad) en die zijn toch allemaal een beetje schichtig. Maar heel weinig accepteren dat ze het er voor nu mee moeten doen.
Bill Gates is nu niet bepaald een supermodel, Obama en Mark Rutte ook niet om maar eens wat mensen te noemen.

Je had al geen zelfvertrouwen voordat je acne kreeg. Dat weet jezelf ook wel.

Je hebt het altijd over eerlijk. Je bent niet eerlijk naar jezelf. Andere mensen zullen dat ook heel snel beseffen, en weten ook dat je van niet eerlijke mensen geen loyaliteit hoeft te verwachten. En enige loyaliteit (wederkerigheid) is toch wel het minste in vriendschap. Daar zit je probleem. Niet bij acne.
pi_160562592
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:53 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Oh, als het om jou gaat is uiterlijk ineens niet meer relevant. Typisch.
Zegt de skatergirl :') Maar ik bedoel meer, zelfs nu het 'cosmetisch wat beter uit ziet heb ik niet meer zelfvertrouwen. Ik denk zelfs dat toen ik klasgenoten had (en een stuk lelijker was) ik lekkerder in mijn vel zat achteraf.
pi_160562594
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zegt de skatergirl :') Maar ik bedoel meer, zelfs nu het 'cosmetisch wat beter uit ziet heb ik niet meer zelfvertrouwen. Ik denk zelfs dat toen ik klasgenoten had (en een stuk lelijker was) ik lekkerder in mijn vel zat achteraf.
Skatergirl? :')

Gisteren was je benieuwd naar mijn uiterlijk omdat mijn vriend een laatbloeier is. En nu is uiterlijk ineens maar 'iets'.
pi_160562627
quote:

[..]

Omdat zelfvertrouwen meer tussen je oren zit dan in hoe je eruit ziet... had je nu echt verwacht 'geen acné, zelfvertrouwen, een vrouw aan elke vinger'?
pi_160562636
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Skatergirl? :')
Skate jij niet dan? :o
pi_160562647
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

Skate jij niet dan? :o
Nope
pi_160562653
quote:

[..]

Ben blij dat je het zelf zegt. Bewijst maar weer dat onderstaand voor jou gewoon totaal niet relevant is.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

pi_160562780
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:38 schreef Deezertje het volgende:
Over 1,5 week intake bij de ggz-praktijkondersteuner. Eerst daar kijken waar 't probleem ligt en daarna zien we wel. HA vond mijn PE-training erg goed idee, maar is pas eind april.
Goed zo, voel je je nu niet een beetje opgelucht? :)

quote:

[..]

Wat maakt het nou uit of je 'achterloopt'? Ik doe ook al iets langer over mijn studie dan mijn vrienden. Sommige hebben al jaren verkering en wonen samen. Natuurlijk baal ik daar ook wel eens van, maar dat zegt niks over de vriendschap. Ik zie het juist meer als motivatie om daar ook naar toe te werken.

quote:
Over een maand stop ik met de acne-pillen en het resultaat is op zich best goed, maar de 'zelfvertrouwen' boost (mensen durven aanspreken e.d.) is er nog niet helaas.
Acne is een bitch, daar kan ik ook over meepraten. In de pubertijd veel last van gehad en dat was inderdaad een periode waarin ik mij iets terugtrok, je voelt je lelijk en je wilt eigenlijk dat niemand je ziet. Maar je bent er nu van af toch? Ik ken weinig mannen met een gave huid. De angst dat het terugkomt vind ik geen goede reden om stil blijven te zitten. Je kunt van de week ook door een bus worden overreden of kanker krijgen.
pi_160565195
quote:

[..]

Over een maand stop ik met de acne-pillen en het resultaat is op zich best goed, maar de 'zelfvertrouwen' boost (mensen durven aanspreken e.d.) is er nog niet helaas. Sowieso is uiterlijk ook maar 'iets'. Oog, neus, lippen zijn ook belangrijk net als de hele symmetrie van je gezicht waar je niks aan doet verder. Daarvoor is de angst er nog dat het, de acne, straks weer terugkomt als ik gestopt ben met slikken, maar dat weet ik pas over een paar maanden dus heeft geen zin om daar over na te denken, maar het is wel degelijk iets wat in je achterhoofd speelt.
Merk je trouwens verschil in hoe je je voelt voor en tijdens roa? Want het medicijn staat er wel om bekend dat je er neerslachtig van kunt worden en tig andere dingen.

Fijn dus dat je er bijna klaar mee bent!
pi_160565217
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:42 schreef Koral het volgende:

[..]

Beetje kort door de bocht. Het kan een belangrijke factor zijn. Was het bij mij iig wel.
pi_160565385
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Merk je trouwens verschil in hoe je je voelt voor en tijdens roa? Want het medicijn staat er wel om bekend dat je er neerslachtig van kunt worden en tig andere dingen.

Fijn dus dat je er bijna klaar mee bent!
Het maakt me voor mijn gevoel wel iets neerslachtiger.. maar alles daaraan toeschrijven weet ik niet. Het zou je op lange termijn wat blijer moeten maken toch? zeker omdat ik nog niemand heb blijft uiterlijk belangrijk voor een ontmoeting, samen met wat je te vertellen hebt uiteraard.
pi_160565477
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het maakt me voor mijn gevoel wel iets neerslachtiger.. maar alles daaraan toeschrijven weet ik niet. Het zou je op lange termijn wat blijer moeten maken toch? zeker omdat ik nog niemand heb blijft uiterlijk belangrijk voor een ontmoeting, samen met wat je te vertellen hebt uiteraard.
Ik was in die periode sowieso depressief, maar het hielp wel enorm qua omgang met andere mensen om geen zorgen meer te hebben over acne. Aankijken en dergelijke vond ik ineens niet vervelend meer. Toch een stukje schaamte wat dan weggenomen wordt. Het heeft veel opgeleverd. Hoop dat het voor jou uiteindelijk ook zo zal werken.
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:35:52 #219
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160565514
quote:

[..]

So fucking what als je iets achter loopt? Ik ben ook pas op mijn 28e afgestudeerd (waarbij er op mijn 29e er nog een master bij kwam), heb tussen mijn 27e tot net vier maanden voor mijn dertigste ook weer bij mijn vader gewoond, ben al jaren vrijgezel en heb nu ook geen vaste baan maar losse klusjes via mijn eigen bedrijf. En toch ben ik tevreden met mezelf en vind ik mijn leven best succesvol.

Ik heb ook redelijk veel vrienden en kennissen die ik soms vaak en soms af en toe zie of spreek. Het is puur een mindset en wat je denkt straal je vaak ook uit. Als je gewoon zonder allerlei vooroordelen mensen benaderd, iets te vertellen hebt en een leuke persoon bent is het allemaal echt niet zo moeilijk deezer. Alleen maak jij het jezelf zo enorm lastig met al die gedachtenkronkels en foute analyses. En ja, dat hoort bij autisme, dat weet ik met een zwaar autistisch zusje erg goed. Maar zelfs zij doet ondanks haar beperkingen meer met haar leven dan jij nu doet...Dus kom op, kom uit die luie stoel van gemakzucht en ga met jezelf aan de slag
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_160565591
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik was in die periode sowieso depressief, maar het hielp wel enorm qua omgang met andere mensen om geen zorgen meer te hebben over acne. Aankijken en dergelijke vond ik ineens niet vervelend meer. Toch een stukje schaamte wat dan weggenomen wordt. Het heeft veel opgeleverd. Hoop dat het voor jou uiteindelijk ook zo zal werken.
Voor mij was het ook een keerpunt van NU beginnen want ik heb het al te lang uitgesteld en wil in mijn professionele carrière niet meteen als dat onzekere puisterige jongetje bekend staan. Maar mensen aankijken durf ik iig ook weer. Nu nog praten :P
pi_160565605
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Voor mij was het ook een keerpunt van NU beginnen want ik heb het al te lang uitgesteld en wil in mijn professionele carrière niet meteen als dat onzekere puisterige jongetje bekend staan. Maar mensen aankijken durf ik iig ook weer. Nu nog praten :P
Herkenbaar. Nu nog het mentale aspect, maar daarvoor ben je net naar de HA geweest dus die stap is gezet.
pi_160565725
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Herkenbaar. Nu nog het mentale aspect, maar daarvoor ben je net naar de HA geweest dus die stap is gezet.
Daarom hoop ik ook dat 't zo blijft :) anders val ik wss weer terug als studie enzo toch niet zo lekker gaat als verwacht.
pi_160566083
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Broccoli had het in het vorige topic over je houding en uitstraling, is dat iets waar je ook wel eens rekening mee houdt? Neem zo'n Jan Jaap van der Wal, ontiegelijk lelijke vent, maar wel ontzettend succesvol. Hij straalt ook gewoon uit oké te zijn met zijn hazenlip waardoor het op den duur niet eens opvalt dat hij het heeft.

Probeer een open houding te krijgen. Schouders naar achteren, borst vooruit, niet je armen over elkaar. Uitstraling is iets wat vanuit binnen komt. Iemand die ongelukkig en neerslachtig is ziet er ook zo uit. Misschien is het lastig om dat waar te nemen met je ASS. Ipv naar iemand haar kleding te kijken zou je ook eens naar haar gelaatstrekken kunnen kijken, daar haal je veel meer uit.
pi_160566152
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:06 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Broccoli had het in het vorige topic over je houding en uitstraling, is dat iets waar je ook wel eens rekening mee houdt? Neem zo'n Jan Jaap van der Wal, ontiegelijk lelijke vent, maar wel ontzettend succesvol. Hij straalt ook gewoon uit oké te zijn met zijn hazenlip waardoor het op den duur niet eens opvalt dat hij het heeft.

Probeer een open houding te krijgen. Schouders naar achteren, borst vooruit, niet je armen over elkaar. Uitstraling is iets wat vanuit binnen komt. Iemand die ongelukkig en neerslachtig is ziet er ook zo uit. Misschien is het lastig om dat waar te nemen met je ASS. Ipv naar iemand haar kleding te kijken zou je ook eens naar haar gelaatstrekken kunnen kijken, daar haal je veel meer uit.
Ik hev sinds een paar maanden steunzooltjes gemaakt door de podotherapeut maar houding is daar niet 123 mee te veranderen.
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:12:15 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160566203
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:09 schreef Deezertje het volgende:

Ik hev sinds een paar maanden steunzooltjes gemaakt door de podotherapeut maar houding is daar niet 123 mee te veranderen.
Nee, duh. Dat moet je zelf doen. Schouders naar achteren, borst vooruit, hoofd omhoog. Posture, posture.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160566349
quote:

[..]

Lees nou eens even heel rustig wat ik zeg en reageer niet alleen op het gene dat vertrouwd is. Schouders naar achteren, borst vooruit en laat die tanden zien. Ik weet niet wat je precies bij fitness doet maar dat kan ook enorm helpen. Sinds een jaar ben ik wat enthousiaster gaan sporten waardoor mijn borst en armen gespierder zijn en je ze automatisch ook wat meer laat zien.
pi_160566359
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, duh. Dat moet je zelf doen. Schouders naar achteren, borst vooruit, hoofd omhoog. Posture, posture.
Loop sowieso ook altijd snel. Hoe vaak ik het ook probeer.. Blijf snelwandelen ;(
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:23:14 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160566386
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:21 schreef Deezertje het volgende:

Loop sowieso ook altijd snel. Hoe vaak ik het ook probeer.. Blijf snelwandelen ;(
Ook snelwandelen kun je met rechte rug.
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:24:12 #229
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_160566399
quote:

[..]

Was je maar een vrouw. Hoge hakken aan, een zwierige rok, je krullenbos wapperend in de wind, en omhoog met je neusje naar de zon! O+ :Y (o hihi ik heb het over mezelf ;) :D :@ )
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_160566535
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Doe nou eens niet zo pessimistisch joh, je hebt goede stappen gemaakt vandaag. Wees eens positief en sta open voor meer veranderingen. :)
pi_160566571
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Beetje kort door de bocht. Het kan een belangrijke factor zijn. Was het bij mij iig wel.
Kan ja. Bij Deezertje lijkt zijn probleem met zelfvertrouwen lang voor zijn acne al te spelen. Of hij moet er mee zijn geboren.

Maar goed, fijn voor hem dat mensen dat deel herkennen. Heeft hij toch wat aansluiting. En dan nog bij jou ook. Lacht het geluk hem ook eens toe ^O^
pi_160566730
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:35 schreef Koral het volgende:

[..]

Kan ja. Bij Deezertje lijkt zijn probleem met zelfvertrouwen lang voor zijn acne al te spelen. Of hij moet er mee zijn geboren.

Maar goed, fijn voor hem dat mensen dat deel herkennen. Heeft hij toch wat aansluiting. En dan nog bij jou ook. Lacht het geluk hem ook eens toe ^O^
En dan te bedenken dat ik sowieso gek ben op zomerkoninkjes :)
pi_160566972
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:24 schreef Andromache het volgende:

[..]

Was je maar een vrouw. Hoge hakken aan, een zwierige rok, je krullenbos wapperend in de wind, en omhoog met je neusje naar de zon! O+ :Y (o hihi ik heb het over mezelf ;) :D :@ )
Denk dat mijn podotherapeut me zou vermoorden als ik hakken zou dragen. :+
pi_160567130
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Denk dat mijn podotherapeut me zou vermoorden als ik hakken zou dragen. :+
Sleehakken mogen wel toch? :)
pi_160567198
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Sleehakken mogen wel toch? :)
Hangt er vanaf denk ik. Mijn voeten zijn nogal doorgezakt en ik loop een tikje raar. Lijkt me geen strak plan.
  donderdag 10 maart 2016 @ 15:12:02 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160567211
Interessant verhaal! Houd me op de hoogte. Maar niet hier.
pi_160567714
Heeft het nou nog zin om contact te zoeken of te flirten met medemensen..?
pi_160567802
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:39 schreef Deezertje het volgende:
Nee je bent te kieskeurig terwijl je geen recht van spreken hebt.
pi_160567842
quote:
Verwacht je hier een serieus antwoord op?
pi_160567847
quote:
Ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')