Lees nou eens even heel rustig wat ik zeg en reageer niet alleen op het gene dat vertrouwd is. Schouders naar achteren, borst vooruit en laat die tanden zien. Ik weet niet wat je precies bij fitness doet maar dat kan ook enorm helpen. Sinds een jaar ben ik wat enthousiaster gaan sporten waardoor mijn borst en armen gespierder zijn en je ze automatisch ook wat meer laat zien.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik hev sinds een paar maanden steunzooltjes gemaakt door de podotherapeut maar houding is daar niet 123 mee te veranderen.
Loop sowieso ook altijd snel. Hoe vaak ik het ook probeer.. Blijf snelwandelenquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, duh. Dat moet je zelf doen. Schouders naar achteren, borst vooruit, hoofd omhoog. Posture, posture.
Ook snelwandelen kun je met rechte rug.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:21 schreef Deezertje het volgende:
Loop sowieso ook altijd snel. Hoe vaak ik het ook probeer.. Blijf snelwandelen
Was je maar een vrouw. Hoge hakken aan, een zwierige rok, je krullenbos wapperend in de wind, en omhoog met je neusje naar de zon!quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik hev sinds een paar maanden steunzooltjes gemaakt door de podotherapeut maar houding is daar niet 123 mee te veranderen.
Doe nou eens niet zo pessimistisch joh, je hebt goede stappen gemaakt vandaag. Wees eens positief en sta open voor meer veranderingen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Loop sowieso ook altijd snel. Hoe vaak ik het ook probeer.. Blijf snelwandelen
Kan ja. Bij Deezertje lijkt zijn probleem met zelfvertrouwen lang voor zijn acne al te spelen. Of hij moet er mee zijn geboren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht. Het kan een belangrijke factor zijn. Was het bij mij iig wel.
En dan te bedenken dat ik sowieso gek ben op zomerkoninkjesquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:35 schreef Koral het volgende:
[..]
Kan ja. Bij Deezertje lijkt zijn probleem met zelfvertrouwen lang voor zijn acne al te spelen. Of hij moet er mee zijn geboren.
Maar goed, fijn voor hem dat mensen dat deel herkennen. Heeft hij toch wat aansluiting. En dan nog bij jou ook. Lacht het geluk hem ook eens toe![]()
Denk dat mijn podotherapeut me zou vermoorden als ik hakken zou dragen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Was je maar een vrouw. Hoge hakken aan, een zwierige rok, je krullenbos wapperend in de wind, en omhoog met je neusje naar de zon!![]()
(o hihi ik heb het over mezelf
![]()
![]()
)
Sleehakken mogen wel toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Denk dat mijn podotherapeut me zou vermoorden als ik hakken zou dragen.
Hangt er vanaf denk ik. Mijn voeten zijn nogal doorgezakt en ik loop een tikje raar. Lijkt me geen strak plan.quote:
Nee je bent te kieskeurig terwijl je geen recht van spreken hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:39 schreef Deezertje het volgende:
Heeft het nou nog zin om contact te zoeken of te flirten met medemensen..?
Verwacht je hier een serieus antwoord op?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:39 schreef Deezertje het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:39 schreef Deezertje het volgende:
Ik weiger te accepteren dat het pas kan na al die stappen. Flirten is altijd onschuldig toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verwacht je hier een serieus antwoord op?
Ga je gang. Weet je hoe het moet? Of wil je nog meer meisjes afschrikken met je eeuwige gestaar?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weiger te accepteren dat het pas kan na al die stappen. Flirten is altijd onschuldig toch?
Richt jij je nu eens op jezelf en enkel jezelf op geen ander dan jezelf jij en geen ander. Werk aan de problemen die voor je liggen en werk aan jezelf enkel jij en geen ander dat is een taak en een plicht naar jezelf en pas als jij je dat hebt gedaan kan je gaan flirten. Want anders heeft het geen nut. Punt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weiger te accepteren dat het pas kan na al die stappen. Flirten is altijd onschuldig toch?
Flirten mag altijd. Het probleem is een beetje dat jouw manier van flirten niet echt flirten is, maar op veel mensen wat apart overkomt. Daarom is het wellicht beter om eerst eens te werken aan je contactuele vaardigheden, zodat jouw flirts ook door andere partijen opgevat worden als flirts.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:39 schreef Deezertje het volgende:
Flirten wel. Creepy staren en vreemde opmerkingen maken niet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld van vragen stellen maar geen antwoorden willen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Beetje glimlachen, beetje kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je gang. Weet je hoe het moet? Of wil je nog meer meisjes afschrikken met je eeuwige gestaar?
Dan geef het eens op?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld van vragen stellen maar geen antwoorden willen.
Jij was erbij of..?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Flirten mag altijd. Het probleem is een beetje dat jouw manier van flirten niet echt flirten is, maar op veel mensen wat apart overkomt. Daarom is het wellicht beter om eerst eens te werken aan je contactuele vaardigheden, zodat jouw flirts ook door andere partijen opgevat worden als flirts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |