abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160543883
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:03 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Misschien mankeert er ook wel wat aan z'n ouders.
Te veilig?
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:05:00 #277
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_160543887
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:00 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Heb op de middelbare gezeten met iemand die Asperger heeft. Het werd vroeg geconstateerd en hij kreeg ook hele goede begeleiding. Tegenwoordig zit hij op kamers in Amsterdam en is lid van een studentenvereniging en heeft bergen met vrienden. Het scheelde voor hem denk ik veel dat zijn ouders, ondanks een scheiding, hem enorm steunden. Ik denk dat Deezertje dat geluk niet heeft gehad. Zijn ouders laten hem maar aanmodderen waardoor hij nu uiteindelijk dat miserabel persoon is geworden wie hij nu is. Niet om alles af te schuiven op zijn ouders, maar als Deezerd mijn kind was geweest had ik al lang zelf actie ondernomen. Lijkt mij enorm pijnlijk om je kind zo enorm te zien vervreemden van de maatschappij. Gevaarlijk zelfs.
Gefrustreerd lone wolf-materiaal, bedoel je? Met Asperger kun je prima o.b.v. cognitieve als-danredeneringen sociaal gedrag je eigen maken, daar hebben de meesten het verstand voor. Maar het vergt wel werk.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:05:08 #278
47102 Elvi
miemkwien
pi_160543890
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:42 schreef Mandéra het volgende:
Hij kan het echt niet langer enkel en alleen maar steken op het feit dat hij autist is. Ik ken persoonlijk ook mensen met asperger, die stuk voor stuk door de begeleiding die ze hebben gekregen of nog steeds krijgen gewoon prima functioneren in onze samenleving.

Deezertje je bent gewoon een heel bevooroordeeld, contactgestoord en sociaal incapabel mannetje die daarbovenop ook nog eens een hele nare persoonlijkheid heeft en niemand iets gunt behalve zichzelf. Daarom kotst zelfs iedereen hier op een internetforum je uit. Je laat je zelf van je meest arrogante en egoïstische kant zien door het aanbod van users hier te negeren en wel openlijk kenbaar te maken dat je vrouwelijke users wilt meeten, enkel en alleen door hun geslacht.

Grow a pair man en kap met zielig doen over je handicap en sociale skills. Er zijn ergere afwijkingen in de wereld dan Asperger, daar valt nog wat aan te doen.
_O_
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:05:39 #279
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_160543901
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:00 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Heb op de middelbare gezeten met iemand die Asperger heeft. Het werd vroeg geconstateerd en hij kreeg ook hele goede begeleiding. Tegenwoordig zit hij op kamers in Amsterdam en is lid van een studentenvereniging en heeft bergen met vrienden. Het scheelde voor hem denk ik veel dat zijn ouders, ondanks een scheiding, hem enorm steunden. Ik denk dat Deezertje dat geluk niet heeft gehad. Zijn ouders laten hem maar aanmodderen waardoor hij nu uiteindelijk dat miserabel persoon is geworden wie hij nu is. Niet om alles af te schuiven op zijn ouders, maar als Deezerd mijn kind was geweest had ik al lang zelf actie ondernomen. Lijkt mij enorm pijnlijk om je kind zo enorm te zien vervreemden van de maatschappij. Gevaarlijk zelfs.
Herkenbaar zelfs. Ik ben tig jaar geleden ook gediagnosticeerd met Asperger. Op 1 of 2 puntjes na is er niks meer van te merken.

Ik denk dat de meeste mensen die ik hier gemeet heb niks doorhadden! En dat terwijl ik zo'n paar jaar geleden echt contactgestoord was.

Edit: Dan wil ik m'n ouders wel creds geven want zij lieten me juist in het diepe vallen, zodat ik het wel zelf moest oplossen. :)
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_160543940
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:05 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Herkenbaar zelfs. Ik ben tig jaar geleden ook gediagnosticeerd met Asperger. Op 1 of 2 puntjes na is er niks meer van te merken.

Ik denk dat de meeste mensen die ik hier gemeet heb niks doorhadden! En dat terwijl ik zo'n paar jaar geleden echt contactgestoord was.

Edit: Dan wil ik m'n ouders wel creds geven want zij lieten me juist in het diepe vallen, zodat ik het wel zelf moest oplossen. :)
Jij kijkt volgens mij mensen niet echt aan als je praat... ik wel (bij jou weet ik niet meer, maar dagelijks leven wel iig).
pi_160543962
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik zou CC wel willen meeten... zelfde achtergrond, houden allebei van horoscopen ook :P
Yats dus niet. Zeg dat dan gewoon. Of beter nog, zeg dan gewoon dat je enkel vrouwen wil meeten en dat je mannen niet interessant genoeg vindt.
pi_160543984
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:56 schreef j1nxnl het volgende:

[..]

QFT

100% dit, aangezien ik ook al een tijdje niet meer denk dat dit echt is. En dan met echt bedoel ik of dat Deezertje op zijn hollands gezegt gewoon een *** is dan wel als eentje gedraagt (zoals hier boven in politiek correct nederlands gezegt word) of een dikke vette troll. (hoewel dat eerste ook wel een dikke vette is)
Heb zo ook mijn twijfels, maar hij weet zn stoornis dermate goed te etaleren, ik denk niet dat een troll dat voor elkaar krijgt.

Verder vind ik het helemaal geen QFT maar eerder ronduit asociaal. Asperger komt in zoveel gradaties. En alleen de mensen die accepteren dat ze iets hebben kunnen eraan werken. Deezertje lijkt zijn hele leven hier al last van te hebben, maar volgens mij heeft hij zn diagnose niet zijn hele leven? In ieder geval die acceptatie zal niet komen bij iemand die vlucht in zijn eigen fantasie wereld. Wil niet, kan niet, allebei?

In ieder geval in mijn ogen geen reden en ook geen excuus om iemand zo aan te vallen. Ik heb het dan over de toon, en niet zozeer de inhoud.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:12:00 #283
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_160544014
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jij kijkt volgens mij mensen niet echt aan als je praat... ik wel (bij jou weet ik niet meer, maar dagelijks leven wel iig).
Bij iedereen is het anders, jij hebt weer andere 'symptomen' dan ik, en ik heb weer andere symptomen dan een willekeurige autist hier op het forum.

Ik kijk mensen inderdaad niet aan, tenzij ik ze 1000% vertrouw. En lichte ogen vind ik bij iedereen eng, dus dan moet ik mezelf forceren. Denk niet dat ik daar nog iets aan kan doen, ben me dit al jaaaaaren aan het aanleren. :')

En het tweede is dus het obsessief bezighouden met bepaalde interesses (een preoccupatie dus). Al weet ik niet of dit autismegerelateerd is, of al mijn hobbygenoten zijn ook autisten _O-
pi_160544026
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

''stoornissen in het veelvuldig gebruik van oogcontact...'' Dus ik doe het juist te veel?
Even doorlezen. Aan het eind van de zin staat 'om de sociale interactie te bepalen'.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160544057
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:12 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Bij iedereen is het anders, jij hebt weer andere 'symptomen' dan ik, en ik heb weer andere symptomen dan een willekeurige autist hier op het forum.

Ik kijk mensen inderdaad niet aan, tenzij ik ze 1000% vertrouw. En lichte ogen vind ik bij iedereen eng, dus dan moet ik mezelf forceren. Denk niet dat ik daar nog iets aan kan doen, ben me dit al jaaaaaren aan het aanleren. :')

En het tweede is dus het obsessief bezighouden met bepaalde interesses (een preoccupatie dus). Al weet ik niet of dit autismegerelateerd is, of al mijn hobbygenoten zijn ook autisten _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160544080
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:05 schreef Andromache het volgende:

[..]

Gefrustreerd lone wolf-materiaal, bedoel je?
Ja, hij kijkt jaloers en met afschuw naar verliefde stelletjes. Kwestie van tijd voordat die frustratie zijn laatste druppel bereikt.
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:12 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Jij hebt Deezertje gemeet toch? Wat maakt hem nou zo anders dat hij overal buiten de boot valt?
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:21:49 #287
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_160544217
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:15 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja, hij kijkt jaloers en met afschuw naar verliefde stelletjes. Kwestie van tijd voordat die frustratie zijn laatste druppel bereikt.

[..]

Jij hebt Deezertje gemeet toch? Wat maakt hem nou zo anders dat hij overal buiten de boot valt?
Zijn lichaamshouding en hoe hij in het leven staat.

Lichaamshouding is nog niet eens zo erg, als je chill in het leven staat dan kijken mensen daar wel doorheen.

Maar alles was negatief en hij was nergens voor in. Ik heb echt totaal geen moeite met aanpassen, zodat de ander het ook naar de zin heeft, maar dit vond ik niet echt fijn om mee te maken.
pi_160544287
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:21 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Zijn lichaamshouding en hoe hij in het leven staat.

Lichaamshouding is nog niet eens zo erg, als je chill in het leven staat dan kijken mensen daar wel doorheen.

Maar alles was negatief en hij was nergens voor in. Ik heb echt totaal geen moeite met aanpassen, zodat de ander het ook naar de zin heeft, maar dit vond ik niet echt fijn om mee te maken.
We zijn het bruggetje over geweest en nog zo'n bunkertje 1 minuut van binnen gezien :P
pi_160544312
Was dat ook niet omdat jij verder niets wilde en bijzonder ondankbaar overkwam voor de moeite die iemand in je wilde investeren?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:26:42 #290
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_160544330
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

We zijn het bruggetje over geweest en nog zo'n bunkertje 1 minuut van binnen gezien :P
Klopt, maar je deed het wel met tegenzin. Want aan de andere kant van het bruggetje was natuur en daar hield je niet van. En het bunkertje was klein en meh. :)
pi_160544342
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:21 schreef broccoli. het volgende:
Zijn lichaamshouding
Zoals?
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:27:48 #292
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_160544358
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Zoals?
Kromme rug/niet met hoofd recht lopen.

Even ter vergelijking:
We zijn beide even lang, maar door zijn houding is hij een paar cm kleiner. Lijkt me niet echt goed ofzo :P
pi_160544362
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Zoals?
Ben je onzeker over je lichaamshouding Dima?
pi_160544400
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zijn er mannelijke Fok!kers die je wel zou willen ontmoeten?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160544410
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:27 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Kromme rug/niet met hoofd recht lopen.
Kan me wel voorstellen dat zoiets erg tegen je werkt. Je komt dan al snel vreemd over bij mensen. Ik kende ook iemand met een beroerde houding, wat dan redelijk awkward overkwam.

Wel iets aan te doen met oefening. Zeker als je regelmatig in de sportschool komt en aan krachttraining doet.
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:32:02 #296
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_160544454
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan me wel voorstellen dat zoiets erg tegen je werkt. Je komt dan al snel vreemd over bij mensen. Ik kende ook iemand met een beroerde houding, wat dan redelijk awkward overkwam.

Wel iets aan te doen met oefening. Zeker als je regelmatig in de sportschool komt en aan krachttraining doet.
Inderdaad, ik heb het zelf ook ervaren, heb ook jaren als een papegaai gelopen. :P Het kost veel tijd en moeite en rug- en nekpijn, maar het kan! Dus ook Deezertje en andere onzekere jongetjes kunnen het.
pi_160544474
quote:
13s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Yats dus niet. Zeg dat dan gewoon. Of beter nog, zeg dan gewoon dat je enkel vrouwen wil meeten en dat je mannen niet interessant genoeg vindt.
Idd, dit is niet eerlijk en transparant Deezertje.

Mensen voelen dat overigens haarfijn aan, dus je hebt echt jezelf hiermee.
pi_160544498
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:32 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb het zelf ook ervaren, heb ook jaren als een papegaai gelopen. :P Het kost veel tijd en moeite en rug- en nekpijn, maar het kan! Dus ook Deezertje en andere onzekere jongetjes kunnen het.
Precies! En sociale vaardigheden kun je ook verbeteren, al zal hij daarvoor wel meer contact moeten maken met mensen (mannen EN vrouwen).
pi_160544504
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben je onzeker over je lichaamshouding Dima?
Nee.
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:34:34 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160544514
Uhm, dat ik ook Journalistiek heb gestudeerd, maakt niet dat we dezelfde achtergrond hebben. Verre van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')