Nee, als mn salaris al prima is dan heb ik liever dagje extra. Maarja, dat zeg ik nu.. werk nu ook al extra zonder dat het perse hoeft maar soms toch niks anders te doen en dan ja, waarom niet hequote:Op woensdag 9 maart 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind 40 nog wel prima, ligt beetje aan het werk.
Ik zou dat extra dagje toch verspillen, hoewel als ik papa ben ooit, dan zou ik wel zo die extra dag inleverenquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, als mn salaris al prima is dan heb ik liever dagje extra. Maarja, dat zeg ik nu.. werk nu ook al extra zonder dat het perse hoeft maar soms toch niks anders te doen en dan ja, waarom niet he.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou dat extra dagje toch verspillen, hoewel als ik papa ben ooit, dan zou ik wel zo die extra dag inleveren
Dat magazijnbaantje?quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Morgen maar eens uitzendbureau bellen of ze al meer nieuws hebben
Jij als mod kan dat, bedankt voor het onderschrift commentaar trouwensquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan de wind moeilijk verplichten om weg te gaan
Uhu. Het is pas een week geleden dus ik zou eigenlijk pas over 2/3 weken iets moeten horen volgens hun, maar ik ga niet zo lang wachtenquote:
Ik moest vandaag maar liefst twee topics sluiten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij als mod kan dat, bedankt voor het onderschrift commentaar trouwens
Ik neem aan dat je de facturen hiervan naar Danny hebt gestuurd?quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest vandaag maar liefst twee topics sluiten.
Heftig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest vandaag maar liefst twee topics sluiten.
Nee, nee, nee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de facturen hiervan naar Danny hebt gestuurd?
Wow. Zijn het zijn eerste kinderen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Over kinderen gesproken, een kennis van mij wordt vader van een drieling.
Dat lijkt me echt een recept voor een post natale depressie.
Ja snap ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Het is pas een week geleden dus ik zou eigenlijk pas over 2/3 weken iets moeten horen volgens hun, maar ik ga niet zo lang wachtenWord er beetje ongeduldig van
Ja gelukkig wel. Daarna zou ik echt gelijk de knip er in zetten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow. Zijn het zijn eerste kinderen?
Zeg dat wel ja, mijn godquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Over kinderen gesproken, een kennis van mij wordt vader van een drieling.
Dat lijkt me echt een recept voor een post natale depressie.
Maar ja, ze hebben ID en bank-gegevens al genoteerd enzo. Mag toch aannemen dat het sowieos wel goed zit?quote:
Ik denk dat een eenling al redelijk overweldigend is.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja, mijn god
Een tweeling zou ik al heel wat vinden
Lijkt me wel dan ja.. Snap ook nooit waarom dat dan zo lang moet durenquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ja, ze hebben ID en bank-gegevens al genoteerd enzo. Mag toch aannemen dat het sowieos wel goed zit?
Dat ook ja.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat een eenling al redelijk overweldigend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |