Films, series, politiek, nieuwsquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Deezer, waar praat jij graag over?
Amen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:42 schreef Mandéra het volgende:
Hij kan het echt niet langer enkel en alleen maar steken op het feit dat hij autist is. Ik ken persoonlijk ook mensen met asperger, die stuk voor stuk door de begeleiding die ze hebben gekregen of nog steeds krijgen gewoon prima functioneren in onze samenleving.
Deezertje je bent gewoon een heel bevooroordeeld, contactgestoord en sociaal incapabel mannetje die daarbovenop ook nog eens een hele nare persoonlijkheid heeft en niemand iets gunt behalve zichzelf. Daarom kotst zelfs iedereen hier op een internetforum je uit. Je laat je zelf van je meest arrogante en egoïstische kant zien door het aanbod van users hier te negeren en wel openlijk kenbaar te maken dat je vrouwelijke users wilt meeten, enkel en alleen door hun geslacht.
Grow a pair man en kap met zielig doen over je handicap en sociale skills. Er zijn ergere afwijkingen in de wereld dan Asperger, daar valt nog wat aan te doen.
Ik mis in dit soort gevallen een like-button op FOK!quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:42 schreef Mandéra het volgende:
Hij kan het echt niet langer enkel en alleen maar steken op het feit dat hij autist is. Ik ken persoonlijk ook mensen met asperger, die stuk voor stuk door de begeleiding die ze hebben gekregen of nog steeds krijgen gewoon prima functioneren in onze samenleving.
Deezertje je bent gewoon een heel bevooroordeeld, contactgestoord en sociaal incapabel mannetje die daarbovenop ook nog eens een hele nare persoonlijkheid heeft en niemand iets gunt behalve zichzelf. Daarom kotst zelfs iedereen hier op een internetforum je uit. Je laat je zelf van je meest arrogante en egoïstische kant zien door het aanbod van users hier te negeren en wel openlijk kenbaar te maken dat je vrouwelijke users wilt meeten, enkel en alleen door hun geslacht.
Grow a pair man en kap met zielig doen over je handicap en sociale skills. Er zijn ergere afwijkingen in de wereld dan Asperger, daar valt nog wat aan te doen.
Politiek en nieuws vast wel, daar praat iedereen toch over?quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
En je denkt dat yats daar niet over wil praten en Strawberry wel?
Nou, ik zou het wel weten....! Ik wil je de woorden niet in de mond leggen hoor Deezertje, maar .....quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:17 schreef Bananenpap het volgende:
Deezertje, stel, heel hypothetisch gezien: de huisarts kan morgen niet en besluit over een uur even langs te komen. Wat zou je die beste man/vrouw dan allemaal vertellen? Ik zeg niet dat het gebeurt, maar puur hypothetisch gezien.
Dit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:16 schreef Bonkers. het volgende:
En je had Yats al lang en breed een berichtje kunnen sturen over wat zijn hobby's zijn, waar zijn interesses liggen en of dat een beetje met die van jou overeen komt. Je had allang gewoon digitaal even met hem kunnen spreken.
Face it: je wilt gewoon een vrouwelijke 'hulpverlener', met de constante stiekeme hoop dat zij ook verliefd op jou wordt.
Dus yats ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Politiek en nieuws vast wel, daar praat iedereen toch over?
Yats houdt ook van films en series, iets wat je makkelijk had kunnen weten als je moeite had gedaan om (DM) contact met hem te onderhouden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Politiek en nieuws vast wel, daar praat iedereen toch over?
In plaats van hier te posten kun je ook naar NWS, POL of TV uitwijken. Daar kennen ze je nog niet, dus de users zullen wellicht wat aardiger zijn tegen je.quote:
Mijn vroegere huidprobleem is niet echt een favo gespreksonderwerp.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze heeft iig dezelfde kuur gedaan als ik
QFTquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:42 schreef Mandéra het volgende:
In beide gevallen heeft ie hulp nodig. Als dit een troll is heeft ie ook echt geen leven.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:56 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
QFT
100% dit, aangezien ik ook al een tijdje niet meer denk dat dit echt is. En dan met echt bedoel ik of dat Deezertje op zijn hollands gezegt gewoon een lul is dan wel als eentje gedraagt (zoals hier boven in politiek correct nederlands gezegt word) of een dikke vette troll. (hoewel dat eerste ook wel een dikke vette is)
"Oh Deezer in het echt ben je zo veel leuker dan op internet! Dat we dit niet eerder hebben gedaan! Al deze tijd zijn we zo dichtbij geweest, en toch zo ver weg. Alsjeblieft, neem me mee, neem me mee op een romantische date, en kus me, kus me hartstochtelijk. Houd me vast en laat me nooit meer los!"quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yats houdt ook van films en series, iets wat je makkelijk had kunnen weten als je moeite had gedaan om (DM) contact met hem te onderhouden.
Waarom heb je die behoefte niet? Zie je er het nut niet van in?
Heb op de middelbare gezeten met iemand die Asperger heeft. Het werd vroeg geconstateerd en hij kreeg ook hele goede begeleiding. Tegenwoordig zit hij op kamers in Amsterdam en is lid van een studentenvereniging en heeft bergen met vrienden. Het scheelde voor hem denk ik veel dat zijn ouders, ondanks een scheiding, hem enorm steunden. Ik denk dat Deezertje dat geluk niet heeft gehad. Zijn ouders laten hem maar aanmodderen waardoor hij nu uiteindelijk dat miserabel persoon is geworden wie hij nu is. Niet om alles af te schuiven op zijn ouders, maar als Deezerd mijn kind was geweest had ik al lang zelf actie ondernomen. Lijkt mij enorm pijnlijk om je kind zo enorm te zien vervreemden van de maatschappij. Gevaarlijk zelfs.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:42 schreef Mandéra het volgende:
Mah, aan de andere kant ben ik een dame nu op 3 verschillende apps tegengekomen en vaak in het echt... wat wil ze? Mij niet iigquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:59 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
"Oh Deezer in het echt ben je zo veel leuker dan op internet! Dat we dit niet eerder hebben gedaan! Al deze tijd zijn we zo dichtbij geweest, en toch zo ver weg. Alsjeblieft, neem me mee, neem me mee op een romantische date, en kus me, kus me hartstochtelijk. Houd me vast en laat me nooit meer los!"
Dat vind hij veel leuker om van jou te horen dan van een man denk ik
Ik zou CC wel willen meeten... zelfde achtergrond, houden allebei van horoscopen ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee. Maar anderen wel dus doe daar dan wat mee.
Misschien willen mannen je dan wel!quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mah, aan de andere kant ben ik een dame nu op 3 verschillende apps tegengekomen en vaak in het echt... wat wil ze? Mij niet iig
Misschien mankeert er ook wel wat aan z'n ouders.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:00 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Heb op de middelbare gezeten met iemand die Asperger heeft. Het werd vroeg geconstateerd en hij kreeg ook hele goede begeleiding. Tegenwoordig zit hij op kamers in Amsterdam en is lid van een studentenvereniging en heeft bergen met vrienden. Het scheelde voor hem denk ik veel dat zijn ouders, ondanks een scheiding, hem enorm steunden. Ik denk dat Deezertje dat geluk niet heeft gehad. Zijn ouders laten hem maar aanmodderen waardoor hij nu uiteindelijk dat miserabel persoon is geworden wie hij nu is. Niet om alles af te schuiven op zijn ouders, maar als Deezerd mijn kind was geweest had ik al lang zelf actie ondernomen. Lijkt mij enorm pijnlijk om je kind zo enorm te zien vervreemden van de maatschappij. Gevaarlijk zelfs.
Zijn er ook mannen op dit forum die je zou willen meeten?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zou CC wel willen meeten... zelfde achtergrond, houden allebei van horoscopen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |