SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Godver fok-itquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bedoelde taart ipv daart
Taart wordt daar niet geaccepteerd.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bedoelde taart ipv daart
Taart wordt daar niet geaccepteerd.
Oh. Je hebt altijd hoofdpijn zeg maar?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
nee kheb koppijn dus kan niet zo goed tiepen
nee heb middag katerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Je hebt altijd hoofdpijn zeg maar?
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:59 schreef Crack_ het volgende:
Wat is 'val dood' fantastisch mooi. Echt
VAL DOOD!!
Dood neer vallen, ja is toch mooi. Moet ineens hardop lachen van de uitwerking van 'val dood'
Poetisch hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:59 schreef Crack_ het volgende:
Wat is 'val dood' fantastisch mooi. Echt
VAL DOOD!!
Dood neer vallen, ja is toch mooi. Moet ineens hardop lachen van de uitwerking van 'val dood'
Beetjee als filosofen die zelfmoord als iets romantisch zienquote:
Ja, waren ook gewoon gedachtes enzo dus ja nee, was ook niet boeiendquote:
Wanneer het goed voelt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:04 schreef Etsu het volgende:
Na hoeveel dagen/tijd zouden jullie eigenlijk iemand vragen om te daten/meeten? Ik wil met deze goed doen zeg maar.![]()
Het gaat nu al 3 dagen lekker en gezellig. Mjamja, ik ken hem al langer enzoooo.
ik hoop dat je een vrouw bentquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:04 schreef Etsu het volgende:
Na hoeveel dagen/tijd zouden jullie eigenlijk iemand vragen om te daten/meeten? Ik wil met deze goed doen zeg maar.![]()
Het gaat nu al 3 dagen lekker en gezellig. Mjamja, ik ken hem al langer enzoooo.
In een relatie? Vast. Maar ik zal ook het geld in het laatje brengen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik hoop dat je een vrouw bent![]()
Klopt. Etsu is een sexy chickie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik hoop dat je een vrouw bent![]()
in het algemeen swaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
In een relatie? Vast. Maar ik zal ook het geld in het laatje brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |