Misschien contracten die dan aflopen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel dan ja.. Snap ook nooit waarom dat dan zo lang moet duren
wat had je gekochtquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Ik moest vandaag cadeautje voor nichtje van 3 maanden kopen. Hopelijk een beetje geslaagd
Ze zeiden dat het daar in dat distributiecentrum rustig was deze tijd. Ze konden ook geen 40 uur pw garanderen. Maakt me opzich niet uit de eerste tijd, maar hopelijk gebeurt dat naarmate ik daar werk welquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel dan ja.. Snap ook nooit waarom dat dan zo lang moet duren
Een roze pakje, en een knuffelbeertjequote:
leuk leukquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een roze pakje, en een knuffelbeertje
Qua cadeaus bedoelje?quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk leuk
ik kom er bij mijn zusje steeds meer achter dat ze te veel gewend wordt
Misschien kan je haar wat boeken van Kafka gevenquote:
ze kan nog geen woord praten buiten wat brabbelenquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je haar wat boeken van Kafka geven
Hoe oud was jij toen je leerde lezen? 4 toch al ofzo?quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze kan nog geen woord praten buiten wat brabbelen
ja lezen rond 4.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe oud was jij toen je leerde lezen? 4 toch al ofzo?
Geen gebruikelijke volgorde neequote:Op woensdag 9 maart 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
En pas in groep 2 nederlands verstaan.
Ik brak mijn arm in groep drie. Dat waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie nog herinneringen van de kleuterklas
Poehquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Oogafwijkgodenquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
In groep 2 kreeg mijn juffrouw ooit bijna een hartverzakking vanwege mijn luie rechteroog.
Nee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |