#FreeBouhanniquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Alle kritiek op Marokkanen is verdiend en terecht.
Dit. En de enige manier om er iets aan tw kunnen doen is in ieder geval het probleem erkennen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:25 schreef Baszh het volgende:
Samsom sprak gewoon de waarheid over de buurt waarin hij aan het coachen was.
Hoe meer, hoe beter.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
Leuk nog een Trumpbash, die zien we nooit.
Als het je niet bevalt, nou dan donder je toch opquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Eerst de slachtofferrol van Marokkanen, dan even Trump bashen om door te gaan naar white-privilege.
fixedquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, de Trumpbash in plaats van eenzijdige inhoudelijke analyses van de presidentsverkiezingen.
Verrassend.
Je ziet eigenlijk altijd dezelfde reflex; altijd de slachtofferkaart. Net ook weer bij die dame aan tafel. We moeten nu kennelijk zelfs al de realiteit gaan verzwijgen en moffelen, omdat de realiteit weleens hard kan aankomen bij sommigen. Echt bizar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Alle kritiek op Marokkanen is verdiend en terecht.
Mensen zoals hemzelf tellen voor 2.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef Protoplanet het volgende:
Volgens deze meneer zijn er 20 miljoen inwoners in Nederland
teveel kaas.quote:
De grote Robert vergelijken met dat volgevreten hokquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit de neef van Marc van der Linden?
Alfons Groenendijk stelde ooit een hekel aan kunstgras te hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Alfons Groenendijk heeft bij die rooitjes gewerkt
haha eet mijn kopkaasquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind kaaskop discriminerend. Ik ga aangifte doen.
Wil je SVP de term blank niet meer gebruiken? Tegenwoordig is het hip om "wit" te zeggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef matthijst het volgende:
Ja hoor, kaaskoppen zijn als het uitkomt opeens ook niet blanke Nederlanders...
Of omkoping met die Kargbo. Had die ook niks mee te maken .quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alfons Groenendijk stelde ooit een hekel aan kunstgras te hebben.
De rest is geschiedenis.
Is die jong of belegen?quote:
witmensch zag ik altijdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wil je SVP de term blank niet meer gebruiken? Tegenwoordig is het hip om "wit" te zeggen.
Ik sluit niet uit dat Alfons gewoon van Ajax naar Feyenoord zou gaan als hij daar ook maar één cent meer kon verdienen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of omkoping met die Kargbo. Had die ook niks mee te maken .
Half jaar later lekker werken bij een club die alles fixte
Ben meer van de dertig maanden gerijpte schimmelkazen, sorry.quote:
Alfons is een hypocriet zondagskindje, meer niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Alfons gewoon van Ajax naar Feyenoord zou gaan als hij daar ook maar één cent meer kon verdienen.
Ik heb hem nog niet in de kerk gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alfons is een hypocriet zondagskindje, meer niet.
Een matig getalenteerde rapper (soort pleonasme, ik weet het) die stennis heeft lopen schoppen omdat 3FM niet genoeg van die bagger draait. Toen mocht bij Giel in de studio langskomen en sindsdien is -ie een soort semi-bekende Nederlander, die we geacht worden om serieus te nemen, ook al heeft -ie bar weinig te melden. Zoiets.quote:
Ze heeft kaas in haar oren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat wijf hoort zichzelf veel te graag praten.
Ja met een harpoen.quote:
Ik wel. Hij kan ook heel goed opschieten met Kuyt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet in de kerk gezien.
Hier was ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Het valt me al mee dat er geen item was waarin vrouwen de hemel werden ingeprezen en dat er meer vrouwen in de top moesten komen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zou haar hete kip voeren met meloen
Hoe voer je iemand hete kip met een meloen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
lol bananen is dat soort ook gek opquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Tetten maken het legaal.quote:
hihiquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe voer je iemand hete kip met een meloen?
Mondje open , mondje dichtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe voer je iemand hete kip met een meloen?
Allemaal de schuld van Marokkanen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
Nu deze dame er zo over begint.... "klein Tante Esje"...
Ga eens kijken naar hoe Gerda Havertong er tegenwoordig bij zit in Sesamstraat. Als een soort Winnie Mandela. Dat was 20-25 jaar geleden echt heel anders.
Ik zit me kapot te lachenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik begin bijna te kotsen hier van.
Hankie pankie shang haiquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Heeft die man een bril vanwege zijn spleetogen?
Ik baal soms dat ik blank ben.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:38 schreef Infection het volgende:
Weer van dat volk wat onzeker is over hun huidskleur. Ze maken het zelf alleen maar erger zo.
Whehequote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kan die de nummers goed lezen op zondagavondquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het is idd satire.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zit me kapot te lachen
Leedvermaakgod
Ik walg er echt van. Rot toch een eind op man.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zit me kapot te lachen
Leedvermaakgod
Omdat Aziaten een stuk slimmer volk zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:39 schreef Baszh het volgende:
Waarom zijn Aziaten altijd zo chill vergeleken met die mocro's
Dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat Aziaten een stuk slimmer volk zijn.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Gerad Havertong, jaren geleden:
[ afbeelding ]
Gerda Havertong, recent:
[ afbeelding ]
De enige die dat niet doet is een harde werker. Toch weer opvallend.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moeten die mensen altijd maar in de slachtofferrol kruipen?
lol ga eens naar japan heb je zo een vuist op je bekquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:39 schreef Baszh het volgende:
Als je weet dat die lui compleet van het pandje zijn wordt het alleen maar leuker en leukerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik walg er echt van. Rot toch een eind op man.
aziaten werken ipv stelen en zijn slim.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:39 schreef Baszh het volgende:
Hij heeft deze keer gelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef Codino het volgende:
Fresku zegt wel hoe het is, ondanks de slachtofferrol.
Inderdaad, ze is er Afrikaanser uit gaan zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Gerad Havertong, jaren geleden:
[ afbeelding ]
Gerda Havertong, recent:
[ afbeelding ]
Ja ik weet het echt niet. Het zit ze in het bloed denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft onlangs nog een mooie apartementgebouw gekocht in Amsterdam. Echt een selfmade miljonair.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Als immigranten hequote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ga eens naar japan heb je zo een vuist op je bek
Aziaten en Joden zien het beste waar hun kansen liggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Misschien omdat ze nog steeds continu gediscrimineerd worden? Je hoeft godverdomme alleen dit topic maar terug te lezen om dat te zien, ben je blind ofzo?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
En de mensen die meer vrouwen in de top willen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja ik weet het echt niet. Het zit ze in het bloed denk ik.
Een collectief minderwaardigheidscomplex.
en de enige niet-afrikaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
De enige die dat niet doet is een harde werker. Toch weer opvallend.
Die discriminatie veroorzaken ze zelf door telkens maar te herhalen welke kleur ze zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Misschien omdat ze nog steeds continu gediscrimineerd worden? Je hoeft godverdomme alleen dit topic maar terug te lezen om dat te zien, ben je blind ofzo?
Kutkaaskoppen , kutblanken , kutsurinamers , Antillianen zijn heel erg luiquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Misschien omdat ze nog steeds continu gediscrimineerd worden? Je hoeft godverdomme alleen dit topic maar terug te lezen om dat te zien, ben je blind ofzo?
Zijn weinig gasten, van welke afkomst dan ook, die hier niet afgekraakt worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat gebeurt zeker maar andersom ook. Menselijk trekje waar je tegen moet vechten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
is niet terecht uiteraard maar ligt in eerste instantie aan de marokkanen zelf. grote groep verpest het voor de rest.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dit is iets te kort door de bocht.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Die discriminatie veroorzaken ze zelf door telkens maar te herhalen welke kleur ze zijn.
Hij moest bijna huilen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:42 schreef matthijst het volgende:
Anti-liaan. Is toch gvd gewoon een geintje.
Sjongejonge, janken echt overal om.
Nee, dat is de reactie op jouw discriminatie. Niet omdraaien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Die discriminatie veroorzaken ze zelf door telkens maar te herhalen welke kleur ze zijn.
Nou nou nou...je mag het er best mee oneens zijn maar dit is niet aardig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:43 schreef DonDruiper het volgende:
Als ik die Sylvana voor m'n auto krijg geef ik gas.
Ik las laatst een artikel over het verdwijnen van Sesamstraat en daar stond een foto van Gerda Havertong naast. Ik keek daar raar van op, want zo herinner ik haar me niet uit mijn kindertijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Inderdaad, ze is er Afrikaanser uit gaan zien.
Waarom kijk jij trouwens Sesamstraat?
Ik zou inderdaad ook nog eens in de achteruit erover heen rijden om zeker te zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:44 schreef Codino het volgende:
[..]
Nou nou nou...je mag het er best mee oneens zijn maar dit is niet aardig.
generalisatie, chinezen en ashkenazische joden wellicht maar zeker niet allen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:42 schreef Martinello het volgende:
[..]
Aziaten en Joden zien het beste waar hun kansen liggen.
Terecht.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:45 schreef matthijst het volgende:
Die Chinees denkt alleen maar. Wat een jankerds....
Sambal bij?
Nr 31, met rijst.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:45 schreef matthijst het volgende:
Sambal bij?
Dat is haar keuze, zou niet weten waarom dat niet mag.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik las laatst een artikel over het verdwijnen van Sesamstraat en daar stond een foto van Gerda Havertong naast. Ik keek daar raar van op, want zo herinner ik haar me niet uit mijn kindertijd.
Ik vind het echt heel raar dat Havertong er nu als een soort Winnie Mandela bij zit. Geen idee of dat haar vrije keuze is, of dat programmamakers haar hiertoe dwingen. En als ik die actrice net hoor praten, krijg ik de indruk dat Hilversum dit soort stereotypen in stand houdt. Dat vind ik kwalijk.
hebben ze volgens jou daar zelf geen aandeel in?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, dat is de reactie op jouw discriminatie. Niet omdraaien.
Het mooie is ook dat Aziaten altijd buiten schot blijven in dit soort discussies.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:45 schreef matthijst het volgende:
Sambal bij?
Worden er soms dan niet Nederlanders, de autochtoon zelf, gediscrimineerd? Kijk naar misdaadcijfers, kijk naar zoveel, bekijk het gehele plaatje. Het is altijd dezelfde grammofoonplaat die wordt afgespeeld. Het is allemaal de schuld van de Nederlander, de grote boze Nederlander. Ik ga geen extreemrechtse mensen lopen verdedigen, maar als ik ergens enorm agressief van word, is het ontbrekende wederhoor in dit land. Pauw is tegenwoordig alleen maar eenzijdige koffiezetapparaatpraat (drie keer woordwaarde). Iedere dag hetzelfde: vluchtelingen zijn goed, vluchtelingen zijn yay, wij worden gediscrimineerd, wij worden uitgezet (overigens zoveel gezinnen maar er is toch een goed persoon, komt in de media en dat mag opeens blijven terwijl de 99 andere gevallen worden uitgezet).quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te schelden met Jodenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef matthijst het volgende:
Had deze Jood niet een boek over zijn obsessie met negerinnen met dikke reten geschreven?
Ze durfde het alleen te zeggen omdat ie 12 is.quote:
Die negerin aan tafel zal ook een beste reet hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef matthijst het volgende:
Had deze Jood niet een boek over zijn obsessie met negerinnen met dikke reten geschreven?
Weet jij zeker dat het haar keuze is, of gok je dat maar gewoon?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is haar keuze, zou niet weten waarom dat niet mag.
Hij werd aangekondigd als Jood?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te schelden met Joden
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef Heufd het volgende:
De reacties in dit topic maken goed duidelijk hoe belangrijk het is dat hierover gesproken wordt.
Geen slank blank mokkel willen...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die negerin aan tafel zal ook een beste reet hebben
Tis wel een Amsterdammer, maar om dat als geuzennaam te gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad ook nog eens in de achteruit erover heen rijden om zeker te zijn
Nee ik weet dat niet zeker, maar het lijkt me een stuk aannemelijker dan dat ze gedwongen wordt door haar werkgever.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat het haar keuze is, of gok je dat maar gewoon?
Ik denk niet dat Havertong een juist beeld van een donkere vrouw laat zien door zich zo uit te dossen, los van de vraag wiens keuze dit is.
Sefardische Joden lukt het ook wel hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
generalisatie, chinezen en ashkenazische joden wellicht maar zeker niet allen.
Ditquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:48 schreef Sked het volgende:
Chinezen zijn van nature gewoon veel onderdaniger
Hij wil als Jood liever een Marokkaan lijken schijnbaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tis wel een Amsterdammer, maar om dat als geuzennaam te gebruikenIk zie tevens geen keppeltje of doosje op zijn kop
Het bevordert de onverdraagzaamheid, volgens de maatstaven waarmee Wilders eerder vanavond nog werd beoordeeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond die whiteface van Fresku ook wel racistisch eigenlijk. Ik word daar als blanke neergezet als bierdrinkende tokkie.
Het is een tv-programma, in Sesamstraat loopt ook een regisseur rond.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee ik weet dat niet zeker, maar het lijkt me een stuk aannemelijker dan dat ze gedwongen wordt door haar werkgever.
Er zijn zo veel vrouwen die er zo bijlopen.
Nog niks vergeleken bij de Zwitsers. Xenofobie is hier een volkssport.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Beweert deze man nu dat Chinezen niet racistisch zijn? Dat je daar niet heel vreemd aangekeken wordt als buitenlander? Hah!
Spreek jij eens voor jezelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
hou eens op met je offtopic spam, begint ons een beetje te irriteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2016 23:51:30 ]
Had je daar wat op tegen? Kom naar buiten dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:50 schreef Infection het volgende:
Eng gezelschap aan tafel. Behalve die Chinees naturulijk.
Allemaal van dat black power volk
t Is een jood.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tis wel een Amsterdammer, maar om dat als geuzennaam te gebruikenIk zie tevens geen keppeltje of doosje op zijn kop
Ja. Racisme komt niet maar van één kant. Black Power is gewoon racistisch tegenover blanken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had je daar wat op tegen? Kom naar buiten dan?
Ik had toch iets meer verdraagzaamheid verwacht van een supporter met zulke clubkleuren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:51 schreef hafcfan het volgende:
Kanker zwarten weer van ons belastinggeld op tv!!
Niet waar, is tegen de witte overheersing over een zwarte wereldquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja. Racisme komt niet maar van één kant. Black Power is gewoon racistisch tegenover blanken.
Hij ziet het gewoon erg zwart-wit.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had toch iets meer verdraagzaamheid verwacht van een supporter met zulke clubkleuren.
Ik vermoed dat het toch niet tegen haar zin in is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is een tv-programma, in Sesamstraat loopt ook een regisseur rond.
Er wordt gewoon over nagedacht hoe alles eruitziet.
Ik vermoed dat het bewust is.
En iets met dure huizen en auto's.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Chinezen zijn wel ziekelijk geobsedeerd door geld.
Ook ja, is heel veel status voor ze.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
wellicht maar ze hebben niet zo buitenproportioneel vaak een hoog IQ en geld etc. zoals de ashkenazische omdat ze minder hard werden vervolgd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
Sefardische Joden lukt het ook wel hoor.
Ik kom wel naar jou toequote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had je daar wat op tegen? Kom naar buiten dan?
waar baseer je dat op? eerder imperiumbuilding denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Over miljoenen Nederlanders die zich benadeeld en gediscrimineerd voelen door de blankmensch.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:54 schreef Windhapper het volgende:
Weet ik godverdomme nog steeds niet waar dat boek over gaat.
Op basis van Chinezen die ik ken. Neem alleen al de traditie van de 'rode enveloppen'.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waar baseer je dat op? eerder imperiumbuilding denk ik.
In Nederland heb je wel de traditie van blauwe enveloppen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Op basis van Chinezen die ik ken. Neem alleen al de traditie van de 'rode enveloppen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |