Vandaag hield mij de volgende vraag bezig en ik kwam er niet uit. Denk dat jij hem wel voor me kunt beantwoorden dus ik stel 'm hier. Je bent een voorstander van multicul (en bovendien pc). Dat zijn imo mensen die zoveel mogelijk andere culturen willen zien, het melting pot ideaal. Tot een bepaalde verhouding misschien (?). Maar ... je zult nooit zeggen dat je vindt dat 50% van de Afrikanen blank moet zijn voor je je daar fijn voelt. Dan concludeer ik dat je visie afhankelijk is van je GPS-lokatie en kan je dus 500 meter verderop ineens het tegenovergestelde standpunt gaan lopen verdedigen. Hoe moet ik dit zien?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Werkt ook de andere kant op. Als er in de Randstad op een plek alleen maar een type mens is (ook al is het autochtoon) dan ben ik minder geneigd om me daar fijn te voelen.
Het eerstequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Is hij levend onthoofd of eerst (humaan) gedood en daarna onthoofd?
Godverdomme wat zeg je allemaal?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:28 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Vandaag hield mij de volgende vraag bezig en ik kwam er niet uit. Denk dat jij hem wel voor me kunt beantwoorden dus ik stel 'm hier. Je bent een voorstander van multicul (en bovendien pc). Dat zijn imo mensen die zoveel mogelijk andere culturen willen zien, het melting pot ideaal. Tot een bepaalde verhouding misschien (?). Maar ... je zult nooit zeggen dat je vindt dat 50% van de Afrikanen blank moet zijn voor je je daar fijn voelt. Dan concludeer ik dat je visie afhankelijk is van je GPS-lokatie en kan je dus 500 meter verderop ineens het tegenovergestelde standpunt gaan lopen verdedigen. Hoe moet ik dit zien?
Ja, het schijnt zelfs dat zijn onthoofde lichaam in een combo stapte en wegreed, maar even verderop met auto en al in brand vloog.quote:
Dat ze in Afrika geen multicul hebben en daar ook niet naar streven c.q. als een ideaal zien?quote:
Volgens mij lul je maar wat!quote:
Nou de rest van zijn lichaam zat achter het stuur van een uitgebrande auto, dus dan moet ie daarheen gereden zijn.quote:
En wat is jouw bron?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij lul je maar wat!
Waar heb je deze feiten vandaan?
Nergens is nog gemeld dat hij eerst onthoofd is. Het lijkt mij dat hij eerst gedood is en pas daarna onthoofd.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou de rest van zijn lichaam zat achter het stuur van een uitgebrande auto, dus dan moet ie daarheen gereden zijn.
Ik heb geen bron, maar ik gaf ook geen antwoord op jouw vraag...ik zei: Het lijkt mij...quote:
Dat hoeft toch helemaal niet, alsof ze hem op dat parkeerplaatsje in zijn auto onthoofd hebben. Lijkt me sws onhandig. Voor een onthoofding heb je ruimte nodig, want je moet met je zwaard of wat je ook gebruikt zwaaien om enige vaart te krijgen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou de rest van zijn lichaam zat achter het stuur van een uitgebrande auto, dus dan moet ie daarheen gereden zijn.
Nee, voor de shisha lounge onthoofd en toen heeft zijn lichaam weten te ontkomen tot de auto in brand vloog.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch helemaal niet, alsof ze hem op dat parkeerplaatsje in zijn auto onthoofd hebben. Lijkt me sws onhandig. Voor een onthoofding heb je ruimte nodig, want je moet met je zwaard of wat je ook gebruikt zwaaien om enige vaart te krijgen.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, voor de shisha lounge onthoofd en toen heeft zijn lichaam weten te ontkomen tot de auto in brand vloog.
Jij weet er duidelijk meer van. Beetje verdacht.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..].
Nee, hij is gewoon ergens in een badkamer drie hoog achter onthoofd, in de badkuip. Ze hebben zijn lichaam in een gestolen auto gedumpt en in de Bijlmer in de fik gestoken (hoef je hem niet in stukjes te zagen) en zijn hoofd even laten uitlekken, in een vuilniszak gedaan en vanmorgen op de vensterbank van die shushilounge gezet.
Ik ben een schrijver hè.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij weet er duidelijk meer van. Beetje verdacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |