Nee, zou ook een beetje te veel kunnen zijn voor een meisje van 6. Vind het best logisch.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:42 schreef Za het volgende:
[..]
Hij zegt dat ze niet op de plechtigheid was (misschien later ik ben niet heel lang gebleven etc).
Was ik al die tijd ook al benieuwd naar.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:08 schreef Denise2016 het volgende:
Rare vraag maar is er ook een moeder van het kind? Ik lees hier nergens iets over. Was hij getrouwd?
Ja, er is een moeder van het kind, nee ze waren niet meer samen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:08 schreef Denise2016 het volgende:
Rare vraag maar is er ook een moeder van het kind? Ik lees hier nergens iets over. Was hij getrouwd?
Bedanktquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, er is een moeder van het kind, nee ze waren niet meer samen.
Het kind woonde ook gewoon bij de moeder, en was deel van de tijd bij de vader, er is dus geen enkele reden om aan te nemen dat het kind niet bij de moeder zou blijven.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:11 schreef Denise2016 het volgende:
[..]
BedanktDus ik neem aan dat het kind naar de moeder gaat? Verschrikkelijk allemaal voor het arme kind
De politie vast wel, daarbij kan ik me als moeder niet voorstellen dat ik de vader van m'n kind om zeep zou brengen terwijl mijn kind daar in huis is en hem mogelijk zal vinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
We hebben nog niet aan de moeder gedacht als dader...
Genoeg ouders die hun kinderen helaas ombrengen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
De politie vast wel, daarbij kan ik me als moeder niet voorstellen dat ik de vader van m'n kind om zeep zou brengen terwijl mijn kind daar in huis is en hem mogelijk zal vinden.
Dus nu doen Koens ouders ook mee?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Genoeg ouders die hun kinderen helaas ombrengen.
Nee, dat kan bijna niemand.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
De politie vast wel, daarbij kan ik me als moeder niet voorstellen dat ik de vader van m'n kind om zeep zou brengen terwijl mijn kind daar in huis is en hem mogelijk zal vinden.
Prima, maar laten we niet out of the blue de moeder van z'n dochter ineens als verdachte gaan aanmerken, als de politie daar reden toe had dan hadden ze dat vast al gedaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:29 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, dat kan bijna niemand.
Toch is al een aantal keer bewezen dat er mensen zijn die daar (op dat moment) geen moeite mee hebben.
Oh, nee, zo bedoelde ik dat ook totaal niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, maar laten we niet out of the blue de moeder van z'n dochter ineens als verdachte gaan aanmerken, als de politie daar reden toe had dan hadden ze dat vast al gedaan.
nws mod niets voor jou?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Lees ff bij en krijg dat idee ook een beetje.
Die mensen hebben hard gewerkt en zijn allebei hun eigen weg gegaan. Buiten het feit dat hij in een ver verleden ooit schilderijen verkocht had aan de deur alsof ze van hem waren, is er op het hele internet daadwerkelijk niets negatiefs te vinden over deze man en zijn familie of zijn ex. En ik kan heel goed zoeken![]()
Ik ken deze hele man niet maar weet wel dat hij een prachtig bedrijfsconcept had bedacht en persoonlijk hoop ik ooit zo'n briljant ei te leggen.
Zijn familie en bekenden lezen ook op social media, hier in het wilde weg gaat opperen dat de moeder van zijn kind er wat mee te maken zou kunnen hebben zonder gegronde redenen gaat mij echt te ver.
Geen bronnen of goede onderbouwing maar wat gaan roepen![]()
En nieuws voor het Sophia Koetsier topic, onze grote vriend Frank van der Goot gaat naar Uganda. Spijkers in laag water zoeken... waar is dat topic gebleven?
heeft de politie laten weten dat ze dat niet doen, die heb ik ff gemist.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, maar laten we niet out of the blue de moeder van z'n dochter ineens als verdachte gaan aanmerken, als de politie daar reden toe had dan hadden ze dat vast al gedaan.
Nee, en zodra ze dat wel doen horen we dat vanzelf wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
heeft de politie laten weten dat ze dat niet doen, die heb ik ff gemist.
twitter:EikoSmid twitterde op vrijdag 11-03-2016 om 23:40:37De vermoorde Bilthovense zakenman Koen Everink wordt zaterdagmiddag, na een herdenkingsdienst in onze UTR. @Nicolaikerk , begraven. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |