Er zijn verschillende stackers, met elk hun eigen gehalte aan efidrine, garuana, caffeine, en taurine.
Zelf gebruikte ik stacker 3, maar helaas kreeg ik een "opgelaten" gevoel door de efidrine. Daarom gebruiker ik nu stacker 2.
Gebruiker stacker nooit om alleen af te vallen (alleen i.c.m met sport), en eet tussen door wel wat kleine hapjes want je hongergevoel verdwijnt er compleet door !
quote:Bij "Ringer Sportplaza" in Dordrecht kan je diverse soorten stackers kopen in diverse volumes (potten met 100 capsules etc.)
Op maandag 25 november 2002 12:37 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Cool! Nooit geweten!
Maar ook in grotere hoeveelheden? En heeft elke smartshop ze?
(In de Panorama die nu in de winkel ligt staat trouwens een uitgebreid artikel over het gebruik van stackers)
[Dit bericht is gewijzigd door XoXo op 25-11-2002 13:06]
quote:Ja, ik heb hem speciaal gekocht voor dat artikel, maar de pot die de deelnemers gebruiken komt mij al amateuristisch over: volgens mij is het testproduct wat ze gebruiken een slap aftreksel van echte STACKER-pillen. Bovendien vermeld oa de site waar ik altijd mijn Stackerpillen bestel dat je heel goed op de ingredienten moet letten en dat bep. pillen die met bep. ingredienten vermeld worden, gewoon malafide zijn. Net zoals de pillen die dus in de Panorama zijn gebruikt. Daarom vind ik het onderzoek weinig representatief en dat vind ik jammer, want ik zou eigenlijk wel 's zo'n onderzoeken willen zien waarbij de dus WEL werkende ECA Stackers gebruikt worden.
Op maandag 25 november 2002 12:59 schreef XoXo het volgende:
(In de Panorama die nu in de winkel ligt staat trouwens een uitgebreid artikel over het gebruik van stackers)
quote:En ben je al veel afegvallen?
Op maandag 25 november 2002 13:40 schreef GWD het volgende:
ik heb dus net via www.stacker.nl 2 dozen besteld 1 voor mij 1 voor maat van mij totaal 55 euro voor 200 stuks dus. ik ga jullie zeker op de hoogte houden hoe het werkt.
Ik gebruik die dingen wel maar niet om af te vallen, puur en alleen om een avondje op een party door te gaan zonder naar de drugs te hoeven grijpen.
In combinatie met alcohol werkt het bij mij perfect.
quote:Je kan het voor beide doeleinden gebruiken. Als je een capsule inneemt voor je training, is het goed voor de stimulering van je activiteit.
Op maandag 19 mei 2003 17:44 schreef T_r_u_m_a_n het volgende:
Is die shit nou om actief te worden of om af te vallen?
Of beiden?
quote:Niet echt gezond, permanent vetpercentage onder de 7 %.
Op maandag 25 november 2002 12:25 schreef GWD het volgende:
nouja met mijn vet percentage van 7% op een gewicht van 85 kilo met 1.84m ben ik nou niet echt onatletisch ik sport 3x in de week 1.5 uur alleen moet minder als 5% vet hebben voor ondergoedmodellen werk
dus ik denk misschien helpt dit ff die laatste procentjes te verliezen.
Ik merkte weinig van die stacker II.. behalve extra energie ..
Kon alles een stuk zwaarder pakken .. gelijk spierblessure ..
Maar een honger dat ik nog steeds had... ben ook niets afgevallen, en na een half potje gestopt.
Op het etiket staat dat het de enige echte zijn..
...via perfectbody.nl besteld.
Volgens mij moet je wel goed cardio erbij doen trouwens.
Maar voor mij werkte het niet.
Die opmerking over voor een training nemen en na het eten lijkt me niet echt kloppen.
Je neemt ze in als kuurtje namelijk.. vaste tijden.
quote:Hmm.. genoeg beweging .. letten op wat je eet .. dan val je automatisch al een beetje af. Stap een willekeurige fitnesscentrum in en laat je eens goed voorlichten over alternatieven, die er gewoon met verschillende trainingen zijn. Anders wil ik je nog wel het telefoonnummer geven van een goede vriend van me die fitnessinstructeur is hoor
Op maandag 25 november 2002 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, ze werken. (ik gebruik ze ook)
Als je daarnaast ook genoeg beweegt en op je eten let. Dus verwacht geen wonderen als je alleen die pillen slikt en verder op je luie reet blijft zittenMaar jij beweegt daarnaast genoeg, lees ik zo. Dan lijkt Stacker me een perfect middel om je vetpercentage omlaag te brengen. Let wel goed op de bijwerkingen en lees die voor je eraan begint.
quote:Prima, niks mis mee.
hoe gaan ze samen met drank als ik ze bijv. gebruik bij een avondje uitgaan.
quote:wtf
Op zaterdag 31 mei 2003 14:17 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb ivedra's
Ik vind die ivedra's echt zwaar klote. Misschien komt dit ook wel door wurgreflex en dito gebruikswijze.
Black Beauties vind ik trouwens de meest aangename.
quote:BB ken ik niet. Ivedra's zijn idd niet de ideale stackers, maar een ding: ze werken wel
Op zaterdag 31 mei 2003 14:19 schreef Poog het volgende:[..]
Ik vind die ivedra's
echt zwaar klote. Misschien komt dit ook wel door wurgreflex en dito gebruikswijze.
Black Beauties vind ik trouwens de meest aangename.
quote:l;aat maar. Slik allang geen stackers meer
Op zaterdag 31 mei 2003 14:14 schreef knokkels het volgende:[..]
Hmm.. genoeg beweging .. letten op wat je eet .. dan val je automatisch al een beetje af. Stap een willekeurige fitnesscentrum in en laat je eens goed voorlichten over alternatieven, die er gewoon met verschillende trainingen zijn. Anders wil ik je nog wel het telefoonnummer geven van een goede vriend van me die fitnessinstructeur is hoor
-edit- laat maar.. * knokkels herinnert zich ander topic hierover
[Dit bericht is gewijzigd door knokkels op 31-05-2003 15:12]
quote:Omdat ze gewoon NIET werken voor mij, klaar, schluß, meer heb ik er niet over te zeggen.
Op zaterdag 31 mei 2003 15:04 schreef knokkels het volgende:[..]
waarom niet meer dan?
quote:idd
Op vrijdag 21 februari 2003 00:05 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik gebruik die dingen wel maar niet om af te vallen, puur en alleen om een avondje op een party door te gaan zonder naar de drugs te hoeven grijpen.
In combinatie met alcohol werkt het bij mij perfect.
yellow jackets en black beauties zijn de beste naar mijn mening
quote:Afgaande op reacties van onze klanten is Stacker 4 de best werkende Stacker. Meer info op http://www.bodystore.nl/stacker_4/stacker_4.php.
Op maandag 25 november 2002 12:09 schreef GWD het volgende:
Ik heb veeel gehoord over stackers, maar geeft dit echt zoveel energie en laat het jer echt zo snel afvallen en hoeveel moet je nemen, ik heb zitten kijken naar yellow stackers. zo veel mogelijk info aub
en hoe gaan ze samen met drank als ik ze bijv. gebruik bij een avondje uitgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |