Wie ruzie, die moeder en je vriend?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:22 schreef Amarantha het volgende:
Tering awkward als je moeders vriend belt om te zeggen dat ze ruzie hebben
I know. Het kan altijdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb spontaan een erfelijke afwijking ontwikkeld, mijn ouders hebben niks. Just saying...
Is het meer levensstijl dan slecht gen ja?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat ook ja.
[..]
En gaan sommige alsnog snel dood.
Kut leven
[..]
Ik ook, bah.
En ja, is echt voornamelijk levensstijl
Mwah, tis dat ik geen chick ben, maar dan had ik 85% kans op borstkanker op mijn genen...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, het is echt voornamelijk levensstijl![]()
.
Wat heb jij dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mwah, tis dat ik geen chick ben, maar dan had ik 85% kans op borstkanker op mijn genen...
Jup, maar dan moet je ALLES nemen.. En dat is hééél veelquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het meer levensstijl dan slecht gen ja?
Ja, dit wel ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
mannen krijgen toch altijd prostaatkanker als ze maar oud genoeg worden
huhquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
mannen krijgen toch altijd prostaatkanker als ze maar oud genoeg worden
Hm oke.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup, maar dan moet je ALLES nemen.. En dat is hééél veel
Echt tot waar je bent opgegroeid tot roken tot eten tot beweging tot plek op de wereld tot doktoren die je hebt (eerdere diagnose is al eerder kans op genezing) op AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSS
Kan je moeilijk verhaal uitleggen, maar je hebt modellen en als je al die shit daarin in invoert en kijkt wat er dan overblijft aan de variable 'gen' is waardoor kanker genetisch is bepaald, en dat is minimaal.
Ja, is prima en wie gaat dat betalen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke.
Ik zou willen dat je zulke dingen sowieso gewoon regelmatig kon laten onderzoeken bij de huisarts. En dan op alle vormen van kanker of afwijkingenDat je dat gewoon 1x in het half jaar ofzo laat testen. In Duitsland zijnze daar al een stuk verder in dan hier volgens mij
Kan prima hoor. Als je zelf betaald.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke.
Ik zou willen dat je zulke dingen sowieso gewoon regelmatig kon laten onderzoeken bij de huisarts. En dan op alle vormen van kanker of afwijkingenDat je dat gewoon 1x in het half jaar ofzo laat testen. In Duitsland zijnze daar al een stuk verder in dan hier volgens mij
Eens, eens.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat we dat helemaal niet moeten doen. Ik vind dat mensen niet zo tering lang moeten leven, eigenlijk.
Ah, das wel nasty jaquote:
Achja. Nog meer studievertraging omdat ik het mentaal allemaal niet meer zag zitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat schijt, dacht dat dingetje gewoon prima en oké was.
Ja, weet ik. Is allemaal te duurquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, is prima en wie gaat dat betalen?
En waar haal je die doktoren vandaan?
Lolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Achja. Nog meer studievertraging omdat ik het mentaal allemaal niet meer zag zitten.
Trustenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef JanCees het volgende:
Morgen weer vies vroeg op![]()
Welterusten dames en heren![]()
Ik ook denk ik. 75 is wel de max hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik straks jaar of 70 ben zou ik er sowieso wel mooi schoongenoeg van hebben.
Waarom? Als je dan nog geniet van het levenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik straks jaar of 70 ben zou ik er sowieso wel mooi schoongenoeg van hebben.
Mijn opas/overgrootopas allemaal wel redelijk vroeg dood. Meeste 50-60quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. 75 is wel de max hoor.
Maar de meesten in mn familie halen de 85+(ook met roken).
Doeggiequote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef JanCees het volgende:
Morgen weer vies vroeg op![]()
Welterusten dames en heren![]()
Bitches, haha. Doe t subtielquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Yep. Nu nog de tweede lezer van mijn scriptie overtuigen dat ze een debiel is. Kreun...
Ik vind het leven bijzonder veel energie kosten, ik acht de kans niet zo hoog als de lichamelijke aftakeling ook zover is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Als je dan nog geniet van het leven
En dat terwijl je op dit moment, je vroegere jaren niet meegeteld, best veel dingen hebt waar je een hoop levenslust uit kan puttenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het leven bijzonder veel energie kosten, ik acht de kans niet zo hoog als de lichamelijke aftakeling ook zover is.
Wat heb je aan studieschuld uberhaupt als je toch vroeg dood gaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:33 schreef Yreal het volgende:
Ik had er wel van kunnen genieten dat ik mijn studieschuld niet zou afbetalen als ik vroeg dood ging..
Dit idd. En ik wil niet eens kinderen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Na een tijdje gaan de mensen om je heen ook de pijp uit, word je een zeeur voor je kinderen en kleinkinderen.
Krijg je lichamelijek mankementen.
Nee, Laat mij dan maar mooi op een bepaalde leeftijd een keer een hartaanval krijgen hoor.
Gewoon het idee dat ik drie motoren en 10 vakanties heb gehad van de staat...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat heb je aan studieschuld uberhaupt als je toch vroeg dood gaat.
zeg maarquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb nu een gedachte in m`n hoofd die een hoop emogifs zullen opleveren
Mooi toch, voor het laatst je cameltje roken die dan 100 per pakje zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit idd. En ik wil niet eens kinderen.Dus als mn vriendje doodgaat, ben ik alleen omfg
Ja dan wil je toch ook wel snel dood
Ik kan het me gewoon heel moeilijk voorstellen dat mensen die hun leven prima voor elkaar hebben. veel dingen hebben waar ze van kunnen genieten, of in ieder geval, van zouden moeten genieten, al levensmoe zijn, of heel nihilistisch en zwartgallig in het leven staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |