Zou jij dat niet nemen nee?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom gewoon geen chemo doen als het even kan
Alleen een regenpak op je motor?quote:
Hennepoil en bidden?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom gewoon geen chemo doen als het even kan
Ja, dan denkt volgens mij iedereen 'Nee, dit was het niet waard nee'quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je ergens kaal ligt te creperen van de chemo dan denk je echt niet meer "ach".
Nu misschien nog wel.quote:
Zijn er veel die niet doen of na eerste meteen kappen omdat t voor velen totaal niet opweegt voor wat ze terug krijgenquote:
Ik heb zo'n kekke overjas natuurlijk. Op locatie uit en weer helemaal droog.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen een regenpak op je motor?
Dan heb je derdegraads brandwonden als je flink op je snufferd gaat
Als het om levensverlenging gaat is het al anders dan als het nog zou helpen bij genezen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn er veel die niet doen of na eerste meteen kappen omdat t voor velen totaal niet opweegt voor wat ze terug krijgen
ja klopt. als je kinderen hebt ga je denk ik toch langer proberen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Crack_ het volgende:
Ja, vaak wel wat oudere en zonder kinderen of kinderen op oudere leeftijd enzo enzo
Ja, denk dat genezen bijna iedereen dan weer doetquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het om levensverlenging gaat is het al anders dan als het nog zou helpen bij genezen natuurlijk
Ligt aan genezingskans denk ik. En dan in combinatie met leeftijdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, denk dat genezen bijna iedereen dan weer doet.
Uiteindelijk gaan de meeste mensen nog een keerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben daar best wel bang voor om kanker te krijgenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat ook ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt aan genezingskans denk ik. En dan in combinatie met leeftijd
En gaan sommige alsnog snel dood.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan de meeste mensen nog een keerof een derde...
Ik ook, bahquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben daar best wel bang voor om kanker te krijgen![]()
Ligt ook wel deels aan jezelf door te zeggen: Gezonder leven natuurlijk
Ik heb spontaan een erfelijke afwijking ontwikkeld, mijn ouders hebben niks. Just saying...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Het zit niet heel erg in de familie gelukkig
Wie ruzie, die moeder en je vriend?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:22 schreef Amarantha het volgende:
Tering awkward als je moeders vriend belt om te zeggen dat ze ruzie hebben
I know. Het kan altijdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb spontaan een erfelijke afwijking ontwikkeld, mijn ouders hebben niks. Just saying...
Is het meer levensstijl dan slecht gen ja?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat ook ja.
[..]
En gaan sommige alsnog snel dood.
Kut leven
[..]
Ik ook, bah.
En ja, is echt voornamelijk levensstijl
Mwah, tis dat ik geen chick ben, maar dan had ik 85% kans op borstkanker op mijn genen...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, het is echt voornamelijk levensstijl![]()
.
Wat heb jij dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mwah, tis dat ik geen chick ben, maar dan had ik 85% kans op borstkanker op mijn genen...
Jup, maar dan moet je ALLES nemen.. En dat is hééél veelquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het meer levensstijl dan slecht gen ja?
Ja, dit wel ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
mannen krijgen toch altijd prostaatkanker als ze maar oud genoeg worden
huhquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
mannen krijgen toch altijd prostaatkanker als ze maar oud genoeg worden
Hm oke.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup, maar dan moet je ALLES nemen.. En dat is hééél veel
Echt tot waar je bent opgegroeid tot roken tot eten tot beweging tot plek op de wereld tot doktoren die je hebt (eerdere diagnose is al eerder kans op genezing) op AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSS
Kan je moeilijk verhaal uitleggen, maar je hebt modellen en als je al die shit daarin in invoert en kijkt wat er dan overblijft aan de variable 'gen' is waardoor kanker genetisch is bepaald, en dat is minimaal.
Ja, is prima en wie gaat dat betalen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke.
Ik zou willen dat je zulke dingen sowieso gewoon regelmatig kon laten onderzoeken bij de huisarts. En dan op alle vormen van kanker of afwijkingenDat je dat gewoon 1x in het half jaar ofzo laat testen. In Duitsland zijnze daar al een stuk verder in dan hier volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |