Arya-hatersquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoop op weinig Bran en Arya, en dat we Sansa en Theon nog zien.
Geen Arya, Danny en Brienne zou tof zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
Niet gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste beelden van aflevering waren wel tof
Bran vind ik zo schattig. Waarom vind je irritant?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, met die ogenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet gezien
Of wacht, ja arya bedelend op straat enzo?
[..]
Bran vind ik zo schattig. Waarom vind je irritant?
Arya vond ik wel leuk maar haar verhaallijn nu vind ik echt té wtf-erig.
Tuurlijk leeft Jon nog.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik hield van Jon Snow omdat hij de enige nog normaal denkende was. Ik ben bang dat dat nu ook wel veranderd, als hij nog in leven zou blijven. Jammer
Ik heb niets tegen hem op zich, maar de stukken waarin hij voorkomt lijken nooit iets toe te voegen aan de verhaallijn. Maar misschien verandert dat nog.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bran vind ik zo schattig. Waarom vind je irritant?
Arya vond ik wel leuk maar haar verhaallijn nu vind ik echt té wtf-erig.
Is Bran al gespot in seizoen 6?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind Bran een beetje een Jayden Smith/Fylax-uitstraling hebben
Hij was wel een beetje een naieve sukkel toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik hield van Jon Snow omdat hij de enige nog normaal denkende was. Ik ben bang dat dat nu ook wel veranderd, als hij nog in leven zou blijven. Jammer
Ja, die komt gewoon weer terug met een grote rol.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is Bran al gespot in seizoen 6?
Want ik verwacht dat dat niet meer zo'n schattig knulletje zal zijn. Beetje Harry Potter idee
Ik ga nu 2 maanden in een hoekje huilen, dat bedoel ik.quote:
Dat weet ik, dat vraag ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die komt gewoon weer terug met een grote rol.
Ja, dat klopt. Ik vond het wel fijn zo tussendoor, even hersentjes uit. Maar ik ben niet echt goede GoT kijker, al die verbanden enzo. Ik mis ze allemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen hem op zich, maar de stukken waarin hij voorkomt lijken nooit iets toe te voegen aan de verhaallijn. Maar misschien verandert dat nog.
jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij was wel een beetje een naieve sukkel toch.
Oh zo, ja hij is we lveranderdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat vraag ik dan ook niet.
Ik vraag of hij al gespot is, zodat ik kan weten of t nog klein knuffeltje is.
Mijn vraag was niet of dat Bran in seizoen zes voorkomt.
[..]
Ja, dat klopt. Ik vond het wel fijn zo tussendoor, even hersentjes uit. Maar ik ben niet echt goede GoT kijker, al die verbanden enzo. Ik mis ze allemaal. En dat die weer familie van die is en wtf, ik volg t niet :$.
[..]
ja
Wel minder, maar ik vond wel kinderlijk hoor!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo, ja hij is we lveranderd![]()
Maar ik vond hem in seizoen 4 niet echt heel erg kinderlijk meer toch? Toen was hij al heel anders dan in seizoen 1 en 2, met langer haar enzo
Maar hoezo vind je Arya`ss verhaal een hoog wtf-gehalte hebben? Die word gewoon een killer-assassin straksquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel minder, maar ik vond wel kinderlijk hoor!Gewoon aandoenlijk
Maar spannend, ben benieuwd
Te veel fantasy.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoezo vind je Arya`ss verhaal een hoog wtf-gehalte hebben? Die word gewoon een killer-assassin straks
Arya wordt niet blind omdat ze in iemand zn ogen kijkt. Arya wordt blind omdat ze zich niet aan haar training gehouden heeft. Daarom word ze blind zodat ze haar auditieve vermogens kan verbeterenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te veel fantasy.
Een draak is ook fantasy, maar alles wat ie doet klopt enzo.
Arya die blind wordt enzo omdat ze in iemand zn ogen kijkt?Nee, vind ik gewoon nergens meer over gaan. Te veel fantasy dus vind ik
.
Ja, dat blind worden gebeurde toch omdat ze in iemand zn ogen keek?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arya wordt niet blind omdat ze in iemand zn ogen kijkt. Arya wordt blind omdat ze zich niet aan haar training gehouden heeft. Daarom word ze blind zodat ze haar auditieve vermogens kan verbeteren
Je noemt zelf de 3 saaiste personages op van de hele seriequote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Arya's verhaallijn is ongeveer net zo spannend als kijken naar verf dat droogt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |