Via het menu dus..quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:35 schreef exile79 het volgende:
Hoe werkt dat matchmaking? Ik krijg een melding om iemand te joinen, maar hoe?
'join succesfull math for Subway Morgue' staat er rechtsonder in beeld. Weet alleen niet met welke knop.
Wij spelen in vriendengroepjes, dan loop je al met 4 man. Maar ik ben blij dat het zo is, straten vol met mensen is enorm kut om maar niet te denken van de missies dan. De hele sfeer gaat dan verloren.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:08 schreef Questular het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je tijdens de missies singleplayer bezig bent. Ik had graag de straten vol gezien met mede spelers.
En ik ben net als Dubbeldrank heel blij dat dat niet zo is! Alsof heel Manhattan vol Division mensen zitquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:08 schreef Questular het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je tijdens de missies singleplayer bezig bent. Ik had graag de straten vol gezien met mede spelers.
Precies, nu heb je het hele sfeertje. Een bijna lege stad waar je als loner of met je team rondloopt. Ik moet niet het gevoel hebben dat ik in Orgrimmar loop. (voor de kenners)quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik ben net als Dubbeldrank heel blij dat dat niet zo is! Alsof heel Manhattan vol Division mensen zitNee, lijkt me juist heel kut voor de sfeer.
Je krijgt tijdens de installatie toch de vraag welke taal je wil?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:21 schreef ChrisCarter het volgende:
Key gehad dus van mijn zwager. Russisch. Maar geen mogelijkheid om de taal te veranderen. Wat een onzin
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:21 schreef ChrisCarter het volgende:
Key gehad dus van mijn zwager. Russisch. Maar geen mogelijkheid om de taal te veranderen. Wat een onzin
https://www.duolingo.com/course/ru/en/Learn-Russian-Onlinequote:Op woensdag 9 maart 2016 13:21 schreef ChrisCarter het volgende:
English gekozen. Maar de game is enkel Russisch. Ook de Language optie is ingame alleen russisch. Staan ook tig topics over nu op de ubi forums en reddit enzo.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je krijgt tijdens de installatie toch de vraag welke taal je wil?
Geen idee. Zoals gezegd, gekregen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Wat scheelt dat nou, in het Russisch kopen? Tien euro?
jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:57 schreef DSS24 het volgende:
Thanks voor jullie reacties. Het kriebelt toch steeds meer deze te halen. Altijd Destiny gespeeld en die bazen zuigen ook kogels op. Als je idd online co-op speelt is het sowieso wel lachen.
@SilentHunterNL
Met echo's bedoel je die oranje 3d films die vertoond worden?
Als je vast zit, ga dan met meer mensen spelen of ga matchmaken. Je komt er wel voorbij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:31 schreef Xummon het volgende:
gisteren goed mee vermaakt, zit nu alleen effe vast,
You sick, sick basterdquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:26 schreef Questular het volgende:
Eerste wat ik deed in deze game, kijken waar ik wel en niet op kan schieten....honden zijn niet veilig als ik in de buurt ben
Weet ik, maar toch vrijdag pas weer tijd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als je vast zit, ga dan met meer mensen spelen of ga matchmaken. Je komt er wel voorbij.
Je bent niet de enige!quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Mensen flippen omdat ik elke hond die ik zie doodschiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |