Ja precies, het moet hem iets (pussy) opleveren en anders niet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:24 schreef Detroit het volgende:
[..]
Hij heeft geen kameraden, dus dan valt er ook weinig naar de film te gaan met ze. Hij wil überhaupt geen kameraden, behalve als ze vrouwelijk zijn en vrijgezel en jonger dan 25.
Wil ze wel, maar op dit moment loop ik al achter op ze. Klasgenoten zijn geen klasgenoten meer want merendeel is afgestudeerd, woont op zichzelf met of zonder vriendin en gewoon daginvulling (werk). Dus behalve een keer wat afspreken om bij te praten.. tja..quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:24 schreef Detroit het volgende:
[..]
Hij heeft geen kameraden, dus dan valt er ook weinig naar de film te gaan met ze. Hij wil überhaupt geen kameraden, behalve als ze vrouwelijk zijn en vrijgezel en jonger dan 25.
Stop eens met jezelf voor de gek te houden. Acne is echt niet de oorzaak van je gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wil ze wel, maar op dit moment loop ik al achter op ze. Klasgenoten zijn geen klasgenoten meer want merendeel is afgestudeerd, woont op zichzelf met of zonder vriendin en gewoon daginvulling (werk). Dus behalve een keer wat afspreken om bij te praten.. tja..
Over een maand stop ik met de acne-pillen en het resultaat is op zich best goed, maar de 'zelfvertrouwen' boost (mensen durven aanspreken e.d.) is er nog niet helaas. Daarvoor is de angst er nog dat het straks weer terugkomt als ik gestopt ben met slikken.
Knappe mensen zijn succesvoller dat is al zo vaak onderzocht. Ik zie mensen met ergere acne rondlopen (zelf ook gehad) en die zijn toch allemaal een beetje schichtig. Maar heel weinig accepteren dat ze het er voor nu mee moeten doen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:42 schreef Koral het volgende:
[..]
Stop eens met jezelf voor de gek te houden. Acne is echt niet de oorzaak van je gebrek aan zelfvertrouwen.
Bill Gates is nu niet bepaald een supermodel, Obama en Mark Rutte ook niet om maar eens wat mensen te noemen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Knappe mensen zijn succesvoller dat is al zo vaak onderzocht. Ik zie mensen met ergere acne rondlopen (zelf ook gehad) en die zijn toch allemaal een beetje schichtig. Maar heel weinig accepteren dat ze het er voor nu mee moeten doen.
Zegt de skatergirlquote:Op donderdag 10 maart 2016 10:53 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Oh, als het om jou gaat is uiterlijk ineens niet meer relevant. Typisch.
Skatergirl?quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zegt de skatergirlMaar ik bedoel meer, zelfs nu het 'cosmetisch wat beter uit ziet heb ik niet meer zelfvertrouwen. Ik denk zelfs dat toen ik klasgenoten had (en een stuk lelijker was) ik lekkerder in mijn vel zat achteraf.
Omdat zelfvertrouwen meer tussen je oren zit dan in hoe je eruit ziet... had je nu echt verwacht 'geen acné, zelfvertrouwen, een vrouw aan elke vinger'?quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zegt de skatergirlMaar ik bedoel meer, zelfs nu het 'cosmetisch wat beter uit ziet heb ik niet meer zelfvertrouwen. Ik denk zelfs dat toen ik klasgenoten had (en een stuk lelijker was) ik lekkerder in mijn vel zat achteraf.
Ben blij dat je het zelf zegt. Bewijst maar weer dat onderstaand voor jou gewoon totaal niet relevant is.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Knappe mensen zijn succesvoller dat is al zo vaak onderzocht. Ik zie mensen met ergere acne rondlopen (zelf ook gehad) en die zijn toch allemaal een beetje schichtig. Maar heel weinig accepteren dat ze het er voor nu mee moeten doen.
Goed zo, voel je je nu niet een beetje opgelucht?quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:38 schreef Deezertje het volgende:
Over 1,5 week intake bij de ggz-praktijkondersteuner. Eerst daar kijken waar 't probleem ligt en daarna zien we wel. HA vond mijn PE-training erg goed idee, maar is pas eind april.
Wat maakt het nou uit of je 'achterloopt'? Ik doe ook al iets langer over mijn studie dan mijn vrienden. Sommige hebben al jaren verkering en wonen samen. Natuurlijk baal ik daar ook wel eens van, maar dat zegt niks over de vriendschap. Ik zie het juist meer als motivatie om daar ook naar toe te werken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wil ze wel, maar op dit moment loop ik al achter op ze. Klasgenoten zijn geen klasgenoten meer want merendeel is afgestudeerd, woont op zichzelf met of zonder vriendin en gewoon daginvulling (werk). Dus behalve een keer wat afspreken om bij te praten.. tja..
Acne is een bitch, daar kan ik ook over meepraten. In de pubertijd veel last van gehad en dat was inderdaad een periode waarin ik mij iets terugtrok, je voelt je lelijk en je wilt eigenlijk dat niemand je ziet. Maar je bent er nu van af toch? Ik ken weinig mannen met een gave huid. De angst dat het terugkomt vind ik geen goede reden om stil blijven te zitten. Je kunt van de week ook door een bus worden overreden of kanker krijgen.quote:Over een maand stop ik met de acne-pillen en het resultaat is op zich best goed, maar de 'zelfvertrouwen' boost (mensen durven aanspreken e.d.) is er nog niet helaas.
Merk je trouwens verschil in hoe je je voelt voor en tijdens roa? Want het medicijn staat er wel om bekend dat je er neerslachtig van kunt worden en tig andere dingen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Over een maand stop ik met de acne-pillen en het resultaat is op zich best goed, maar de 'zelfvertrouwen' boost (mensen durven aanspreken e.d.) is er nog niet helaas. Sowieso is uiterlijk ook maar 'iets'. Oog, neus, lippen zijn ook belangrijk net als de hele symmetrie van je gezicht waar je niks aan doet verder. Daarvoor is de angst er nog dat het, de acne, straks weer terugkomt als ik gestopt ben met slikken, maar dat weet ik pas over een paar maanden dus heeft geen zin om daar over na te denken, maar het is wel degelijk iets wat in je achterhoofd speelt.
Beetje kort door de bocht. Het kan een belangrijke factor zijn. Was het bij mij iig wel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:42 schreef Koral het volgende:
[..]
Stop eens met jezelf voor de gek te houden. Acne is echt niet de oorzaak van je gebrek aan zelfvertrouwen.
Het maakt me voor mijn gevoel wel iets neerslachtiger.. maar alles daaraan toeschrijven weet ik niet. Het zou je op lange termijn wat blijer moeten maken toch? zeker omdat ik nog niemand heb blijft uiterlijk belangrijk voor een ontmoeting, samen met wat je te vertellen hebt uiteraard.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Merk je trouwens verschil in hoe je je voelt voor en tijdens roa? Want het medicijn staat er wel om bekend dat je er neerslachtig van kunt worden en tig andere dingen.
Fijn dus dat je er bijna klaar mee bent!
Ik was in die periode sowieso depressief, maar het hielp wel enorm qua omgang met andere mensen om geen zorgen meer te hebben over acne. Aankijken en dergelijke vond ik ineens niet vervelend meer. Toch een stukje schaamte wat dan weggenomen wordt. Het heeft veel opgeleverd. Hoop dat het voor jou uiteindelijk ook zo zal werken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het maakt me voor mijn gevoel wel iets neerslachtiger.. maar alles daaraan toeschrijven weet ik niet. Het zou je op lange termijn wat blijer moeten maken toch? zeker omdat ik nog niemand heb blijft uiterlijk belangrijk voor een ontmoeting, samen met wat je te vertellen hebt uiteraard.
So fucking what als je iets achter loopt? Ik ben ook pas op mijn 28e afgestudeerd (waarbij er op mijn 29e er nog een master bij kwam), heb tussen mijn 27e tot net vier maanden voor mijn dertigste ook weer bij mijn vader gewoond, ben al jaren vrijgezel en heb nu ook geen vaste baan maar losse klusjes via mijn eigen bedrijf. En toch ben ik tevreden met mezelf en vind ik mijn leven best succesvol.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Over een maand stop ik met de acne-pillen en het resultaat is op zich best goed, maar de 'zelfvertrouwen' boost (mensen durven aanspreken e.d.) is er nog niet helaas. Sowieso is uiterlijk ook maar 'iets'. Oog, neus, lippen zijn ook belangrijk net als de hele symmetrie van je gezicht waar je niks aan doet verder. Daarvoor is de angst er nog dat het, de acne, straks weer terugkomt als ik gestopt ben met slikken, maar dat weet ik pas over een paar maanden dus heeft geen zin om daar over na te denken, maar het is wel degelijk iets wat in je achterhoofd speelt.
Voor mij was het ook een keerpunt van NU beginnen want ik heb het al te lang uitgesteld en wil in mijn professionele carrière niet meteen als dat onzekere puisterige jongetje bekend staan. Maar mensen aankijken durf ik iig ook weer. Nu nog pratenquote:Op donderdag 10 maart 2016 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was in die periode sowieso depressief, maar het hielp wel enorm qua omgang met andere mensen om geen zorgen meer te hebben over acne. Aankijken en dergelijke vond ik ineens niet vervelend meer. Toch een stukje schaamte wat dan weggenomen wordt. Het heeft veel opgeleverd. Hoop dat het voor jou uiteindelijk ook zo zal werken.
Herkenbaar. Nu nog het mentale aspect, maar daarvoor ben je net naar de HA geweest dus die stap is gezet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Voor mij was het ook een keerpunt van NU beginnen want ik heb het al te lang uitgesteld en wil in mijn professionele carrière niet meteen als dat onzekere puisterige jongetje bekend staan. Maar mensen aankijken durf ik iig ook weer. Nu nog praten
Daarom hoop ik ook dat 't zo blijftquote:Op donderdag 10 maart 2016 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Nu nog het mentale aspect, maar daarvoor ben je net naar de HA geweest dus die stap is gezet.
Broccoli had het in het vorige topic over je houding en uitstraling, is dat iets waar je ook wel eens rekening mee houdt? Neem zo'n Jan Jaap van der Wal, ontiegelijk lelijke vent, maar wel ontzettend succesvol. Hij straalt ook gewoon uit oké te zijn met zijn hazenlip waardoor het op den duur niet eens opvalt dat hij het heeft.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Voor mij was het ook een keerpunt van NU beginnen want ik heb het al te lang uitgesteld en wil in mijn professionele carrière niet meteen als dat onzekere puisterige jongetje bekend staan. Maar mensen aankijken durf ik iig ook weer. Nu nog praten
Ik hev sinds een paar maanden steunzooltjes gemaakt door de podotherapeut maar houding is daar niet 123 mee te veranderen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:06 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Broccoli had het in het vorige topic over je houding en uitstraling, is dat iets waar je ook wel eens rekening mee houdt? Neem zo'n Jan Jaap van der Wal, ontiegelijk lelijke vent, maar wel ontzettend succesvol. Hij straalt ook gewoon uit oké te zijn met zijn hazenlip waardoor het op den duur niet eens opvalt dat hij het heeft.
Probeer een open houding te krijgen. Schouders naar achteren, borst vooruit, niet je armen over elkaar. Uitstraling is iets wat vanuit binnen komt. Iemand die ongelukkig en neerslachtig is ziet er ook zo uit. Misschien is het lastig om dat waar te nemen met je ASS. Ipv naar iemand haar kleding te kijken zou je ook eens naar haar gelaatstrekken kunnen kijken, daar haal je veel meer uit.
Nee, duh. Dat moet je zelf doen. Schouders naar achteren, borst vooruit, hoofd omhoog. Posture, posture.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:09 schreef Deezertje het volgende:
Ik hev sinds een paar maanden steunzooltjes gemaakt door de podotherapeut maar houding is daar niet 123 mee te veranderen.
Lees nou eens even heel rustig wat ik zeg en reageer niet alleen op het gene dat vertrouwd is. Schouders naar achteren, borst vooruit en laat die tanden zien. Ik weet niet wat je precies bij fitness doet maar dat kan ook enorm helpen. Sinds een jaar ben ik wat enthousiaster gaan sporten waardoor mijn borst en armen gespierder zijn en je ze automatisch ook wat meer laat zien.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik hev sinds een paar maanden steunzooltjes gemaakt door de podotherapeut maar houding is daar niet 123 mee te veranderen.
Loop sowieso ook altijd snel. Hoe vaak ik het ook probeer.. Blijf snelwandelenquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, duh. Dat moet je zelf doen. Schouders naar achteren, borst vooruit, hoofd omhoog. Posture, posture.
Ook snelwandelen kun je met rechte rug.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:21 schreef Deezertje het volgende:
Loop sowieso ook altijd snel. Hoe vaak ik het ook probeer.. Blijf snelwandelen
Was je maar een vrouw. Hoge hakken aan, een zwierige rok, je krullenbos wapperend in de wind, en omhoog met je neusje naar de zon!quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo pessimistisch joh, je hebt goede stappen gemaakt vandaag. Wees eens positief en sta open voor meer veranderingen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Loop sowieso ook altijd snel. Hoe vaak ik het ook probeer.. Blijf snelwandelen
Kan ja. Bij Deezertje lijkt zijn probleem met zelfvertrouwen lang voor zijn acne al te spelen. Of hij moet er mee zijn geboren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht. Het kan een belangrijke factor zijn. Was het bij mij iig wel.
En dan te bedenken dat ik sowieso gek ben op zomerkoninkjesquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:35 schreef Koral het volgende:
[..]
Kan ja. Bij Deezertje lijkt zijn probleem met zelfvertrouwen lang voor zijn acne al te spelen. Of hij moet er mee zijn geboren.
Maar goed, fijn voor hem dat mensen dat deel herkennen. Heeft hij toch wat aansluiting. En dan nog bij jou ook. Lacht het geluk hem ook eens toe![]()
Denk dat mijn podotherapeut me zou vermoorden als ik hakken zou dragen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Was je maar een vrouw. Hoge hakken aan, een zwierige rok, je krullenbos wapperend in de wind, en omhoog met je neusje naar de zon!![]()
(o hihi ik heb het over mezelf
![]()
![]()
)
Sleehakken mogen wel toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Denk dat mijn podotherapeut me zou vermoorden als ik hakken zou dragen.
Hangt er vanaf denk ik. Mijn voeten zijn nogal doorgezakt en ik loop een tikje raar. Lijkt me geen strak plan.quote:
Nee je bent te kieskeurig terwijl je geen recht van spreken hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:39 schreef Deezertje het volgende:
Heeft het nou nog zin om contact te zoeken of te flirten met medemensen..?
Verwacht je hier een serieus antwoord op?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:39 schreef Deezertje het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:39 schreef Deezertje het volgende:
Ik weiger te accepteren dat het pas kan na al die stappen. Flirten is altijd onschuldig toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verwacht je hier een serieus antwoord op?
Ga je gang. Weet je hoe het moet? Of wil je nog meer meisjes afschrikken met je eeuwige gestaar?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weiger te accepteren dat het pas kan na al die stappen. Flirten is altijd onschuldig toch?
Richt jij je nu eens op jezelf en enkel jezelf op geen ander dan jezelf jij en geen ander. Werk aan de problemen die voor je liggen en werk aan jezelf enkel jij en geen ander dat is een taak en een plicht naar jezelf en pas als jij je dat hebt gedaan kan je gaan flirten. Want anders heeft het geen nut. Punt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weiger te accepteren dat het pas kan na al die stappen. Flirten is altijd onschuldig toch?
Flirten mag altijd. Het probleem is een beetje dat jouw manier van flirten niet echt flirten is, maar op veel mensen wat apart overkomt. Daarom is het wellicht beter om eerst eens te werken aan je contactuele vaardigheden, zodat jouw flirts ook door andere partijen opgevat worden als flirts.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:39 schreef Deezertje het volgende:
Flirten wel. Creepy staren en vreemde opmerkingen maken niet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld van vragen stellen maar geen antwoorden willen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Beetje glimlachen, beetje kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je gang. Weet je hoe het moet? Of wil je nog meer meisjes afschrikken met je eeuwige gestaar?
Dan geef het eens op?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld van vragen stellen maar geen antwoorden willen.
Jij was erbij of..?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Flirten mag altijd. Het probleem is een beetje dat jouw manier van flirten niet echt flirten is, maar op veel mensen wat apart overkomt. Daarom is het wellicht beter om eerst eens te werken aan je contactuele vaardigheden, zodat jouw flirts ook door andere partijen opgevat worden als flirts.
Ik lees gewoon wat jij hier post. Een beetje glimlachen en een beetje kijken is geen flirten.quote:
Dat is geen flirten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Beetje glimlachen, beetje kijken.
Hey mag ik je zonnebril je mooie ogen verblinden mijquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is geen flirten.
Ik snap niet waarom jij denkt dat jij kan flirten als jij al niet eens een openingszin kan verzinnen.
Openingszinnen zijn sowieso niet iets waar je je als beginnend flirter aan moet wagen, denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is geen flirten.
Ik snap niet waarom jij denkt dat jij kan flirten als jij al niet eens een goede openingszin kan verzinnen.
als wij nu allemaal nee zeggen, luister je dan?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:39 schreef Deezertje het volgende:
Nee dus. Dus waarom dan nog de vraag stellen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik weiger te accepteren dat het pas kan na al die stappen.
Er is niemand die zegt dat het pas na het hele proces pas kan, daar is het een proces voor. Je leert gaandeweg hoe je zulk soort soort dingen moet aanpakken en wat het beste voor je is. Het is geen videospel waar je na bepaalde levels voor een eindbaas komt te staan. Snap je dat?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee goed advies zeg. top echt top...quote:
Zwoel kijken, praatje maken en met je haar spelen beter?quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:05 schreef gebakken-koekje het volgende:
Beetje kijken? Beetje glimlachen? Dan is er niemand die denkt hey die jongen flirt met mij! Ze denken dan eerder wat is dat voor creep! Wil je dat dan? Zo ja? Flirtse, zo nee, wacht er maar even mee
Ja. Probeer maar.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zwoel kijken, praatje maken en met je haar spelen beter?
Sowieso niet staren, maar gewoon even kijken en dan rustig wegkijken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar komen ongelukken van.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:11 schreef MrCookies het volgende:
Niet vergeten even met je tong over je lippen gaan en dan een keer een kushandje in haar richting geven. Weet je misschien gewoon gelijk je broek omlaag trekken en op haar af rennen.
Gewoon meteen haar op de bek pakken, zonder enige vorm van oogcontact/communicatie/lichaamstaal van tevoren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:11 schreef MrCookies het volgende:
Niet vergeten even met je tong over je lippen gaan en dan een keer een kushandje in haar richting geven. Weet je misschien gewoon gelijk je broek omlaag trekken en op haar af rennen.
Goed opgelet +1quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Daar komen ongelukken van.
Doe ik ook weleens en fluister dan in hem/haar oor: je bent van mij en geen ander, grr werkt niet echt kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon meteen haar op de bek pakken, zonder enige vorm van oogcontact/communicatie/lichaamstaal van tevoren.
Ik vraag me serieus af hoe jij 'zwoel kijken' ziet. op de een of andere manier lijkt mij dat nog enger dan starenquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een logboek, wablieft?quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Je moet jezelf sociaal kalibreren. Vraag gewoon het eerst wat in je opkomt, of het nou gaat over haar sokken, gaten in de broek of haar haarkleur. Doe dit zo vaak mogelijk en hou een logboek bij hoe ze hierop reageren.
Er is er al eentje vanquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:14 schreef Etsu het volgende:
Wanneer zal Deezertje als studentengluurder het nieuws halen? Het zal niet lang meer duren.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:15 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe jij 'zwoel kijken' ziet. op de een of andere manier lijkt mij dat nog enger dan staren
Heb dat ook altijd hoor. Maar heb keelproblemen en snotter veel dus het komt er niet altijd even goed uit.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:15 schreef Bananenpap het volgende:
Maarja, wie houden we voor de gek. Waarschijnlijk heeft Deezertje al moeite om aan een vrouwelijke cassierre te vragen waar de aardappelpuree ligt.
Nop, want doel is duidelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:15 schreef Bananenpap het volgende:
Maarja, wie houden we voor de gek. Waarschijnlijk heeft Deezertje al moeite om aan een vrouwelijke cassierre te vragen waar de aardappelpuree ligt.
Je bent uniek noemen wij dat.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Want van alles is er maar één exemplaar.
En dat is? Niet haar proberen te 'versieren'? Puur echt enkel omdat je aardappelpuree nodig hebt?quote:
Yup, op papier zetten hoe mensen reageren (wat zeggen ze, gezichtsexpressie etc).quote:
Yep. Dan kies ik er gewoon een van 40 uit ofzo.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dat is? Niet haar proberen te 'versieren'? Puur echt enkel omdat je aardappelpuree nodig hebt?
Moet haast wel. Ik kan me niet voorstellen dat een ouder zijn/haar kind zo laat kwellen, zo voor zijn/haar neus. Ze wonen nota bende samen onder een dak.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:19 schreef MrCookies het volgende:
Zal zijn moeder ook iedere keer zeggen schat ligt niet aan want jij bent uniek een sterrenkind lieverd het ligt niet aan jou maar aan de rest.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:15 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe jij 'zwoel kijken' ziet. op de een of andere manier lijkt mij dat nog enger dan staren
Gewoon eens op een cursus gaan en hulp aannemen. In plaats van dit soort rare zaken van een Youtube plukken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Yup, op papier zetten hoe mensen reageren (wat zeggen ze, gezichtsexpressie etc).
Heeft deze man ook gedaan, hij is ook autistisch (geen inzicht in social cues e.d.)
Waarom kan je dan niet gewoon met mannen afspreken, of met vrouwen zonder romantische intenties? Doel is ook duidelijk: socialer worden. Of mis ik nou iets?quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Yep. Dan kies ik er gewoon een van 40 uit ofzo.
dat deden ze bij iemand welke deed kennen ook. Persoon was echt compleet de weg kwijt en serieus eng en ben heel wat gewend dit kan ook zo gaan lopen. En wij voeden hem ergens :3quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet haast wel. Ik kan me niet voorstellen dat een ouder zijn/haar kind zo laat kwellen, zo voor zijn/haar neus. Ze wonen nota bende samen onder een dak.
owja, jij bent ook zo goed in een praatje maken momenteel...quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:09 schreef Deezertje het volgende:
Ik kan hier niks van maken, sorry.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:21 schreef MrCookies het volgende:
[..]
dat deden ze bij iemand welke deed kennen ook. Persoon was echt compleet de weg kwijt en serieus eng en ben heel wat gewend dit kan ook zo gaan lopen. En wij voeden hem ergens :3
Zijn doel is een relatie dit is net een kamikaze piloot enkel op een doel gefocust.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom kan je dan niet gewoon met mannen afspreken, of met vrouwen zonder romantische intenties? Doel is ook duidelijk: socialer worden. Of mis ik nou iets?
Aha, ik had gelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Yep. Dan kies ik er gewoon een van 40 uit ofzo.
Mijn hoofd gaat soms sneller dan typen kan. Ben weleens een persoon tegengekomen waar de ouders het ook deden bagatelliseren dat ging goed fout.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:24 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Mijn hoofd gaat soms sneller dan typen kan. Ben weleens een persoon tegengekomen waar de ouders het ook deden bagatelliseren dat ging goed fout.
Beetje lullig als hij net zo slecht luistert naar hen als dat ie hier doet en gewoon van mening blijft dat hij maar bij de hand genomen dient te worden. Dan kan ik me na 25 jaar ook wel voorstellen dat het ergens ophoudt, want resistence is futile ofzo..quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet haast wel. Ik kan me niet voorstellen dat een ouder zijn/haar kind zo laat kwellen, zo voor zijn/haar neus. Ze wonen nota bende samen onder een dak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |