wow ik kijk dat ook voor de chicks.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:20 schreef Crip het volgende:
ik kijk altijd naar the tipsy bartender op yt maar ik drink nie eens s
De grens is niet altijd duidelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je weet toch,ik ga altijd tot een bepaalde hoogte met gemeen zijn
hij heeft er nog genoeg op YT staan om van te genietenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:22 schreef Stimorol- het volgende:
WAAROM heeft Braddie al zijn video's verwijderd
oelewapperquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voor mij wel, als ik je kut vind vrij hoog
ik zie ze niet meerquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij heeft er nog genoeg op YT staan om van te genieten
zeker weer een treurneus die hem moet afbrandenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:22 schreef Stimorol- het volgende:
WAAROM heeft Braddie al zijn video's verwijderd
Goede post, Aliquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/c(...)dd&view=0&shelf_id=0
Meer reclame voor braadslee!
ik zie nog maar 2 video's van auto'squote:Op woensdag 9 maart 2016 19:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/c(...)dd&view=0&shelf_id=0
Meer reclame voor braadslee!
Maar jij vindt iedereen kut.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voor mij wel, als ik je kut vind vrij hoog
dit dus, als je je zelfwaardering daaruit moet halen moet je echt over jezelf gaan nadenken, mits dat dit binnen je mogelijkheden ligt natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker weer een treurneus die hem moet afbranden
Oh ja, dat wel jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik zie nog maar 2 video's van auto's
Ik ben te onzeker, dus ik kan er niet tegen als andere mensen succes hebben, daarom heb ik een hekel aan Braddie en Fylax, die hebben al heel wat gepresteerd op het internet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit dus, als je je zelfwaardering daaruit moet halen moet je echt over jezelf gaan nadenken, mits dat dit binnen je mogelijkheden ligt natuurlijk
snap ik en terechte onzekerheidquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben te onzeker, dus ik kan er niet tegen als andere mensen succes hebben, daarom heb ik een hekel aan Braddie en Fylax, die hebben al heel wat gepresteerd op het internet.
weet ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
snap ik en terechte onzekerheid
Aldus degene die over zijn achterlijkheid begonquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit dus, als je je zelfwaardering daaruit moet halen moet je echt over jezelf gaan nadenken, mits dat dit binnen je mogelijkheden ligt natuurlijk
Alleen God kan over mij oordelen!!!quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoop dat je pc vast loopt als je weg bentquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ben ff weg
ltr homosensuele medefokkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |