Darkzone heeft andere levels. Dus als je level 30 bent in PVE, maar nog niet in de DZ bent geweest ben je gewoon level 1 in de DZquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Is het beter om als lvl 29 de dark zone in te gaan of als 30?
Hoe zijn de brackets? Ik weet nog op World of Warcraft dat je bijvoorbeeld beter als level 19 in de "dark zone" kon gaan omdat als je als level 20 ging je tegen mensen tot level 39 moest.
Ja maar DZ brackets gaan per player lvlquote:Op donderdag 10 maart 2016 13:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Darkzone heeft andere levels. Dus als je level 30 bent in PVE, maar nog niet in de DZ bent geweest ben je gewoon level 1 in de DZ
Per player level van de Darkzone toch? Of gaan de brackets op basis van je PVE level? Dat is weirdquote:Op donderdag 10 maart 2016 13:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar DZ brackets gaan per player lvl
Nee player lvl en hoe is dat weird? Meer skills betere wapens? Hogere lvl NPCquote:Op donderdag 10 maart 2016 13:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Per player level van de Darkzone toch? Of gaan de brackets op basis van je PVE level? Dat is weird
pffquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:02 schreef Friday12 het volgende:
Vanmiddag was ik halverwege de 29![]()
Nu weer thuis en ff darkzone farmen voor we 30 worden
Misschien heeft ie vrij genomen en een zooi red bull ingeslagenquote:
Nahhhhhquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien heeft ie vrij genomen en een zooi red bull ingeslagen
je had gelijk. Ach, op zich zou ik nu ook wel even goed ervoor willen zitten, maar ja dan maar wat rustiger aan. Ik neem nooit vrij voor een game. Ever.quote:
Ik neem vrij voor World of Warcraft expansionsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:13 schreef Pheno het volgende:
je had gelijk. Ach, op zich zou ik nu ook wel even goed ervoor willen zitten, maar ja dan maar wat rustiger aan. Ik neem nooit vrij voor een game. Ever.
Haha dat had ik ook gedaan voor WoD. Jammer dat het spel weer normaal werkte toen ik weer moest werkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem vrij voor World of Warcraft expansionsNiet dat je de eerste dag dan kan spelen, maar het gaat om het idee
Hoeveel tijd heb je eraan besteed om lvl 30 te worden? Of gaat het lvl-en in Darkzone sneller?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:02 schreef Friday12 het volgende:
Vanmiddag was ik halverwege de 29![]()
Nu weer thuis en ff darkzone farmen voor we 30 worden
In de Darkzone gaat het een stuk sneller. Wat je aan de levels hebt na darkzone level 30 weet ik niet. Misschien kan iemand me dat vertellenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:15 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je eraan besteed om lvl 30 te worden? Of gaat het lvl-en in Darkzone sneller?
50 is de max dacht ik gister ergens te zienquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:13 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
In de Darkzone gaat het een stuk sneller. Wat je aan de levels hebt na darkzone level 30 weet ik niet. Misschien kan iemand me dat vertellen?
Maak een snelkoppeling naar het spel en kies voor Windows 7 compatibility modus.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:36 schreef Albert86 het volgende:
Spel geīnstalleerd en wil het opstarten, gebeurt er niks als ik op de knop 'spelen' klik. Erg jammer. Iemand een idee? Heb het ook bij Ubi voorgelegd en hoop snel dat ze antwoord geven.
Ik speel op PC.
dan heb ik met mijn level 7 nog een lange weg te gaanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
50 is de max dacht ik gister ergens te zien
had gister eerst eentje die zijn microfoon/headset verkeerd had ingesteld, kreeg constant een pieptoon te horenquote:Op donderdag 10 maart 2016 08:52 schreef Tim_G het volgende:
Level je sneller wanneer je in coop speelt? Ben nu pas lvl 5 en toch altijd wat huiverig om groepen te joinen met de kans op 12 jarige gillende dikke pubertjes.
bij mij valt het tot nu toe ook mee. Komt ook dat je de headset eigenlijk niet nodig hebt, nog niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:54 schreef Xummon het volgende:
[..]
had gister eerst eentje die zijn microfoon/headset verkeerd had ingesteld, kreeg constant een pieptoon te horen
daarna kreeg ik iemand waar ik alleen maar kleine kids op de achtergrond hoorde schrweeuwen
andere teammates waren wel chill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |