pc, ps4?quote:
gayquote:
Had vooral met de tijd te makenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:05 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dat is ook snel opgegeven? Geloof dat ik die Kosinsky wel 15 keer gedaan heb voordat ik hem neer kreeg!
Ik zit op 39 uur nu... sinds vorige week dinsdagquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:07 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je erin zitten voordat je lvl 30 was? Ik zit na 22 uur pas op lvl 12, ik loop ook altijd overal heen, smalle straatjes, deurtjes waardoor ik weer afdwaal van de mainquests. Misschien dat ik dat wat minder moet doen.
Dus iets meer dan een uur per lvl. Nou, dan moet ik er ff de gang in zetten, zit nu op bijna 2 uur per lvlquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik zit op 39 uur nu... sinds vorige week dinsdag
Heb al weer heel de east-side compleet vwb collectibles en side-quests. Gisteravond met een vriend even de laatste 3 story-missions gedaan waardoor ik van 27 naar 30 ging.
ik heb 24 uur gespeeld en ben net level 30quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:20 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dus iets meer dan een uur per lvl. Nou, dan moet ik er ff de gang in zetten, zit nu op bijna 2 uur per lvl
Ach meid.... Ik ben pas lvl 12, dusquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:08 schreef Jimbo het volgende:
had ik maar tijd om te levelen, nu pas lvl 23.. bijna 24
is 3 uur voor gereserveerd, dus nog even geduldquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat een onhandige tijd voor server maintenanceHoe lang duurt dat nog!
Kan ik eindelijk spelenZo typisch.
Maar vanmiddag kan ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:31 schreef Ceased2Be het volgende:
is 3 uur voor gereserveerd, dus nog even geduld
Ongelooflijk?! Hoe?! hoe?! hehehe!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb 24 uur gespeeld en ben net level 30
Idiote tijd! Doe dat lekker om 3 uur 's nachts!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat een onhandige tijd voor server maintenanceHoe lang duurt dat nog!
Kan ik eindelijk spelenZo typisch.
als je alle main-missies gewoon doorspeelt kom je daar idd sneller aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb 24 uur gespeeld en ben net level 30
En 3 uur 's-nachts is het weer een probleem voor een andere groep.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:51 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Idiote tijd! Doe dat lekker om 3 uur 's nachts!
Maatje heeft gisteren Division binnen gekregen, hij was vandaag vrij en ik ben altijd vrij dus dacht van lekker samen even er doorheen rennen. Nou.....dat ging dus niet
Ja, maar echt nog wel minder dan op een dinsdagochtend.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En 3 uur 's-nachts is het weer een probleem voor een andere groep.
Net of er zoveel mensen normaliter gamen op een dinsdagochtend.
Nee want dan zit je weer met Amerika te kijken die wakker wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:53 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ja, maar echt nog wel minder dan op een dinsdagochtend.
Spelen we wereldwijd allemaal op dezelfde servers dan? Lijkt me handig om dit toch onder te verdelen, dan loop je niet tegen deze vreemde situaties aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee want dan zit je weer met Amerika te kijken die wakker wordt.
Het zijn niet alleen de servers voor Nederland.
Lekker handig om updates te verspreiden idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:58 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Spelen we wereldwijd allemaal op dezelfde servers dan? Lijkt me handig om dit toch onder te verdelen, dan loop je niet tegen deze vreemde situaties aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |