maar dat is dus juist akward... want waarom glimlach je als je daarna toch weer niks zegt?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Glimlachen, en doorgaan met je eigen ding.
Omdat je toch min of meer de hele dag tegenover elkaar zit maar niks zegt.. mensen praten vanuit nature toch altijd wel, zeker als je lang met elkaar doorbrengt?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik begrijp niet waarom dat awkward is als je diegene niet kent.
Je brengt geen tijd met elkaar door. Je zit in dezelfde ruimte, je eigen ding te doen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:14 schreef Deezertje het volgende:
Omdat je toch min of meer de hele dag tegenover elkaar zit maar niks zegt.. mensen praten vanuit nature toch altijd wel, zeker als je lang met elkaar doorbrengt?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Behalve yats geen idee. SV woont in Leeuwarden dus dat is een dagje uit op zichMaar als iemand vrijdagmiddag naar
Waarom ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wilt DM mij ff. Of donderdagavond/vrijdagavond iets. (alsnog liefst rond eigen leeftijd) Strawberry?
En de anderen die hebben aangeboden om met je buitenhuis af te spreken, zijn dus niet aardig?quote:
quote:
Dat zal het zijn ja. Hoe oppervlakkig weer.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:43 schreef Fascination het volgende:
[..]. Je hebt foto's van haar gezien en weet dat ze een knappe meid is.
Genoeg aardige mensen hier die veel meer moeite hebben gedaan om jou van advies en hulp te voorzien dan ik. Kan uit persoonlijke ervaring zeggen dat het meeten met Yats echt niet eng is.quote:
Hij post maar wat 'ie wil overdag. En jullie blijven maar reageren. Als jullie stoppen met reageren dan valt er niets te zaniken, want dan krijgt 'ie geen aandacht. De enige reden dat dit al deel 5 is is natuurlijk het gehap tegen deze betonnen muur.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:43 schreef j1nxnl het volgende:
Gaat wel rap richting nummertje 6 toe zo. Denk dat we daar al zitten voordat meneer bij de huisarts is geweest.
Terwijl er echt tot die tijd eigenlijk niets zinnigs te zeggen valt.
Al het andere is door hemzelf al van de tafel geveegd en na alle grollen en grappen zijn we (al)weer aanbeland bij de; BooHoo is zit de hele dag in de UB en een meisje ook....
Tot morgen ochtend lijkt het me het beste om hem maar even op slot te gooien, of niet?
Zou je er voor open staan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Genoeg aardige mensen hier die veel meer moeite hebben gedaan om jou van advies en hulp te voorzien dan ik. Kan uit persoonlijke ervaring zeggen dat het meeten met Yats echt niet eng is.Dus als je dat gewoon doorzet... wees blij dat er mensen zijn die het überhaupt aanbieden. Dat is niet vanzelfsprekend.
Ze is bezet.quote:
De in jouw ogen aardige en betrouwbare user Strawberry zegt dat yats meeten haar goed is bevallen.quote:
Wie niet waagt, die niet wintquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
De in jouw ogen aardige en betrouwbare user Strawberry zegt dat yats meeten haar goed is bevallen.
Waarom kies jij er dan vervolgens voor om over yats genereuze aanbod heen te stappen en het toch nog een keer bij Strawberry te proberen?
Maar zie je nu echt niet hoe antipathiek dat is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |