abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160546784
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, is niet normaal. Gewoon op die meid aflopen en vragen waar ze nu allemaal mee bezig denkt te zijn en ze even normaal moet gaan doen. Als ze je awkward aankijkt moet je d'r even door elkaar schudden.
Maak er wel een filmpje van alsjeblieft.
pi_160546831
Ik zou over bier, auto's en voetbal beginnen. Dat bevestigt je mannelijkheid en zo palm je haar meteen in.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:25:08 #28
47102 Elvi
miemkwien
pi_160547018
Vraag of je dr pen mag lenen en als ze m geeft gooi je m op de grond en ga je erop stampen. Als ze dan roept "mn pen wat doe je!?" dan zeg je "ik heb m toch van je geleend whehehehe"
En daarna vraag je dr uit omdat je een alpha-man bent en je je alpha-status hebt bevestigd.
pi_160547041
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:15 schreef Bananenpap het volgende:
Ik zou over bier, auto's en voetbal beginnen. Dat bevestigt je mannelijkheid en zo palm je haar meteen in.
Krijgen we dan zoiets?

"Hoi. Ik lust geen bier, voetbal is stom en ik heb geen rijbewijs. Maar genoeg over mij. :) Is jouw haarkleur wel echt? En is het niet koud met dat rokje?"
pi_160547186
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Krijgen we dan zoiets?

"Hoi. Ik lust geen bier, voetbal is stom en ik heb geen rijbewijs. Maar genoeg over mij. :) Is jouw haarkleur wel echt? En is het niet koud met dat rokje?"
lol, maar ik dring mezelf soms een beetje op heb ik het idee, ook door niks te zeggen... maar verwacht je enkel een gesprekje op een feestje ofzo?
pi_160547200
Vraag anders of ze nog wat met die pen doet als ie leeg is...
pi_160547205
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

lol, maar ik dring mezelf soms een beetje op heb ik het idee, ook door niks te zeggen... maar verwacht je enkel een gesprekje op een feestje ofzo?
Hoezo dring jij jezelf op door niks te zeggen? Wtf?

En nee. En waar dat wel is, is 1000x gezegd, tussen de 1500 reacties (excl. dit topic). Ga maar zoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2016 18:34:10 ]
pi_160547250
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:33 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hoezo dring jij jezelf op door niks te zeggen? Wtf?

pi_160547277
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:35 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ohja, vergeten.
pi_160547313
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Vraag anders of ze nog wat met die pen doet als ie leeg is...
Lol, maar als ze de hele dag loopt te pennen is een opmerking van: zo is je boekje vol of morgen neem je zeker een nieuwe pen mee? toch een prima opmerking aan het einde van de dag? :) Want als ik moet wachten tot ZIJ begint kan ik lang wachten? Of was haar opmerking over de muziek al een teken dat ze gewoon in rust wil werken? Ik denk 't wel? :)
pi_160547329
Zij begint niet omdat jij haar totaal niet boeit.

Daar gaat zo'n opmerking 0 verandering inbrengen. Bespaar jezelf de vernedering.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160547333
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Lol, maar als ze de hele dag loopt te pennen is een opmerking van: zo is je boekje vol of morgen neem je zeker een nieuwe pen mee? toch een prima opmerking aan het einde van de dag? :) Want als ik moet wachten tot ZIJ begint kan ik lang wachten? Of was haar opmerking over de muziek al een teken dat ze gewoon in rust wil werken? Ik denk 't wel? :)
Nee, komt nogal denigrerend over en ze weet meteen dat je op haar hebt zitten letten.
pi_160547356
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zij begint niet omdat jij haar totaal niet boeit.

Daar gaat zo'n opmerking 0 verandering inbrengen. Bespaar jezelf de vernedering.
Hoe kan je iemand op een doordeweekse dag boeien dan? :') Je kan toch alleen indruk maken op feestjes als je 'lekker sociaal' doet toch?
pi_160547366
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Lol, maar als ze de hele dag loopt te pennen is een opmerking van: zo is je boekje vol of morgen neem je zeker een nieuwe pen mee? toch een prima opmerking aan het einde van de dag? :)
Nee.

quote:
Want als ik moet wachten tot ZIJ begint kan ik lang wachten?
Klopt. Zij gaat ook niet beginnen.

quote:
Of was haar opmerking over de muziek al een teken dat ze gewoon in rust wil werken? Ik denk 't wel? :)
Goh. Is toch duidelijk?

Tering. Ik hoop dat je verder komt morgen bij de HA. Heb je al een idee wat je gaat zeggen?
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:41:22 #40
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160547370
Waarom zou ze beginnen te praten, daar heeft ze geen behoefte aan, logisch
pi_160547371
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe kan je iemand op een doordeweekse dag boeien dan? :') Je kan toch alleen indruk maken op feestjes als je 'lekker sociaal' doet toch?
Niet door te staren.
pi_160547378
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, komt nogal denigrerend over en ze weet meteen dat je op haar hebt zitten letten.
:') Ja want als je de hele dag tegenover iemand zit weet je iig hoe ze eruit ziet en wat ze aanheeft toch? Ik heb geen flauw idee wat ze schreef hoor, en dat boeit me ook niet zo want dat is studiegerelateerd.
pi_160547388
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:41 schreef gebakken-koekje het volgende:
Waarom zou ze beginnen te praten, daar heeft ze geen behoefte aan, logisch
Waarom zou ze dat niet hebben?
pi_160547405
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

:') Ja want als je de hele dag tegenover iemand zit weet je iig hoe ze eruit ziet en wat ze aanheeft toch? Ik heb geen flauw idee wat ze schreef hoor, en dat boeit me ook niet zo want dat is studiegerelateerd.
Ik zat ook de hele dag tegenover mijn moeder aan de eettafel, maar ik heb geen idee wat ze vandaag aanhad. Want dat boeit me ook niet.

Ik zit nu in de trein en schuin tegenover mij zit al ruim n uur een knap meisje (zou d'r wel doen :Y ) en nu je het zegt, zal ik even kijken wat ze aanheeft.

Let vooral op de laatste zin. En vraag je dan eens af waarom jij dat wel weet...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2016 18:44:46 ]
pi_160547408
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat jij staart en eng bent.
pi_160547426
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik zat ook de hele dag tegenover mijn moeder aan de eettafel, maar ik heb geen idee wat ze vandaag aanhad. Want dat boeit me ook niet.

Ik zit nu in de trein en schuintegenover mij zit al ruim n uur een knap meisje (zou d'r wel doen :Y ) en nu je het zegt, zal ik even kijken wat ze aanheeft.

Let vooral op de laatste zin. En vraag je dan eens af waarom jij dat wel weet...
Ik kijk altijd degene aan waar ik tegenover zit, of ik het onthoud is een tweede. Nu weet ik niet meer wat ze aanhad hoor.
pi_160547433
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik kijk altijd degene aan waar ik tegenover zit, of ik het onthoud is een tweede. Nu weet ik niet meer wat ze aanhad hoor.
Hoelang? De hele middag?
pi_160547436
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik denk dat je je vaak opdringt door niks te zeggen als ik je topics zo lees. De manier waarop jij mensen observeert, zou bij mij heel erg creepy en obsessief overkomen en me echt niet bepaald stimuleren om met jou een gesprek aan te gaan. En al helemaal niet in een UB waar ik probeer te studeren. En eerlijk gezegd op die manier ook niet op een feestje.

Deezer, als al je reacties geen grap zijn, dan kan je echt sociale situaties niet lezen. En dat ga je niet leren in een handboek sociale psychologie (daarover gaat het trouwens meestal niet eens in de sociale psychologie...). Je hebt hulp nodig. En niet gewoon een RET-gebaseerd cursusje, dat bedoeld is voor mensen die moeilijkheden hebben, geen stoornissen of pathologieėn.

Doe jezelf nu eens een plezier en neem je probleem serieus en leg het morgen eerlijk uit aan de HA. En neem dan de hulp aan die hij voorstelt.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:45:54 #49
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160547448
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

-ze kent je niet
-ze heeft geen enkele reden waarom ze dat zou willen
-als je haar echt aan hebt zitten staren ben je inderdaad een creep in haar ogen
-ze komt daar om te studeren, de opmerking over je muziek zegt al genoeg, ze wil rust

nog meer?
pi_160547453
Brrrrr, ik krijg hier gewoon de rillingen van. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')