INS aanvraag in behandelling genomen :)
- 24 april i-129f (1ste pakketje) opgestuurd naar het INS kantoor in California
- 15 july een RFE ontvangen (Request For Evidence) uit de papieren bleek niet echt dat mijn vriendin en ik een relatie hebben (fout van de advocaat). Bovendien miste we bepaalde pasfoto's (speciaal INS formaat,ook een fout van de advocaat)
- 29 july aanvullend bewijs opgestuurd naar California.
- 1 september ontslag genomen bij mij baan.
- 29 september is de aanvraag daadwerkelijk goed gekeurd
- 16 oktober Consulaat van Amsterdam krijgt bericht van goedkeuring
- 29 3de pakketje viel op de deurmat (de naam was verkeerd gespeld)
- 30 oktober nog een keer het 1ste pakketje... die keer met de naam goed gespeld
- 8 november 3de pakketje terug gestuurd naar het consulaat
- 8 november kregen we een huis aanbod van de oom van mijn vriendin. Ongeveer een steenworp afstand van Disney Land.
- 15 november pakketje 4 valt op de mat ik moet zelf een afspraak maken.
- 27 november medische keuring
- 5 december k1 visum gesprek
Belangrijkste papieren tot nu toe:
http://www.ins.usdoj.gov/graphics/formsfee/forms/files/I-129F.pdf
http://travel.state.gov/DS-0156.pdf
http://travel.state.gov/DS-0156k.pdf
http://www.ins.usdoj.gov/graphics/formsfee/forms/files/i-134.pdf
Voor meer info www.k1faq.com
Ik zal jullie vanuit dit draadje op te hoogte houden
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 25-11-2002 12:12]
way to go man!
Behalve de liefde... dat is natuurlijk altijd een goede reden...
Maar verder.. en land met 3% van de bevolking in de gevangenis...
Waar de doodstraf heel gewoon is..
waar de gemiddelde amerikaan zo dik is dat ik mezelf anorexia verwijt...
Ik bedoel.. Amerikanen zijn toch Euroscum...?
quote:Omdat Amerika niet zo is zoals jij dat van de media door je strot geperst krijgt.
Op maandag 25 november 2002 11:19 schreef Lopat het volgende:
...
Kunnen we even het Amerikaantjes bashen achterwegen laten in dit topic?
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 25-11-2002 11:25]
quote:Blaaaat!!
Op maandag 25 november 2002 11:19 schreef Lopat het volgende:
Allemaal leuk en aardig (of eigenlijk niet, wat een rompslomp), maar wat bezielt jouw in vredesnaam om naar een schurkenstaat te verhuizen?Behalve de liefde... dat is natuurlijk altijd een goede reden...
Maar verder.. en land met 3% van de bevolking in de gevangenis...
Waar de doodstraf heel gewoon is..
waar de gemiddelde amerikaan zo dik is dat ik mezelf anorexia verwijt...Ik bedoel.. Amerikanen zijn toch Euroscum...?
Mijn broertje heeft 2 keer 6 maanden in de US gewoord en gewerkt en heeft het prima naar zijn zin gehad, leuke mensen (niet alle amerikanen zijn dom, alleen de RTL kijker equivalent, dus de massa, net als hier). Hij heeft zelfs besloten dat ie naar Miami gaat verhuizen.
Dat triest anti amerika gelul. Amerika is GEEN schrukenstaat (wat een term) maar een groot, machtig land, dat veel invloed heeft.
Dat JIJ het nou niet eens bent met een aantal beslissgen op politiek niveau (ik ook niet altijd hoor) wil nog niet zeggen dat je daar niet prima kan wonen.
quote:Maar feit blijft toch dat er 3% van de bevolking in de gevangenis zit?
Op maandag 25 november 2002 11:24 schreef Vampier het volgende:[..]
Omdat Amerika niet zo is zoals jij dat van de media door je strot geperst krijgt.
quote:Maar dat zeg ik niet.. alleen vind ik dat je een land met z'n politiek klimaat niet moet steunen....
Op maandag 25 november 2002 11:25 schreef HeatWave het volgende:[..]
Dat triest anti amerika gelul. Amerika is GEEN schrukenstaat (wat een term) maar een groot, machtig land, dat veel invloed heeft.
Dat JIJ het nou niet eens bent met een aantal beslissgen op politiek niveau (ik ook niet altijd hoor) wil nog niet zeggen dat je daar niet prima kan wonen.
Maar goed ik weet dat ik een beetje stigmatiseer.. maar dat is wel zo leuk ones in a while...
anders krijg je geen discussie..
quote:Tja da's waar
Op maandag 25 november 2002 11:28 schreef Lopat het volgende:[..]
Maar dat zeg ik niet.. alleen vind ik dat je een land met z'n politiek klimaat niet moet steunen....
Maar goed ik weet dat ik een beetje stigmatiseer.. maar dat is wel zo leuk ones in a while...
Alleen is het een soort 2 kamp aan het worden, pro en anti Amerika, dat mag je wel zijn, maar het is zo overdreven altijd. Natuurlijk is niet alles in de US goed geregeld, maar hier wel dan? Op kleine schaal is het niets beter (of slechter) Hier slaan ze je ook dood voor het maken van een opmerking.
Dat de politiek je niet aanstaat moet je zelf weten, maar wie moet er dan maatregelen nemen tegen bv Saddam?
Als Nederland zo groot en machtig zou zijn, zouden we ook als een soort politiemacht optreden tegen landen die stelselmatig internationale verdragen schenden etc. Dat is nou eenmaal het lot van een groot machtig land.
Bush is natuurlijk niet het beste voorbeeld van een goede, evenwichtige president, maar de kritiek is wel erg ongezouten af en toe.
kootje wil ook naar de states. lekker in lompe auto's rijden...
hou ons op de hoogte gozert.
quote:Open voor die discussie dan een apart topic als je je trieste&domme opmerkingen kwijt moet
Op maandag 25 november 2002 11:28 schreef Lopat het volgende:Maar dat zeg ik niet.. alleen vind ik dat je een land met z'n politiek klimaat niet moet steunen....
quote:
Op maandag 25 november 2002 11:41 schreef BAZZA het volgende:[..]
Open voor die discussie dan een apart topic als je je trieste&domme opmerkingen kwijt moet
quote:Bij tekst kun je dat meestal niet horen, maarja als jij weer eens stemmetjes hoort
Op maandag 25 november 2002 11:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Moet je horen wie het zegt.
quote:Als er één Europees land is wat andere landen momenteel geen "ongeregelde" politiek mag verwijten is het Nederland wel.
Op maandag 25 november 2002 11:24 schreef badclown het volgende:
Waarom wordt het land amerika nou weer afgekraakt omdat de politiek daar "ongeregeld" is!?
Veel succes, Vampier.
quote:Je bent toch geen economische vluchteling? Waar maak je je dan druk over?
Op maandag 25 november 2002 12:04 schreef Vampier het volgende:
En nu kappen met het off topic geblaat anders laat ik hem sluiten en houd ik niemand meer op de hoogte.. dit is geen OOG/ANM dit is GC en dit topic gaat over EMIGREREN en niet over politiek want dat heeft er geen eene kloot mee te maken.
Moet wel zeggen dat ik het echt interessant vind. Wat een gedoe zeg!
quote:*Aansluit*
Op maandag 25 november 2002 12:04 schreef Vampier het volgende:
En nu kappen met het off topic geblaat anders laat ik hem sluiten en houd ik niemand meer op de hoogte.. dit is geen OOG/ANM dit is GC en dit topic gaat over EMIGREREN en niet over politiek want dat heeft er geen eene kloot mee te maken.
Hoop rompslomp wel hoor Vampier
Kewl
quote:Ja ging een stuk makkelijker bij mij....
Op maandag 25 november 2002 12:28 schreef Atrimar het volgende:[..]
*Aansluit*
Hoop rompslomp wel hoor Vampier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |