#FreeBouhanniquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Alle kritiek op Marokkanen is verdiend en terecht.
Dit. En de enige manier om er iets aan tw kunnen doen is in ieder geval het probleem erkennen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:25 schreef Baszh het volgende:
Samsom sprak gewoon de waarheid over de buurt waarin hij aan het coachen was.
Hoe meer, hoe beter.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
Leuk nog een Trumpbash, die zien we nooit.
Als het je niet bevalt, nou dan donder je toch opquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Eerst de slachtofferrol van Marokkanen, dan even Trump bashen om door te gaan naar white-privilege.
fixedquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, de Trumpbash in plaats van eenzijdige inhoudelijke analyses van de presidentsverkiezingen.
Verrassend.
Je ziet eigenlijk altijd dezelfde reflex; altijd de slachtofferkaart. Net ook weer bij die dame aan tafel. We moeten nu kennelijk zelfs al de realiteit gaan verzwijgen en moffelen, omdat de realiteit weleens hard kan aankomen bij sommigen. Echt bizar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Alle kritiek op Marokkanen is verdiend en terecht.
Mensen zoals hemzelf tellen voor 2.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef Protoplanet het volgende:
Volgens deze meneer zijn er 20 miljoen inwoners in Nederland
teveel kaas.quote:
De grote Robert vergelijken met dat volgevreten hokquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit de neef van Marc van der Linden?
Alfons Groenendijk stelde ooit een hekel aan kunstgras te hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Alfons Groenendijk heeft bij die rooitjes gewerkt
haha eet mijn kopkaasquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind kaaskop discriminerend. Ik ga aangifte doen.
Wil je SVP de term blank niet meer gebruiken? Tegenwoordig is het hip om "wit" te zeggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef matthijst het volgende:
Ja hoor, kaaskoppen zijn als het uitkomt opeens ook niet blanke Nederlanders...
Of omkoping met die Kargbo. Had die ook niks mee te maken .quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alfons Groenendijk stelde ooit een hekel aan kunstgras te hebben.
De rest is geschiedenis.
Is die jong of belegen?quote:
witmensch zag ik altijdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wil je SVP de term blank niet meer gebruiken? Tegenwoordig is het hip om "wit" te zeggen.
Ik sluit niet uit dat Alfons gewoon van Ajax naar Feyenoord zou gaan als hij daar ook maar één cent meer kon verdienen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of omkoping met die Kargbo. Had die ook niks mee te maken .
Half jaar later lekker werken bij een club die alles fixte
Ben meer van de dertig maanden gerijpte schimmelkazen, sorry.quote:
Alfons is een hypocriet zondagskindje, meer niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Alfons gewoon van Ajax naar Feyenoord zou gaan als hij daar ook maar één cent meer kon verdienen.
Ik heb hem nog niet in de kerk gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alfons is een hypocriet zondagskindje, meer niet.
Een matig getalenteerde rapper (soort pleonasme, ik weet het) die stennis heeft lopen schoppen omdat 3FM niet genoeg van die bagger draait. Toen mocht bij Giel in de studio langskomen en sindsdien is -ie een soort semi-bekende Nederlander, die we geacht worden om serieus te nemen, ook al heeft -ie bar weinig te melden. Zoiets.quote:
Ze heeft kaas in haar oren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat wijf hoort zichzelf veel te graag praten.
Ja met een harpoen.quote:
Ik wel. Hij kan ook heel goed opschieten met Kuyt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet in de kerk gezien.
Hier was ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Het valt me al mee dat er geen item was waarin vrouwen de hemel werden ingeprezen en dat er meer vrouwen in de top moesten komen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zou haar hete kip voeren met meloen
Hoe voer je iemand hete kip met een meloen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
lol bananen is dat soort ook gek opquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Tetten maken het legaal.quote:
hihiquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe voer je iemand hete kip met een meloen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |