Stiekem zijn wel allemaal fan en stiekem kijken we straks allemaal.quote:
Heb je al kaartjes?quote:
Niet eens!quote:
Op een gegeven moment ging die zanger zo naar adem happen in ieder nummer.quote:
The Way I Are voor mij graagquote:
Ik vind het helemaal niks. Show zal vast geweldig zijn hoor, maar ik heb weinig met die muziek. Herrie.quote:
Whut?quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat wordt 500 euro aftikken.
En ik neem aan dat Domienie gewoon een leasebak heeft?
VAN ONZE BELASTINGCENTEN!!1quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat wordt 500 euro aftikken.
En ik neem aan dat Domienie gewoon een leasebak heeft?
Tussen 10 en 2.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
Luistert er eigenlijk nog wel iemand 3 FM?
Weinig. Ik luister op werkdagen, als ik kan, naar het programma 'MetMichiel'. 'S middags luister ik naar radio 2. 'S avonds speel ik vaak op mijn gitaar (ongeveer 30 minuten per dag). Ik luister in de avond nog wel regelmatig naar 3Voor12 radio en Dit is Domien. In het weekend luister ik naar spotify. Verder ben ik wel van plan om meer naar KX Radio te luisteren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
Luistert er eigenlijk nog wel iemand 3 FM?
Dit ja.quote:
Ik mis Bert van Lentquote:Op zondag 13 maart 2016 21:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zit per toeval wat oude filmpjes te kijken van Ekstra Weekend. God wat mis ik dat en met name het 'oude' 3FM.
twitter:rudymackay twitterde op zondag 13-03-2016 om 20:39:01Ik ga vannacht stiekem plaatjes draaien op @NPORadio2. Reken dus maar dat ik ouderwets Mr. Brightside ga draaien he. JA TOCH! 02-04u <3 reageer retweet
Filmpje met Danny de Munk en de kerstboom blijft leukquote:Op zondag 13 maart 2016 21:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zit per toeval wat oude filmpjes te kijken van Ekstra Weekend. God wat mis ik dat en met name het 'oude' 3FM.
EW, hoe herhalend het ook was, was een bazenprogrammaquote:Op zondag 13 maart 2016 21:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Faalstagramquote:Op maandag 14 maart 2016 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
Marisa Papen is van Instagram gegooid![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |