abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160544807
Ieder deel een stapje vooruit ;)

Ik wil wel melden dat ik niet manisch depressief ben als in hele dagen op bed blijven liggen en niet meer naar buiten durven. Ik voel mij gewoon niet meer zo verbonden met mijn leeftijdsgenoten en daar baal ik van, soort buitengesloten. Deels zelf in de hand door locaties te bezoeken waar dat sociale contact niet altijd handig/vanzelfsprekend is, maar dat zijn voor mij wel de locaties nu.

--

Wie wel ontmoeten? SV, de leraar.
pi_160544980
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat zou de logica hier achter zijn. SV is leraar, dus hij heeft coachingvaardigheden?

Of gewoon omdat het zo'n versierder is?
Hij lijkt me een toffe zelfverzekerde gast :) maar hij zal t wel te druk hebben met vrouwen versieren.. #prioriteiten
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:57:36 #3
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160545096
Grappig dat je mij blijkbaar niet wil of durft te ontmoeten deezer. Voor mijn eigen ontwikkeling als persoon vraag ik het even, waar ligt dat aan?

Oh, en nu the way, ja ik ga naar het voetbal, drink af en toe een biertje (of twee,drie) en heb enigszins verstand van auto's maar dat is zeker niet direct het eerste wat mijn aandacht heeft of waar ik veel over praat. Wat straw ook al zei, ik ben net zo goed een filmfanaat, heb een hele kast vol films en ga regelmatig naar de bioscoop (wanneer gingen we ook alweer straw?). Ik volg het dagelijkse nieuws en ben politiek betrokken. Goh, gek, dat had je niet gedacht zeker? Dat iemand op het eerste oog niet over dingen praat en daar dus vast geen interesse in heeft of in jouw gedachten niet in een plaatje past is niet DE waarheid, Dat is JOUW waarheid. Het zou je enorm helpen dat af te leren en gewoon eens ding en te doen ipv alleen maar te klagen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_160545188
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:57 schreef yats het volgende:
Grappig dat je mij blijkbaar niet wil of durft te ontmoeten deezer. Voor mijn eigen ontwikkeling als persoon vraag ik het even, waar ligt dat aan?

Oh, en nu the way, ja ik ga naar het voetbal, drink af en toe een biertje (of twee,drie) en heb enigszins verstand van auto's maar dat is zeker niet direct het eerste wat mijn aandacht heeft of waar ik veel over praat. Wat straw ook al zei, ik ben net zo goed een filmfanaat, heb een hele kast vol films en ga regelmatig naar de bioscoop (wanneer gingen we ook alweer straw?). Ik volg het dagelijkse nieuws en ben politiek betrokken. Goh, gek, dat had je niet gedacht zeker? Dat iemand op het eerste oog niet over dingen praat en daar dus vast geen interesse in heeft of in jouw gedachten niet in een plaatje past is niet DE waarheid, Dat is JOUW waarheid. Het zou je enorm helpen dat af te leren en gewoon eens ding en te doen ipv alleen maar te klagen.
Denk je inmiddels ook niet "voor geen gouuuuuuuuuud"?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:02:38 #5
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_160545230
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:57 schreef yats het volgende:

En ook ik wil even een referentietje plaatsen. Heb 'm immers meerdere keren gemeet.
yats is een toffe en veelzijdige gozer.

Zo.
Moge dat duidelijk zijn.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_160545245
Ik wil niemand ontmoedigen, maar wat voor zin heeft eigenlijk om op dit moment met Deezertje te meeten? Zoals Broccoli aangeeft staat hij ontzettend negatief in het leven, laat hem daar eerst maar aan werken.

Wat ga je de huisarts morgen vertellen Deezer?
pi_160545653
Sjezus, ik kijk ff niet en er is alweer een deel 6. Waar gaat het heen met deze wereld?

yats ik vind het heel aardig van je dat je Deezer wilt ontmoeten, als ik het verhaal van Deezer en broccoli zo lees was ik in jouw plaats al lang afgehaakt. Of heb je het toch opgegeven?
pi_160545684
Maar om terug te komen op dat verhaal van vanmorgen... Voelt toch gek. Hele dag tegenover iemand zitten en dan gaat ze er naar een paar uur vandoor zonder wat te zeggen (doeg!) ofzo en ik roep dan ook maar niets. Als ik haar morgen weer zie kan ik vragen of ze vandaag weer haar halve pen leegschrijft? :) Dat viel mij aan haar op, lekker oldskool pennen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Deezertje op 09-03-2016 17:30:02 ]
pi_160545718
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:21 schreef Deezertje het volgende:
Als ik haar morgen weer zie kan ik vragen of ze vandaag weer haar halve pen leegschrijft?
Yup.
pi_160545724
quote:
Maar om terug te komen op dat verhaal van vanmorgen... Voelt toch gek. Hele dag tegenover iemand zitten en dan gaat ze er naar een paar uur vandoor zonder wat te zeggen (doeg!) ofzo en ik roep dan ook maar niets. Als ik haar morgen weer zie kan ik vragen of ze vandaag weer haar halve pen leegschrijft? :) Dat viel mij aan haar op, lekker oldskool pennen.
Ja doe maar.
pi_160545792
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:20 schreef DoubleDip het volgende:
Sjezus, ik kijk ff niet en er is alweer een deel 6. Waar gaat het heen met deze wereld?

yats ik vind het heel aardig van je dat je Deezer wilt ontmoeten, als ik het verhaal van Deezer en broccoli zo lees was ik in jouw plaats al lang afgehaakt. Of heb je het toch opgegeven?
Het voorstel van yats werd aangehaald door andere users als voorbeeld. Die is daar verder niet actief mee bezig voor zover ik weet.
pi_160546230
Manman, ben ik even een middagje niet op FOK! en meteen deel 6 :') Zelfs vóórdat Deezertje de HA bezocht heeft.

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, doe maar niet.
pi_160546328
quote:
SPOILER
Ja, geweldig idee. Dat kan ze vast waarderen. ;(
pi_160546387
quote:
SPOILER
Doen! En anders kun je misschien kun je vragen of ze wel genoeg geld heeft om een nieuwe pen te kopen. Of dat de inkt tegenwoordig wel erg duur is. Waarop jij aanbiedt om er een voor haar te scoren. En daarna reik je 'm aan terwijl je zegt: "niet teveel geluid maken he? *wink wink*"

Gaat ze tof vinden.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:53:08 #15
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_160546404
Ach ja. Het is weer een andere openingszin dan "is jouw haarkleur echt?" of "heb je het niet koud met die kleren?".
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_160546503
quote:
SPOILER
Zucht. Je focust je ook echt op dingen die er totaal niet toe doen. Alsof je serieus actief je best doet om je echte problemen niet onder ogen te komen.

Maar he, blijf lekker in dat fantasiewereldje. Ik kan je alleen wel garanderen dat het op deze manier nooit meer zal worden dan een fantasie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_160546533
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Doen! En anders kun je misschien kun je vragen of ze wel genoeg geld heeft om een nieuwe pen te kopen. Of dat de inkt tegenwoordig wel erg duur is. Waarop jij aanbiedt om er een voor haar te scoren. En daarna reik je 'm aan terwijl je zegt: "niet teveel geluid maken he? *wink wink*"

Gaat ze tof vinden.
lol, maar uren tegenover elkaar zonder één woord zeggen is wél normaal? Ik vind dat pas geforceerd. Maar goed veel gestresste mensen daar (deadlines studie) dus..
pi_160546569
Ja, dat is normaal.
Ja doei.
pi_160546583
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

lol, maar uren tegenover elkaar zonder één woord zeggen is wél normaal? Ik vind dat pas geforceerd. Maar goed veel gestresste mensen daar (deadlines studie) dus..
Als ze niks zegt is dat vaak een teken dat je veel tegen haar moet gaan praten.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:03:21 #20
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160546602
quote:

[..]

Ik kwam ook niet in de bibliotheek van de hogeschool/universiteit om een praatje aan te knopen met iemand. Ik hield mezelf bezig met leren of opdrachten maken. Ik vond het wel leuk om studiegenoten tegen te komen.
pi_160546633
quote:

[..]

Ja, in een bieb, waar je komt om in stilte en in je eentje te studeren, is dat heel normaal.

Maar nogmaals .. blijf fijn op leuke meisjes geilen, het zal toch elke keer weer op niets uitlopen zolang jij niets aan je onderliggende problematiek doet.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:07:44 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160546673
quote:

[..]

Hoeveel mensen moeten zeggen dat t normaal is voordat jij t geloofd?
pi_160546754
quote:

[..]

Ja, dat is normaal.
pi_160546758
quote:

[..]

Nee, is niet normaal. Gewoon op die meid aflopen en vragen waar ze nu allemaal mee bezig denkt te zijn en ze even normaal moet gaan doen. Als ze je awkward aankijkt moet je d'r even door elkaar schudden.
pi_160546768
quote:

[..]

Ik zit zovaak uren in de trein met onbekende mensen in een coupe. En dan wil ik gewoon met rust gelaten worden.

Dat meisje zal wsl er hetzelfde over denken. Net als de rest... Behalve jij.
pi_160546784
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, is niet normaal. Gewoon op die meid aflopen en vragen waar ze nu allemaal mee bezig denkt te zijn en ze even normaal moet gaan doen. Als ze je awkward aankijkt moet je d'r even door elkaar schudden.
Maak er wel een filmpje van alsjeblieft.
pi_160546831
Ik zou over bier, auto's en voetbal beginnen. Dat bevestigt je mannelijkheid en zo palm je haar meteen in.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:25:08 #28
47102 Elvi
miemkwien
pi_160547018
Vraag of je dr pen mag lenen en als ze m geeft gooi je m op de grond en ga je erop stampen. Als ze dan roept "mn pen wat doe je!?" dan zeg je "ik heb m toch van je geleend whehehehe"
En daarna vraag je dr uit omdat je een alpha-man bent en je je alpha-status hebt bevestigd.
pi_160547041
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:15 schreef Bananenpap het volgende:
Ik zou over bier, auto's en voetbal beginnen. Dat bevestigt je mannelijkheid en zo palm je haar meteen in.
Krijgen we dan zoiets?

"Hoi. Ik lust geen bier, voetbal is stom en ik heb geen rijbewijs. Maar genoeg over mij. :) Is jouw haarkleur wel echt? En is het niet koud met dat rokje?"
pi_160547186
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Krijgen we dan zoiets?

"Hoi. Ik lust geen bier, voetbal is stom en ik heb geen rijbewijs. Maar genoeg over mij. :) Is jouw haarkleur wel echt? En is het niet koud met dat rokje?"
lol, maar ik dring mezelf soms een beetje op heb ik het idee, ook door niks te zeggen... maar verwacht je enkel een gesprekje op een feestje ofzo?
pi_160547200
Vraag anders of ze nog wat met die pen doet als ie leeg is...
pi_160547205
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

lol, maar ik dring mezelf soms een beetje op heb ik het idee, ook door niks te zeggen... maar verwacht je enkel een gesprekje op een feestje ofzo?
Hoezo dring jij jezelf op door niks te zeggen? Wtf?

En nee. En waar dat wel is, is 1000x gezegd, tussen de 1500 reacties (excl. dit topic). Ga maar zoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2016 18:34:10 ]
pi_160547250
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:33 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hoezo dring jij jezelf op door niks te zeggen? Wtf?

pi_160547277
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:35 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ohja, vergeten.
pi_160547313
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Vraag anders of ze nog wat met die pen doet als ie leeg is...
Lol, maar als ze de hele dag loopt te pennen is een opmerking van: zo is je boekje vol of morgen neem je zeker een nieuwe pen mee? toch een prima opmerking aan het einde van de dag? :) Want als ik moet wachten tot ZIJ begint kan ik lang wachten? Of was haar opmerking over de muziek al een teken dat ze gewoon in rust wil werken? Ik denk 't wel? :)
pi_160547329
Zij begint niet omdat jij haar totaal niet boeit.

Daar gaat zo'n opmerking 0 verandering inbrengen. Bespaar jezelf de vernedering.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160547333
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Lol, maar als ze de hele dag loopt te pennen is een opmerking van: zo is je boekje vol of morgen neem je zeker een nieuwe pen mee? toch een prima opmerking aan het einde van de dag? :) Want als ik moet wachten tot ZIJ begint kan ik lang wachten? Of was haar opmerking over de muziek al een teken dat ze gewoon in rust wil werken? Ik denk 't wel? :)
Nee, komt nogal denigrerend over en ze weet meteen dat je op haar hebt zitten letten.
pi_160547356
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zij begint niet omdat jij haar totaal niet boeit.

Daar gaat zo'n opmerking 0 verandering inbrengen. Bespaar jezelf de vernedering.
Hoe kan je iemand op een doordeweekse dag boeien dan? :') Je kan toch alleen indruk maken op feestjes als je 'lekker sociaal' doet toch?
pi_160547366
quote:

[..]

Lol, maar als ze de hele dag loopt te pennen is een opmerking van: zo is je boekje vol of morgen neem je zeker een nieuwe pen mee? toch een prima opmerking aan het einde van de dag? :)
Nee.

quote:
Want als ik moet wachten tot ZIJ begint kan ik lang wachten?
Klopt. Zij gaat ook niet beginnen.

quote:
Of was haar opmerking over de muziek al een teken dat ze gewoon in rust wil werken? Ik denk 't wel? :)
Goh. Is toch duidelijk?

Tering. Ik hoop dat je verder komt morgen bij de HA. Heb je al een idee wat je gaat zeggen?
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:41:22 #40
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160547370
Waarom zou ze beginnen te praten, daar heeft ze geen behoefte aan, logisch
pi_160547371
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe kan je iemand op een doordeweekse dag boeien dan? :') Je kan toch alleen indruk maken op feestjes als je 'lekker sociaal' doet toch?
Niet door te staren.
pi_160547378
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, komt nogal denigrerend over en ze weet meteen dat je op haar hebt zitten letten.
:') Ja want als je de hele dag tegenover iemand zit weet je iig hoe ze eruit ziet en wat ze aanheeft toch? Ik heb geen flauw idee wat ze schreef hoor, en dat boeit me ook niet zo want dat is studiegerelateerd.
pi_160547388
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:41 schreef gebakken-koekje het volgende:
Waarom zou ze beginnen te praten, daar heeft ze geen behoefte aan, logisch
Waarom zou ze dat niet hebben?
pi_160547405
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

:') Ja want als je de hele dag tegenover iemand zit weet je iig hoe ze eruit ziet en wat ze aanheeft toch? Ik heb geen flauw idee wat ze schreef hoor, en dat boeit me ook niet zo want dat is studiegerelateerd.
Ik zat ook de hele dag tegenover mijn moeder aan de eettafel, maar ik heb geen idee wat ze vandaag aanhad. Want dat boeit me ook niet.

Ik zit nu in de trein en schuin tegenover mij zit al ruim n uur een knap meisje (zou d'r wel doen :Y ) en nu je het zegt, zal ik even kijken wat ze aanheeft.

Let vooral op de laatste zin. En vraag je dan eens af waarom jij dat wel weet...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2016 18:44:46 ]
pi_160547408
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat jij staart en eng bent.
pi_160547426
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik zat ook de hele dag tegenover mijn moeder aan de eettafel, maar ik heb geen idee wat ze vandaag aanhad. Want dat boeit me ook niet.

Ik zit nu in de trein en schuintegenover mij zit al ruim n uur een knap meisje (zou d'r wel doen :Y ) en nu je het zegt, zal ik even kijken wat ze aanheeft.

Let vooral op de laatste zin. En vraag je dan eens af waarom jij dat wel weet...
Ik kijk altijd degene aan waar ik tegenover zit, of ik het onthoud is een tweede. Nu weet ik niet meer wat ze aanhad hoor.
pi_160547433
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik kijk altijd degene aan waar ik tegenover zit, of ik het onthoud is een tweede. Nu weet ik niet meer wat ze aanhad hoor.
Hoelang? De hele middag?
pi_160547436
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik denk dat je je vaak opdringt door niks te zeggen als ik je topics zo lees. De manier waarop jij mensen observeert, zou bij mij heel erg creepy en obsessief overkomen en me echt niet bepaald stimuleren om met jou een gesprek aan te gaan. En al helemaal niet in een UB waar ik probeer te studeren. En eerlijk gezegd op die manier ook niet op een feestje.

Deezer, als al je reacties geen grap zijn, dan kan je echt sociale situaties niet lezen. En dat ga je niet leren in een handboek sociale psychologie (daarover gaat het trouwens meestal niet eens in de sociale psychologie...). Je hebt hulp nodig. En niet gewoon een RET-gebaseerd cursusje, dat bedoeld is voor mensen die moeilijkheden hebben, geen stoornissen of pathologieën.

Doe jezelf nu eens een plezier en neem je probleem serieus en leg het morgen eerlijk uit aan de HA. En neem dan de hulp aan die hij voorstelt.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:45:54 #49
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160547448
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

-ze kent je niet
-ze heeft geen enkele reden waarom ze dat zou willen
-als je haar echt aan hebt zitten staren ben je inderdaad een creep in haar ogen
-ze komt daar om te studeren, de opmerking over je muziek zegt al genoeg, ze wil rust

nog meer?
pi_160547453
Brrrrr, ik krijg hier gewoon de rillingen van. :')
pi_160547473
Volgens mij gaat Deezertje niet eens naar de HA morgen. Morgen gewoon zoals altijd: opstaan, huilen op FOK!, dan naar de UB en staren, daarna naar huis en 's avonds sporten. En de dag wordt afgesloten met nog meer huilposts op FOK!.

Of wil je ons eindelijk nu wel vertellen wát je gaat zeggen, Deezertje?
pi_160547489
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:47 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij gaat Deezertje niet eens naar de HA morgen. Morgen gewoon zoals altijd: opstaan, huilen op FOK!, dan naar de UB en staren, daarna naar huis en 's avonds sporten. En de dag wordt afgesloten met nog meer huilposts op FOK!.

Of wil je ons eindelijk nu wel vertellen wát je gaat zeggen, Deezertje?
Dat ik somber ben en sociaal contact mis, moeite heb met 'de overgang' (niet die :P)
pi_160547502
quote:
Want als ik moet wachten tot ZIJ begint kan ik lang wachten?
Hoezo verwacht je van mensen vrouwen dat ze jou moeten aanspreken?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2016 18:49:19 ]
pi_160547505
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat ik somber ben en sociaal contact mis, moeite heb met 'de overgang' (niet die :P)
Volgens mij is je problematiek nóg veel uitgebreider. Maar het is een begin. En wat verwacht je van de HA?
pi_160547515
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou, was die zin nou zo moeilijk? Moest er nou echt weer een heel topic overheen gaan voordat je eens serieus antwoord gaf? Chapeau, ik ga sporten.
pi_160547525
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:45 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Ik denk dat je je vaak opdringt door niks te zeggen als ik je topics zo lees. De manier waarop jij mensen observeert, zou bij mij heel erg creepy en obsessief overkomen en me echt niet bepaald stimuleren om met jou een gesprek aan te gaan. En al helemaal niet in een UB waar ik probeer te studeren. En eerlijk gezegd op die manier ook niet op een feestje.

Deezer, als al je reacties geen grap zijn, dan kan je echt sociale situaties niet lezen. En dat ga je niet leren in een handboek sociale psychologie (daarover gaat het trouwens meestal niet eens in de sociale psychologie...). Je hebt hulp nodig. En niet gewoon een RET-gebaseerd cursusje, dat bedoeld is voor mensen die moeilijkheden hebben, geen stoornissen of pathologieën.

Doe jezelf nu eens een plezier en neem je probleem serieus en leg het morgen eerlijk uit aan de HA. En neem dan de hulp aan die hij voorstelt.
Maar dat komt dus deels door locaties waar het niet op prijs wordt gesteld? Dan zouden alleen feestjes, misschien op het werk tijdens de lunch, en concerten e.d. mogen?
pi_160547555
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:49 schreef Etsu het volgende:

[..]

Volgens mij is je problematiek nóg veel uitgebreider. Maar het is een begin. En wat verwacht je van de HA?
Geen idee :) Maar het kan nooit kwaad te melden toch.
pi_160547557
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar dat komt dus deels door locaties waar het niet op prijs wordt gesteld? Dan zouden alleen feestjes, misschien op het werk tijdens de lunch, en concerten e.d. mogen?
Lees nog eens opnieuw deezer. Als journalist in spe is het analyseren van bronteksten je normaal niet vreemd. :)
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:52:53 #59
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160547579
Waarom zou iemand jou aan moeten spreken?
pi_160547580
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Geen idee :) Maar het kan nooit kwaad te melden toch.
:') :') :')

Ik voorspel dat deze reeks nog jaren door zal gaan.
pi_160547589
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:51 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Lees nog eens opnieuw deezer. Als journalist in spe is het analyseren van bronteksten je normaal niet vreemd. :)
Dat het deels door mijn eigen gedrag komt? Maar leuke of gevatte opmerkingen maken om een gesprek te starten is dan ook weer niet goed? Nee lekker over het weer mekkeren, lekker veilig en helemaal niet obvious hoor.
pi_160547591
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:48 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Hoezo verwacht je van mensen vrouwen dat ze jou moeten aanspreken?
pi_160547598
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Anders doe ik er niet toe toch?
pi_160547602
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat het deels door mijn eigen gedrag komt? Maar leuke of gevatte opmerkingen maken om een gesprek te starten is dan ook weer niet goed? Nee lekker over het weer mekkeren, lekker veilig en helemaal niet obvious hoor.
Vind jij over iemands rokje of iemands inkt beginnen een leuke of een gevatte opmerking?

Jij bent raar.
pi_160547616
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:54 schreef Etsu het volgende:

[..]

Vind jij over iemands rokje of iemands inkt beginnen een leuke of een gevatte opmerking?

Jij bent raar.
Maar waarom zou in godsnaam over het weer beginnen?
pi_160547629
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt mij vrij logisch toch? Volgens mij is het zelfs voor een autist niet zo moeilijk te begrijpen dat 'de code' in een UB stilte is. Als je wil socialiseren ga je maar naar het rookhok, een café, een festival of een dergelijke plek.
pi_160547645
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:55 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt mij vrij logisch toch? Volgens mij is het zelfs voor een autist niet zo moeilijk te begrijpen dat 'de code' in een UB stilte is. Als je wil socialiseren ga je maar naar het rookhok, een café, een festival of een dergelijke plek.
Maar daar is al helemaal raar om over t weer te hebben :'(
pi_160547652
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:55 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar als je daar niet van houdt blijven online apps over of een teamsport, maar daar moet je ook een soort van 'presteren' of je moet op een recreatieclubje gaan zonder wedstrijdverband.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:57:07 #69
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160547658
Dat is een normale opening, van daar uit kan je verder
Vies weer he?
Ja bah, gelukkig in het weekend beter!
Inderdaad, ik ga naar een festival, beter dat het dan droog is! Jij nog weekend plannen?
Ja ik ga naar een vriendin en dan samen naar de film
Oh leuk, welke?
*insert film*
Oh daar heb ik van gehoord! Ik heb vorige week * insert andere film* gezien, ken je die?

En het begint allemaal met het weer
pi_160547674
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar als je daar niet van houdt blijven online apps over of een teamsport, maar daar moet je ook een soort van 'presteren' of je moet op een recreatieclubje gaan zonder wedstrijdverband.
Nee. En wat er wel overblijft, staan in de eerdere delen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:57:52 #71
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160547676
Het wil dus niet zeggen dat je uren over het weer door lult
pi_160547681
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat je je creepy gedraagt met jouw zogenaamd gevatte opmerkingen. Dat mensen dat nooit echt waarderen, ook niet op feestjes en zo. Dat mensen dat al helemaal niet appreciëren als ze proberen te studeren.

Dat je zelf blijkbaar niet door hebt dat dat creepy opmerkingen zijn. Ook al zijn het dingen die echt wel heel erg creepy zijn, Dat je dus geen sociale situaties kan lezen. En dus professionele hulp nodig hebt. Die je morgen kan vragen via je HA :)
pi_160547685
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Kun je niet eens in zo'n hip internetcafé aan school werken? Grote kans dat daar wel mensen komen die aan school willen werken én socialiseren. Why de fuck zou je in een bieb naar menselijk contact zoeken? Gebruik nou alsjeblieft even die goede kop verstand van je.
pi_160547723
Dit meisje in de bieb FF los van de opmerking over muziek.
Kijkt ze wel eens naar je? Zo ja hoe? Lacht ze of kijkt ze beetje chagerijnig?
pi_160547734
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:58 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dat je je creepy gedraagt met jouw zogenaamd gevatte opmerkingen. Dat mensen dat nooit echt waarderen, ook niet op feestjes en zo. Dat mensen dat al helemaal niet appreciëren als ze proberen te studeren.

Dat je zelf blijkbaar niet door hebt dat dat creepy opmerkingen zijn. Ook al zijn het dingen die echt wel heel erg creepy zijn, Dat je dus geen sociale situaties kan lezen. En dus professionele hulp nodig hebt. Die je morgen kan vragen via je HA :)
Doet ie toch niet, want hij wist niet wat die van de HA kon verwachten. 'Het kan geen kwaad om 't even te melden, toch?'.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2016 19:00:55 ]
pi_160547748
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:00 schreef LionPopChoc het volgende:
Ik denk dat Deezertje geen onderscheid kan maken tussen lachen of chagrijnig kijken. Als een meisje hem aankijkt, denkt ie al meteen dat ze interesse in hem heeft.
pi_160547754
Zal ik er nog maar een observatie/vraag ingooien?
SPOILER
Wat vinden de dames hier?
pi_160547757
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:45 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dit dus. Intensieve deeltijdbehandeling met cognitieve gedragstherapie, schematherapie, psychomotorische therapie, sociale vaardigheidstraining, wellicht psychoanalyse, en eventueel nog wat gedoe.
pi_160547762
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:00 schreef Etsu het volgende:

[..]

Doet ie toch niet, want hij wist niet wat die van de HA kon verwachten. 'Het kan geen kwaad om 't even te melden, toch?'.
Waarschijnlijk niet. Maar je weet maar nooit. Ijdele hoop is ook hoop zeker?
pi_160547785
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:01 schreef Deezertje het volgende:
SPOILER
In hoeverre is dit relevant voor dit topic/jouw problematiek?
pi_160547802
quote:
SPOILER
Ongezond...
pi_160547805
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:00 schreef LionPopChoc het volgende:
Ze keek wel ja, ook een glimlach maar die leek niet echt gemeend. Verder heb ik haar niet echt aangekeken, juist omdat dat creepy is he.
pi_160547817
quote:
SPOILER
quote:
SPOILER
Totaal irrelevant binnen je problematiek.
pi_160547819
quote:
SPOILER
Dat je het in deze draad niet eens relevante gedrag van andere mensen zit te analyseren en zo je eigen problemen weer onder de mat kan schuiven. :)
pi_160547821
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ze keek wel ja, ook een glimlach maar die leek niet echt gemeend. Verder heb ik haar niet echt aangekeken, juist omdat dat creepy is he.
Heb je eigenlijk ook nog gewerkt aan je scriptie of ben je alleen bezig geweest welke lichaamshouding nu wel of niet creepy was?
pi_160547822
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:01 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit dus. Intensieve deeltijdbehandeling met cognitieve gedragstherapie, schematherapie, psychomotorische therapie, sociale vaardigheidstraining, wellicht psychoanalyse, en eventueel nog wat gedoe.
Ja hallo, lekker als je aan het daten bent: nee ik kan vandaag niet want ik heb SoVa training. Oh wacht, ik mag pas gaan daten als alles op een rijtje is.
pi_160547838
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:03 schreef Etsu het volgende:

[..]

In hoeverre is dit relevant voor dit topic/jouw problematiek?
Niet, maar ik zie het wel vaker dus puur interesse omdat het mij helemaal niets kan schelen en ik ook geen plakkertje gebruik.
pi_160547841
quote:
SPOILER
Van meisje met een afgeplakte webcam naar geile tieners? Is nofap niet iets voor jou?

De verbanden die jij legt raken kant noch wal.
pi_160547842
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja hallo, lekker als je aan het daten bent: nee ik kan vandaag niet want ik heb SoVa training. Oh wacht, ik mag pas gaan daten als alles op een rijtje is.
Maar je bent niet aan het daten. :')
pi_160547846
quote:
Zijn ze dus eigenlijk geile tieners?
hahahahahahahahah

raap me op :'( _O-
pi_160547852
quote:

[..]

Juist. Want de avond na therapie kan je niet daten...

Edit: bovendien, je date nu nooit, wat is dan in vredesnaam het verschil?
pi_160547854
quote:

[..]

Je bent niet aan het daten. En er zal zeer waarschijnlijk niemand zijn die met je wilt daten voordat jij flink aan jezelf gaat werken.

Bovendien is therapie er niet om 'leuk te vinden'. Dat is enorm hard werken.
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:06:15 #93
141482 Q.
JurassiQ
pi_160547855
quote:
SPOILER
Man man man....
For great justice!
pi_160547862
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:04 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk ook nog gewerkt aan je scriptie of ben je alleen bezig geweest welke lichaamshouding nu wel of niet creepy was?
Ik heb wel degelijk gewerkt aan mijn scriptie! Da's nog het hele enge ook lol.
pi_160547879
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In dat geval lijkt het me niet verstandig om een praatje te maken, als ze je leuk had gevonden had ze je wel een oprechte glimlach gegeven.
pi_160547888
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:05 schreef Chai het volgende:

[..]

Van meisje met een afgeplakte webcam naar geile tieners? Is nofap niet iets voor jou?

De verbanden die jij legt raken kant noch wal.
Ze plakken toch iets omdat ze niet willen dat er ongewenst beelden worden gemaakt van wat dan ook, waarschijnlijk als ze achter hun laptopje zitten, wat ze dan ook doen.
pi_160547912
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:06 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Juist. Want de avond na therapie kan je niet daten...

Edit: bovendien, je date nu nooit, wat is dan in vredesnaam het verschil?
Maar moet je juist open zijn of niet? Trekt geen volle zalen, of juist wel want je werkt aan jezelf en weet dus waar je tegenaan loopt..
pi_160547913
quote:

[..]

Dat klopt. En dat zal je ook nodig hebben.
pi_160547917
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb wel degelijk gewerkt aan mijn scriptie! Da's nog het hele enge ook lol.
Nou, je werkt aan je scriptie en plant afspraken. Wat doe je nou de hele tijd negatief, wees trots op de stappen die je zet.
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:08:14 #100
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160547918
quote:
SPOILER
WAT??? Ik weet niet of ik dit nu _O- of ;( moet vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')