Maak er wel een filmpje van alsjeblieft.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, is niet normaal. Gewoon op die meid aflopen en vragen waar ze nu allemaal mee bezig denkt te zijn en ze even normaal moet gaan doen. Als ze je awkward aankijkt moet je d'r even door elkaar schudden.
Krijgen we dan zoiets?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:15 schreef Bananenpap het volgende:
Ik zou over bier, auto's en voetbal beginnen. Dat bevestigt je mannelijkheid en zo palm je haar meteen in.
lol, maar ik dring mezelf soms een beetje op heb ik het idee, ook door niks te zeggen... maar verwacht je enkel een gesprekje op een feestje ofzo?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Krijgen we dan zoiets?
"Hoi. Ik lust geen bier, voetbal is stom en ik heb geen rijbewijs. Maar genoeg over mij.Is jouw haarkleur wel echt? En is het niet koud met dat rokje?"
Hoezo dring jij jezelf op door niks te zeggen? Wtf?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
lol, maar ik dring mezelf soms een beetje op heb ik het idee, ook door niks te zeggen... maar verwacht je enkel een gesprekje op een feestje ofzo?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo dring jij jezelf op door niks te zeggen? Wtf?
Lol, maar als ze de hele dag loopt te pennen is een opmerking van: zo is je boekje vol of morgen neem je zeker een nieuwe pen mee? toch een prima opmerking aan het einde van de dag?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Vraag anders of ze nog wat met die pen doet als ie leeg is...
Nee, komt nogal denigrerend over en ze weet meteen dat je op haar hebt zitten letten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lol, maar als ze de hele dag loopt te pennen is een opmerking van: zo is je boekje vol of morgen neem je zeker een nieuwe pen mee? toch een prima opmerking aan het einde van de dag?Want als ik moet wachten tot ZIJ begint kan ik lang wachten? Of was haar opmerking over de muziek al een teken dat ze gewoon in rust wil werken? Ik denk 't wel?
Hoe kan je iemand op een doordeweekse dag boeien dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zij begint niet omdat jij haar totaal niet boeit.
Daar gaat zo'n opmerking 0 verandering inbrengen. Bespaar jezelf de vernedering.
Nee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lol, maar als ze de hele dag loopt te pennen is een opmerking van: zo is je boekje vol of morgen neem je zeker een nieuwe pen mee? toch een prima opmerking aan het einde van de dag?![]()
Klopt. Zij gaat ook niet beginnen.quote:Want als ik moet wachten tot ZIJ begint kan ik lang wachten?
Goh. Is toch duidelijk?quote:Of was haar opmerking over de muziek al een teken dat ze gewoon in rust wil werken? Ik denk 't wel?
Niet door te staren.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand op een doordeweekse dag boeien dan?Je kan toch alleen indruk maken op feestjes als je 'lekker sociaal' doet toch?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, komt nogal denigrerend over en ze weet meteen dat je op haar hebt zitten letten.
Waarom zou ze dat niet hebben?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:41 schreef gebakken-koekje het volgende:
Waarom zou ze beginnen te praten, daar heeft ze geen behoefte aan, logisch
Ik zat ook de hele dag tegenover mijn moeder aan de eettafel, maar ik heb geen idee wat ze vandaag aanhad. Want dat boeit me ook niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]Ja want als je de hele dag tegenover iemand zit weet je iig hoe ze eruit ziet en wat ze aanheeft toch? Ik heb geen flauw idee wat ze schreef hoor, en dat boeit me ook niet zo want dat is studiegerelateerd.
Ik kijk altijd degene aan waar ik tegenover zit, of ik het onthoud is een tweede. Nu weet ik niet meer wat ze aanhad hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zat ook de hele dag tegenover mijn moeder aan de eettafel, maar ik heb geen idee wat ze vandaag aanhad. Want dat boeit me ook niet.
Ik zit nu in de trein en schuintegenover mij zit al ruim n uur een knap meisje (zou d'r wel doen) en nu je het zegt, zal ik even kijken wat ze aanheeft.
Let vooral op de laatste zin. En vraag je dan eens af waarom jij dat wel weet...
Hoelang? De hele middag?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd degene aan waar ik tegenover zit, of ik het onthoud is een tweede. Nu weet ik niet meer wat ze aanhad hoor.
Ik denk dat je je vaak opdringt door niks te zeggen als ik je topics zo lees. De manier waarop jij mensen observeert, zou bij mij heel erg creepy en obsessief overkomen en me echt niet bepaald stimuleren om met jou een gesprek aan te gaan. En al helemaal niet in een UB waar ik probeer te studeren. En eerlijk gezegd op die manier ook niet op een feestje.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
lol, maar ik dring mezelf soms een beetje op heb ik het idee, ook door niks te zeggen... maar verwacht je enkel een gesprekje op een feestje ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |